Terechtquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fysio kwam ermee. Die wilde hem beneden de 18 lopen.. En ik wil haar eruit lopen dus wil benee de 15
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer kunnen wegen op maandag is best wel chill, stiekem.(Prettigere weegschaal, alleen de batterijen...
) Deze week weer braaf aan het sporten, afhankelijk van hoe laat ik morgen thuis ben misschien nog een kort rondje hobbelen. Grootste uitdaging wordt donderdag, want werken in een kroeg en biertjes achteraf. Magoe, da's donderdag pas.
En hardcore is gay.![]()
SPOILER: Want het heeft niets met voedsel te maken:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Happy hardcoreSPOILER: Want het heeft niets met voedsel te maken:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, awesome nr, geen happy :
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Inderdaad! gitaren, hoe harder hoe beter!SPOILER: Want het heeft niets met voedsel te maken:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Y. Qlimax, wordt eerste keer. Op decibel wel ff langs hardcore tent gegaan, iets te gek voor mij. Al kan ik sommige nummers zeker waarderen. Maar al hoef ik niks te weten van dat sommige softe hardstyle gedoe van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Qwea het volgende:
Qlimax? 1x geweest... Sindsdien hardcore want hardstyle is pussy muziek
The viperBuzz Fuzz
, endymion
, anarchist
dana
ruffneck
![]()
Ect
Waarschuwing genegeerd, tering zeg...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het maar lekker klinkt.En zolang m'n reet er maar niet uit gaat zien als die van Vrangsinn.
(Googlen op eigen risico
)
Ik voel een hartslagmeterexperiment aankomen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Y. Qlimax, wordt eerste keer. Op decibel wel ff langs hardcore tent gegaan, iets te gek voor mij. Al kan ik sommige nummers zeker waarderen. Maar al hoef ik niks te weten van dat sommige softe hardstyle gedoe van tegenwoordig.
Sfeer op zulke feesten is gewoon te goed, lekker los gaan![]()
Happy hardcore![]()
Metal
Nightcore
Maar om het ontopic te houden, hoeveel kcal verbrand hakken per uur
Carpathian Forest heeft best geinige black gemaakt, maar die reet...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarschuwing genegeerd, tering zeg...
O dat had wel wat geweest, maar dat ding meesleuren is ook niksquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel een hartslagmeterexperiment aankomen.Jammer dat ik vriendlief nooit zo gek ga krijgen om mee te werken, die is veel geoefender.
[..]
Carpathian Forest heeft best geinige black gemaakt, maar die reet...
Thunderdome cd'tje op, metertje om in combinatie met horloge en testen maar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O dat had wel wat geweest, maar dat ding meesleuren is ook niks
Wel een goed ideequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thunderdome cd'tje op, metertje om in combinatie met horloge en testen maar.
Nice.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel een goed idee![]()
Dit is mijn eerste feestje sinds ik ben afgevallen. Hakken zal me een stuk beter afgaan met 18 kg minder denk ik
Dan kom je toch al gauw op salades uit. Makkelijk meenemen? Ja waarom niet als je ruimte voor een bakje in je tas hebt. Eindeloos mee te varieren en met bijvoorbeeld quinoa of volkorenpasta als je er carbs in wil hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:59 schreef Vincento17 het volgende:
Iemand hier nog gezonde lunchideetjes die makkelijk mee te nemen zijn? Ik hou niet zo van brood. Wraps neem ik wel regelmatig mee, maar ik wil graag wat afwisseling.
Quinoa heb ik eigenlijk nog nooit gegeten. En voor de domme mensen onder ons, dat moet je koken toch? Net als rijst? En is dat langer te bewaren?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan kom je toch al gauw op salades uit. Makkelijk meenemen? Ja waarom niet als je ruimte voor een bakje in je tas hebt. Eindeloos mee te varieren en met bijvoorbeeld quinoa of volkorenpasta als je er carbs in wil hebben.
Nog nooit gegeten ook, maar je moet het kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Als het daarbij zou blijven niet... Maar het is meer de combinatie met de overload aan sinterklaas zooi en verschillende traktaties van collega's en daarbij nog eens die oliebollen die het hem doet. En ik heb momenteel weinig tot geen ruggegraat en denk bij elke keer "dat fix ik later wel weer een keer, morgen ga ik weer normaal doen". Dus dieet-technisch gaat het momenteel ff minderquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom dan? af en toe een oliebol kan toch geen kwaad?
Quinoa is erg lekker! Je moet het ff koken ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:03 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Quinoa heb ik eigenlijk nog nooit gegeten. En voor de domme mensen onder ons, dat moet je koken toch? Net als rijst? En is dat langer te bewaren?
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Karstman het volgende:
Ik had voor het slapen gaan die meneer ook maar beter niet kunnen googlenBrengt me wel op een nieuwe manier van afvallen, iedere keer als je zin hebt in iets fouts te snacken dan naar een foto van die meneer kijken, meteen genezen
Afijn, lijstje:
O: Havermout en banaan
T: mandarijn
L: 2 boterham kipfilet, rauwkost, soep en karnemelk
T: boterham Milner 30+ komijn, komkommer, meer mandarijn
D: uit eten want vanavond naar Acda en De Munnik in Den Haag
T: ? maar even een appel in de tas gooien voor de terugweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut, reactie getypt. Pagina ververst, alles weg.Poging 2.
Even een hardloopgerelateerde vraag. Ik ben niet actief in het hardloop topic, hier zweven er ook wel een paar.
De prijs zegt allereerst niks over een goede hardloopschoen. Je moet een schoen hebben die voor jouw voeten is. Ik heb bv een schoen met anti pronatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het aan beide voeten? Je kan proberen er blaarpleisters op te plakken? Ik heb geen idee of dat werkt. Ik heb goddank geen last van blaren.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ben bij een intersport geweest. Die hebben mijn voet wat gescand met een scanner, wat schoenen laten passen, gekeken hoe er op liep enzovoort. Kan zijn dat het nog niet goed is, maar lijkt mij een goede basisquote:Op woensdag 19 november 2014 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
De prijs zegt allereerst niks over een goede hardloopschoen. Je moet een schoen hebben die voor jouw voeten is. Ik heb bv een schoen met anti pronatie.
Is het aan beide voeten? Je kan proberen er blaarpleisters op te plakken? Ik heb geen idee of dat werkt. Ik heb goddank geen last van blaren.
Sokken wel gevarieerd toen buiten, hielp niks. Veters/zooltje kan ik niks over zeggen. Zo te horen is het gewoon een klote probleem.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Blaren komen meestal door wrijving/drukpunten. Dingen die je kan proberen zijn andere sokken, veters anders strikken, eventueel een zooltje... Veel verschillende oorzaken, veel opties. Het is alleen heel erg verschillend wat werkt.
En eerst de blaren wat laten helen voor je weer aan het hardlopen slaat. (y)
Vakantiequote:Op woensdag 19 november 2014 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
vanaf vakantie. Ik eet hier echt belachelijk gezond. Ontbijten net rijst is wel een aparte ervaring.
Ben benieuwd war de weegschaal zegt over een paar weken als ik weer thuis ben.
Domme koe. Insmeren!quote:Op woensdag 19 november 2014 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Indonesie. Nasi als ontbijt etc
Het is hier 30graden, ben verbrand
Gaafquote:Op woensdag 19 november 2014 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Indonesie. Nasi als ontbijt etc
Het is hier 30graden, ben verbrand
Doe ik ook. T valt wel mee hoe erg het is, gewoon wat minder wit dan normaal.quote:
Achja, je moet ook wel blijven genieten.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als het daarbij zou blijven niet... Maar het is meer de combinatie met de overload aan sinterklaas zooi en verschillende traktaties van collega's en daarbij nog eens die oliebollen die het hem doet. En ik heb momenteel weinig tot geen ruggegraat en denk bij elke keer "dat fix ik later wel weer een keer, morgen ga ik weer normaal doen". Dus dieet-technisch gaat het momenteel ff minder
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn, maar het klinkt niet verkeerd neequote:Op woensdag 19 november 2014 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe ik ook. T valt wel mee hoe erg het is, gewoon wat minder wit dan normaal.
Crunchyself, het gaat mij niks verbazen als ik afval nu. Het is hier warm, het eten heel gezond en al veel mooie lange wandelingen gemaakt.
Laat ik het erop houden dat ik nog spierpijn heb van de vulkaanbeklimming van eergisteren..quote:Op woensdag 19 november 2014 13:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn, maar het klinkt niet verkeerd nee
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik nog spierpijn heb van de vulkaanbeklimming van eergisteren..
Doe ze 2 a 3x pwquote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Pull-ups zijn kut.
En al veel te lang niet meer gedaan ook.
Hier momenteel even geen sportschoolabo, dus KT staat op een laag pitje. Komt wel weer.quote:
Maar daar kom ik uiteindelijk sterker uitquote:Op woensdag 19 november 2014 15:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Gezien jou sommige reacties Qwea ga je nu ook al behoorlijk dood tijdens trainingen, dus wat nu gezonder is
Goed puntquote:Op woensdag 19 november 2014 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar daar kom ik uiteindelijk sterker uit
quote:
Zolang ik maar kan blijven hobbelen, vind ik het best.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
Ik zou doodgaan zonder sportschool abo. Langzaam en pijnlijk
Ik zou echt heel ongelukkig worden van geen sportschool. Ook van niet kunnen hardlopen trouwens. Die momenten zijn echt van mij. Tijd om bij te komen, hoofd leeg te maken en 100% tijd voor mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ik maar kan blijven hobbelen, vind ik het best.
Gaat er ook wel weer komen, maar niet nu. Die waar ik zat is echt wel fijn, maar net te ver vanaf hier. En ik ga er tzt alleen maar verder vanaf wonen, dus laat dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |