abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146511069
Welkom in het grote afval topic, hier is iedereen welkom. Of je nou begint met een bmi van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt.

Of je nou afvalt terwijl je hard sport, of terwijl je op de bank zit te chillen.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past. En laat mensen die een andere manier kiezen in hun waarde

Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je welkom! O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146514193
Goeie TT :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146516573
Visjes. O+

Morgen weer wat serieuzer mijn eten bij gaan houden, al gaat het avondeten lastig zijn. Wel weer hardlopen, dus och.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 10 november 2014 @ 22:45:37 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146516759
Ik heb vandaag 2x PT gehad ;( die 2de was hel! "JEZUS WAT TRIEST DIT! WAT BEN JIJ ZWAK ZEG! DIT KAN TOCH NIET!" And so on ;( in een 45 min zoveel functionele oefeningen gedaan dat ik dacht dood te gaan :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146522822
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb vandaag 2x PT gehad ;( die 2de was hel! "JEZUS WAT TRIEST DIT! WAT BEN JIJ ZWAK ZEG! DIT KAN TOCH NIET!" And so on ;( in een 45 min zoveel functionele oefeningen gedaan dat ik dacht dood te gaan :')
Hoeveel uur per dag sport je eigenlijk? En is dat combineer maar met je werk of huishouden? Ik vind soms de tijd (en de zin) niet om meerdere keren per week verschillende uren te sporten.
pi_146523172
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Qwea het volgende:
Gelukkig zijn de coaches/sportinstructeurs/koffiedrinkers hier veel aardiger :P (ik weet dat je het bewust opzoekt ;) ) Maar de agressie om z'n persoon een tik te verkopen zal vast helpen om meer kracht te zetten :Y

Anyways: Moggel c_/ . Wat slaapt m'n eigen bed weer lekker naar z'n weekend een vreemd bed :).

Lijstje:
O: 3 volkoren, 2 met 1 gekookt ei, 1 met jam;
T: kwark + slimpie + muesli + banaan;
L: 4 volkoren, 2 met kaas, 2 met jam;
T: kwark + slimpie + appel;
D: agv

Tonijn :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door CrunchySelf op 11-11-2014 07:57:43 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146523317
Tonijn :Y
[img]www.devegetarischeslager.nl/serverspecific/default/modules/webshop_light/product_images/1470-de-vegetarische-slager-visvrije-tonyn-2-x-80-gram.jpg[/img]
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:08:56 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146523319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 07:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de coaches/sportinstructeurs/koffiedrinkers hier veel aardiger :P (ik weet dat je het bewust opzoekt ;) ) Maar de agressie om z'n persoon een tik te verkopen zal vast helpen om meer kracht te zetten :Y
Nou ja, het is mijn fysio :P De 1 heb ik 2x in de week de ander ook maar dan met hardlopen. Alleen deze besloot dat ze ipv hardlopen mij fucntionele oefeningen moest geven. Ik heb iig wel gelachen :D Moet hard aan de bak want binnen 5 tot 6 weken moeten ze onder de knie zijn.

quote:
Anyways: Moggel c_/ . Wat slaapt m'n eigen bed weer lekker naar z'n weekend een vreemd bed :).

Lijstje:
O: 3 volkoren, 2 met 1 gekookt ei, 1 met jam;
T: kwark + slimpie + muesli + banaan;
L: 4 volkoren, 2 met kaas, 2 met jam;
T: kwark + slimpie + appel;
D: agv

Tonijn :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh :Y) Goed lijstje :Y Vandaan sintmaarten. Ik kreeg praktisch klappen van O+, want ik heb ipv snicker troep enzo mandarijntjes gehaald :Y) Ik was volgens hem zo'n ouwe troll _O-
pi_146523425
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, het is mijn fysio :P De 1 heb ik 2x in de week de ander ook maar dan met hardlopen. Alleen deze besloot dat ze ipv hardlopen mij fucntionele oefeningen moest geven. Ik heb iig wel gelachen :D Moet hard aan de bak want binnen 5 tot 6 weken moeten ze onder de knie zijn.

[..]

Mogguh :Y) Goed lijstje :Y Vandaan sintmaarten. Ik kreeg praktisch klappen van O+, want ik heb ipv snicker troep enzo mandarijntjes gehaald :Y) Ik was volgens hem zo'n ouwe troll _O-
O ja, Fysio :P It would be fun they said...

Motiverend plaatje:
SPOILER
Ja lijstje niet verkeerd, mist nog wat nootjes. Misschien vanavond ff erin gooien.

O god, sint maarten. Boven zitten, kop telefoon op, andere mensen doen de deur wel open. Dat gejank aan de deur :r Mee eens met je vriend, mandarijntjes is not done :N

Fact:
Wist je dat in buitenland bij haloween enzo heel veel mensen onverpakt snoep/etc. (dus fruit ook) weggooien? Er zijn idioten die er scheermesjes enzo insteken zodat als een kind een hap neemt... :{

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:08 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind tonijn sowieso vies, maar dat lokt me nog minder :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146523445
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:08 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen optie. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:27:27 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146523490
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O ja, Fysio :P It would be fun they said...

Motiverend plaatje:
SPOILER
Ja lijstje niet verkeerd, mist nog wat nootjes. Misschien vanavond ff erin gooien.

O god, sint maarten. Boven zitten, kop telefoon op, andere mensen doen de deur wel open. Dat gejank aan de deur :r Mee eens met je vriend, mandarijntjes is not done :N

Fact:
Wist je dat in buitenland bij haloween enzo heel veel mensen onverpakt snoep/etc. (dus fruit ook) weggooien? Er zijn idioten die er scheermesjes enzo insteken zodat als een kind een hap neemt... :{

[..]

Ik vind tonijn sowieso vies, maar dat lokt me nog minder :r
Heb je het gemiddeld nederlandse kind gezien? Die kunnen prima wat fruit gebruiken :o Hier komen er toch amper aan de deur. En wat niet op gaat is dan voor moi O+
pi_146523530
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb je het gemiddeld nederlandse kind gezien? Die kunnen prima wat fruit gebruiken :o Hier komen er toch amper aan de deur. En wat niet op gaat is dan voor moi O+
Ja, die ken ik :') . Pest is, als jij de enige bent die het uitdeelt zijn ze nog niet bij je voordeur weg of het fruit ligt al op straat :').

En mandarijntjes :9, heb ik liever dan dropjes ofzo :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:34:52 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146523608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja, die ken ik :') . Pest is, als jij de enige bent die het uitdeelt zijn ze nog niet bij je voordeur weg of het fruit ligt al op straat :').

En mandarijntjes :9, heb ik liever dan dropjes ofzo :D
Ja ik hou dus echt van mandarijntjes. Ik snap ook serieus nooit waarom men kinderen volstouwt met snoep. Fruit is ook zoet en even zo lekker imho :9 Dit zijn van die lekkere zoet zure mandarijntjes zonder pit :9
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:55:56 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146523904
Is het al kerst? :+
pi_146523918
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ik hou dus echt van mandarijntjes. Ik snap ook serieus nooit waarom men kinderen volstouwt met snoep. Fruit is ook zoet en even zo lekker imho :9 Dit zijn van die lekkere zoet zure mandarijntjes zonder pit :9
Het zal vast een oorzaak hebben. Voordat ik begon met aanpassen van mijn voeding, at ik ook veels te veel snoep.

Ik ken die :Y wij hadden vorige week een kistje van die mandarijntjes in de koelkast :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146523927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:55 schreef Qwea het volgende:
Is het al kerst? :+
Nee, wil je nieuwe bonbons maken :Y)?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146523938
Ik zoek een nummer, maar kan hem niet vinden op internet :( . SlamFM zijn playlist kan ik niet meer inzien, doet niks meer :( :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:08:58 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146524111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zoek een nummer, maar kan hem niet vinden op internet :( . SlamFM zijn playlist kan ik niet meer inzien, doet niks meer :( :'(
Hoe gaat hij?

Eb heb gisteren 30 bonbons gemaakt :P
pi_146524133
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe gaat hij?

Eb heb gisteren 30 bonbons gemaakt :P
Iets met shadowy grooves, shallow grooves ofzo. Maar dat levert geen resultaten op. Was vanochtend ergens in de buurt van 07:00

Lol, 30 ook gewoon :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146524242
FOUND IT!!!!

Het was: The shallower it grows, maar het liedje heet Fade out lines :{w |:(

Ach, tijdens de zoektocht wel 15 nieuwe leuke nummers tegengekomen voor in de playlist :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146525160
Sint Maarten, ik ben blij dat ze daar hier niet aan doen dan hoef ik ook niet te doen alsof ik niet thuis ben :)

Lijstje:
O: havermout met banaan
L: 2 speltboterham met kipfilet en milner 30+ komijn
T: gekookt ei, sinaasappel
D: noodlesoep
T: griekse yoghurt met mandarijntjes
Verder vandaag 2 verjaardagen met taart schadevrij zien te overleven :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146525487
Bij sint Maarten hoort snoep. :6

Verder ben ik niet thuis, dus /care :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:50:41 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146526546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij sint Maarten hoort snoep. :6

Verder ben ik niet thuis, dus /care :')
No snoep here. Only fruit :Y)
pi_146537872
Wonen op 200 meter van de weg af. O+ Kinderen die te lui zijn om dat te lopen. O+
pi_146538571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Patoshik het volgende:
Wonen op 200 meter van de weg af. O+ Kinderen die te lui zijn om dat te lopen. O+
En als ze het waarschijnlijk wel doen zijn ze dus gezond bezig en wordt fruit gewaardeerd ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')