quote:
Zolang ik maar kan blijven hobbelen, vind ik het best.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
Ik zou doodgaan zonder sportschool abo. Langzaam en pijnlijk
Ik zou echt heel ongelukkig worden van geen sportschool. Ook van niet kunnen hardlopen trouwens. Die momenten zijn echt van mij. Tijd om bij te komen, hoofd leeg te maken en 100% tijd voor mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ik maar kan blijven hobbelen, vind ik het best.
Gaat er ook wel weer komen, maar niet nu. Die waar ik zat is echt wel fijn, maar net te ver vanaf hier. En ik ga er tzt alleen maar verder vanaf wonen, dus laat dan maar.
Daar heb ik mijn herrie voor.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef Qwea het volgende:
Als ik pissig ben, stress heb, whatever, ga ik ook sporten. Daarna is de wereld stukken beter.
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou echt heel ongelukkig worden van geen sportschool. Ook van niet kunnen hardlopen trouwens. Die momenten zijn echt van mij. Tijd om bij te komen, hoofd leeg te maken en 100% tijd voor mij.![]()
Als ik pissig ben, stress heb, whatever, ga ik ook sporten. Daarna is de wereld stukken beter.
Vroeger ging ik etenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn herrie voor.Kneiterharde boze metal om op af te reageren.
Wel grappig altijd hoe verschillend mensen met dat soort dingen omgaan.
Ik gebruik daar een ouwe telefoon voor. Stuk kleiner dan m'n huidige, maar kan er wel gewoon muziekjes mee luisteren. En als 'ie verzuipt is er ook geen man overboord.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.
Sporten i.c.m. muziek is totale ontspanning, nergens aan denken. Na het sporten even kut gevoel ff douchen en alles is mooi.
Wel een reden trouwens dat ik nu even aan het kijken ben voor een mp3 speler. Een telefoon is daarvoor niet praktisch, ding is gigantich groot maar rinkelt ook om de have klap met mail/apps/ en dat soort zooi.
Da's wel een mindere uiting inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vroeger ging ik etentot misselijk aan toe.
Muziek doet bij mij niet hetzelfde als sport. Ik heb achteraf bij muziek niet die voldoening / euforie die ik bij sport wel heb.
Wel een goed idee, alleen als ik mijn oude tel verkoop kan ik daar gemakkelijk mooie mp3 spelers (meervoudquote:Op woensdag 19 november 2014 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik daar een ouwe telefoon voor. Stuk kleiner dan m'n huidige, maar kan er wel gewoon muziekjes mee luisteren. En als 'ie verzuipt is er ook geen man overboord.
Oh, neuh. Deze kostte toen al geen drol, denk niet dat 'ie nu meer waard is dan twee tientjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel een goed idee, alleen als ik mijn oude tel verkoop kan ik daar gemakkelijk mooie mp3 spelers (meervoud) voor kopen
.
Dan kan het prima iddquote:Op woensdag 19 november 2014 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh. Deze kostte toen al geen drol, denk niet dat 'ie nu meer waard is dan twee tientjes.Des te handiger voor mij.
(Ik zou het wel echt jammer vinden als m'n huidige mp3spelert overlijdt door een overdosis vocht namelijk.
)
Ik zet mijn iphone op stil. Dus ik hoor er niks van. Alleen muziek hoor ikquote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.
Sporten i.c.m. muziek is totale ontspanning, nergens aan denken. Na het sporten even kut gevoel ff douchen en alles is mooi.
Wel een reden trouwens dat ik nu even aan het kijken ben voor een mp3 speler. Een telefoon is daarvoor niet praktisch, ding is gigantich groot maar rinkelt ook om de have klap met mail/apps/ en dat soort zooi.
Altijd blijft er bij mij de neiging over om ff te kijken. Ik ben van iphone naar android, 5,5 inch scherm is heel erg leuk behalve tijdens sportenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zet mijn iphone op stil. Dus ik hoor er niks van. Alleen muziek hoor ik
Ik had laaaaaaast van de PWO vandaagquote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef sandertjuh het volgende:
Voorheen had ik nooit muziek op met sporten.. eigenlijk pas sinds een paar weken.
De combinatie pre-workout en muziek op =![]()
![]()
Ik check in de rust tussen de sets altijd ff.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Altijd blijft er bij mij de neiging over om ff te kijken. Ik ben van iphone naar android, 5,5 inch scherm is heel erg leuk behalve tijdens sporten.
Denk dat ik een simpele ipod shuffle haal ofzo. Geen gedonder, geen beeld, klein.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Sporten weer gehad. KT compleet uitgevoerd, cardio op warming up en kleine cooling down na overgeslagen. Zo verkouden dat ik met normaal lopen al buiten adem was
Ze hebben ook van die sticks die je in je neus kan proppen. Die werken ook keigoed.quote:Op donderdag 20 november 2014 07:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, moet ik even gaan doen
Sticks? Die ken ik niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben ook van die sticks die je in je neus kan proppen. Die werken ook keigoed.
https://www.kruidvat.nl/vicks-inhaler/p/2655360quote:Op donderdag 20 november 2014 08:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sticks? Die ken ik niet.
Neusspray ga ik straks wel ff halen, stomen op werk is niet praktisch
Hmm, nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/vicks-inhaler/p/2655360
Net lijstje.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:31 schreef Karstman het volgende:
Inderdaad die chemische troep, heb wel eens last van dat mijn voorhoofdsholtes verstopt zitten en dan is dat het enige dat helpt.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 crackers, 2 met slankie 1 met prindakaas, sinaasappel, melk
L: 2 boterham kipfilet, soep rauwkost
T: mandarijn, komkommer, boterham milner 30+ komijn
D: weer eens uit eten hier staat het menu, tips?
T: naar de film (mandarijntjes mee?)
Ik zou de nachosalade iig niet nemen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:31 schreef Karstman het volgende:
Inderdaad die chemische troep, heb wel eens last van dat mijn voorhoofdsholtes verstopt zitten en dan is dat het enige dat helpt.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 crackers, 2 met slankie 1 met prindakaas, sinaasappel, melk
L: 2 boterham kipfilet, soep rauwkost
T: mandarijn, komkommer, boterham milner 30+ komijn
D: weer eens uit eten hier staat het menu, tips?
T: naar de film (mandarijntjes mee?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |