Verschilt eigenlijk wat, maar heb niet concreet 1 waarvan ik zeg ook die.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Avond eten? Middag eten? Ontbijt? Alle 3?
Ook structuur niet veranderd? Hoeveel g eiwitten eet je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verschilt eigenlijk wat, maar heb niet concreet 1 waarvan ik zeg ook die.
Geen idee hoeveel eiwitten eigenlijk.
Smerigheden hier:Hmm. Hou even een dagboek bij. Ik heb namelijk wel eens dat als ik teveel eiwitten pak mijn maag ook over de zeik gaat, mijn kak anders gaat ruiken en het er ook anders uitziet. Anders eliminerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hou ff een dagboek bij morgen en schrijf ff op wanneer je hebt hebt (tijd en wat je er net voor hebt gegeten) en scoor het ff met 1 t/m 10 waarvan 1 niks is en 10 zeer hevig aka ik ga dood.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Puik planquote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm. Hou even een dagboek bij. Ik heb namelijk wel eens dat als ik teveel eiwitten pak mijn maag ook over de zeik gaat, mijn kak anders gaat ruiken en het er ook anders uitziet. Anders elimineren
Maar hou ff een dagboek bij morgen en schrijf ff op wanneer je hebt hebt (tijd en wat je er net voor hebt gegeten) en scoor het ff met 1 t/m 10 waarvan 1 niks is en 10 zeer hevig aka ik ga dood.
En ziek en zin in bakken... heb je last van bakcillen?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al de hele week ziek, dus mijn eten is een chaos.Heb me ook niet aan de IF gehouden, gewoon gegeten wanneer ik wakker was.
En over een week naar Praag, dus misschien dat ik daarna maar weer eens naar IF kijk. Of niet. Whatever.
Mijn oven is kapot, daar baal ik wel van.Vanmiddag bij m'n moeder bakken. Ik heb echt een soort verslaving.
Vanmiddag even mijn fix halen terwijl ik speculaasstaaf, gevulde koeken, koffie/chocolade kruidnoten en taaitaai bak. En dan zit ik serieus nog te twijfelen of ik daar nog iets bij kan maken.
Beterschap, know the feeling.quote:
Wat is dit voor apparaat?quote:
Bwhehehehe, ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef Karstman het volgende:
[..]
En ziek en zin in bakken... heb je last van bakcillen?sorry te flauw
Beterschap!
En ijsen. Ik heb -vermoed- ik ook een beginnende. Straks naar de fysio om te kijken wat het nou is.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef Danter het volgende:
Ja ik ben idd bang voor een beginnende shin split... ik had mijn tempo run misschien ook niet over de grachten moeten doen.. op hoge snelheid bruggen op en af is natuurlijk een dubbele aanslag op je lichaam.. vanavond dus maar verplicht met de beentjes omhoog op de bank.. jammer want op donderdag loop ik normaal met mn moeder en dat vind ik stiekem zo gezellig
Arrangementen altijd fijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:38 schreef Qwea het volgende:
Idd rustig hier.
Ik heb net een heerlijke massage arragement geboekt. Even bijkomen van al dat harde sporten enzulks.
Gisteren niet hardgelopen. Had een te harde kuit en last van mijn scheen. Fysio heeft er het even gedryneedled, morgen eens kijken hoe het gaat. Vandaag maar ff hersteltraining doen denk ik.
Nope, accupunctuur is kwakzalverijquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Arrangementen altijd fijn
Dryneedle = accupunctuur?
Toch zie ik naalden in iemand zijn huid staanquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, accupunctuur is kwakzalverij![]()
http://www.dryneedling.nl/pages/informatie-voor-patienten.php
Ja, maar dit gaat niet om energiebanenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Toch zie ik naalden in iemand zijn huid staanMaar zie het al, de achterliggende gedachte is heel anders en toepassing
Das nog al een verschilquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat niet om energiebanenDit gaat om triggerpoints. Werkt als een tiet trouwens. Kuit is heerlijk los nu en heb amper last.
Ikvan mijn fysio.
Middag!quote:
Hier ook omhoog. Ik ga uit van spiermassaquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Middag!
Weegdag, 0,4 kg gegroeid. Kan me niet voorstellen dat het "verkeerd" gewicht is, heb me de hele week weer goed aan mijn schema gehouden.
Fixedquote:Op maandag 17 november 2014 08:48 schreef Qwea het volgende:
Mogguh
Lijstje :
D1: 5 havermoutpannenkoeken met banaan en ei. 2x spelt, pindakaas, ham. 1 bak kwark
S: PT![]()
![]()
![]()
![]()
D2: Wheyshake, restje pasta, 3x spelt, pindakaas, kaas, ham. Bak kwark
D3: 2x spelt, pindakaas, kalkoenfilet, restje pasta
D4: AGV
D5: 4 handjes noten, bak kwark, appel, 2 roggebrood.
Weekenden gaan te snelquote:Op maandag 17 november 2014 09:59 schreef Karstman het volgende:
Weekend voorbij, daar zijn we weer!
O: havermout en banaan
T: mandarijnen
L: 2 boterham kipfilet, rauwkost, karnemelk, soep van de dag
T: sinaasappel, eitje, komkommer
D: moet nog boodschappen doen, heb wel een paprika en een halve spitskool, oh en een pompoen dus ehmmm...
T: griekse yoghurt met babaan.
Ik woog ruim 1150 kg volgens dat ding...quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik woog ruim 1150 kg volgens dat ding...Dan zou ik zelfs wegenbelasting moeten betalen denk ik
Nog steeds hetzelfde, op en neer. Vandaar dat ik nu ook echt met dat voedingsdagboek begin, had ik nog niet gedaanquote:
Ja dat is een foutje in de Nederlandse vertaling van die site. Zo at ik gister nog 2500 kilo komkommer... Komt omdat die yanken niet snappen dat je een komma moet invullen om decimalen aan te geven en niet een punt... Toen alles nog in het Engels was was alles prima. Hier op kantoor draait de site nog in het Engels en daar heb ik geen centje pijn. In de app (inmiddels ook in het nederlands) gaat het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Moggel.
Wederom dood hier![]()
Ach. Wou fitnesspal even proberen, denk dat ik iets verkeerd heb ingevuld:
[ afbeelding ]
Edit: probleem gevonden. Websites die niet kunnen dealen met een punt wat een komma moest zijn
Hoe meer je afvalt hoe langzamer het gaat helaas. Maar natuurlijk ga je het halen, die inzakkende motivatie kennen we allemaal hier. Hell, dat duurde bij mij dit jaar zowat de hele zomer... Enige wat ik kan zeggen is gewoon bijhouden en doorzetten. Ik zit inmiddels ook weer lekker op de rit en als ik het kan kan jij het ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, op en neer. Vandaar dat ik nu ook echt met dat voedingsdagboek begin, had ik nog niet gedaan.
Mijn motivatie voor dingen is op dit moment wat laag, geen idee waar het aan ligt. Mijn doel voor dit jaar was 20 kg afvallen, zit nu op 17,2 kg. Ik twijfel nu erg als ik het ga halen, terwijl ik aan het begin (met minimaal 2kg per week afvallen) dacht dat ik het met twee vingers in mijn neus zou gaan halen.
Other note: (soft) Hardcore/hardstyle op radio 538
quote:
Ik wist dat het langzamer zou gaan, maar demotiveert altijd watquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hoe meer je afvalt hoe langzamer het gaat helaas. Maar natuurlijk ga je het halen, die inzakkende motivatie kennen we allemaal hier. Hell, dat duurde bij mij dit jaar zowat de hele zomer... Enige wat ik kan zeggen is gewoon bijhouden en doorzetten. Ik zit inmiddels ook weer lekker op de rit en als ik het kan kan jij het ook![]()
other note: screamo post-punt op Spotify![]()
Dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 12 november 2014 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Er staat sinds gisteren op nog geen 10 m van mijn huis een oliebollenkraam![]()
Wat? ik had hongerquote:
Ja hoor zeker. De basis is beter op orde dan ooit (lijstjes hier posten helpt ook wel) en het gaat gecontroleerd langzaam vooruit. Weekenden mogen nog wel wat strakker, dat wel.quote:[..]
Ik wist dat het langzamer zou gaan, maar demotiveert altijd wat. Ik ga ook gewoon door, niet verzwakken dan is het een feit dat ik het niet ga halen. Zou mooi zijn als het me weer iets meer van harte ging zeg maar.
Ben jij nu wel weer helemaal in de mood?
Other note: wat is screamo/post-punt? Linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat? ik had honger
[..]
Ja hoor zeker. De basis is beter op orde dan ooit (lijstjes hier posten helpt ook wel) en het gaat gecontroleerd langzaam vooruit. Weekenden mogen nog wel wat strakker, dat wel.
Ohter note: typo, post-punkwordt ook vaak post-hardcore genoemd, paar voorbeelden onder de spoiler
Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op een of andere manier werkt lijstjes posten inderdaad, soort van controle
Die muziek ga ik beter verkennen, klinkt goedAwesome.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mee doen aan de santarun. 3km hardlopen (eitje, maar ik wil hem onder de 15 min lopen) in kerstmanpak
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Waarom dan? af en toe een oliebol kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel als je discipline ver te zoeken is
Fysio kwam ermee. Die wilde hem beneden de 18 lopen.. En ik wil haar eruit lopen dus wil benee de 15quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi zo. Op een of andere manier werkt lijstjes posten inderdaad, soort van controle
Die muziek ga ik beter verkennen, klinkt goed
[..]
Awesome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |