Hoeveel uur per dag sport je eigenlijk? En is dat combineer maar met je werk of huishouden? Ik vind soms de tijd (en de zin) niet om meerdere keren per week verschillende uren te sporten.quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb vandaag 2x PT gehaddie 2de was hel! "JEZUS WAT TRIEST DIT! WAT BEN JIJ ZWAK ZEG! DIT KAN TOCH NIET!" And so on
in een 45 min zoveel functionele oefeningen gedaan dat ik dacht dood te gaan
Gelukkig zijn de coaches/sportinstructeurs/koffiedrinkers hier veel aardigerquote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb vandaag 2x PT gehaddie 2de was hel! "JEZUS WAT TRIEST DIT! WAT BEN JIJ ZWAK ZEG! DIT KAN TOCH NIET!" And so on
in een 45 min zoveel functionele oefeningen gedaan dat ik dacht dood te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door CrunchySelf op 11-11-2014 07:57:43 ]┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Nou ja, het is mijn fysioquote:Op dinsdag 11 november 2014 07:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de coaches/sportinstructeurs/koffiedrinkers hier veel aardiger(ik weet dat je het bewust opzoekt
) Maar de agressie om z'n persoon een tik te verkopen zal vast helpen om meer kracht te zetten
quote:Anyways: Moggel. Wat slaapt m'n eigen bed weer lekker naar z'n weekend een vreemd bed
.
Lijstje:
O: 3 volkoren, 2 met 1 gekookt ei, 1 met jam;
T: kwark + slimpie + muesli + banaan;
L: 4 volkoren, 2 met kaas, 2 met jam;
T: kwark + slimpie + appel;
D: agv
Tonijn :MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed lijstje
Vandaan sintmaarten. Ik kreeg praktisch klappen van
, want ik heb ipv snicker troep enzo mandarijntjes gehaald
Ik was volgens hem zo'n ouwe troll
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
O ja, Fysioquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, het is mijn fysioDe 1 heb ik 2x in de week de ander ook maar dan met hardlopen. Alleen deze besloot dat ze ipv hardlopen mij fucntionele oefeningen moest geven. Ik heb iig wel gelachen
Moet hard aan de bak want binnen 5 tot 6 weken moeten ze onder de knie zijn.
[..]
MogguhGoed lijstje
Vandaan sintmaarten. Ik kreeg praktisch klappen van
, want ik heb ipv snicker troep enzo mandarijntjes gehaald
Ik was volgens hem zo'n ouwe troll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lijstje niet verkeerd, mist nog wat nootjes. Misschien vanavond ff erin gooien.
O god, sint maarten. Boven zitten, kop telefoon op, andere mensen doen de deur wel open. Dat gejank aan de deurMee eens met je vriend, mandarijntjes is not done
Fact:
Wist je dat in buitenland bij haloween enzo heel veel mensen onverpakt snoep/etc. (dus fruit ook) weggooien? Er zijn idioten die er scheermesjes enzo insteken zodat als een kind een hap neemt...
Ik vind tonijn sowieso vies, maar dat lokt me nog minderquote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O ja, FysioIt would be fun they said...
Motiverend plaatje:Heb je het gemiddeld nederlandse kind gezien? Die kunnen prima wat fruit gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lijstje niet verkeerd, mist nog wat nootjes. Misschien vanavond ff erin gooien.
O god, sint maarten. Boven zitten, kop telefoon op, andere mensen doen de deur wel open. Dat gejank aan de deurMee eens met je vriend, mandarijntjes is not done
Fact:
Wist je dat in buitenland bij haloween enzo heel veel mensen onverpakt snoep/etc. (dus fruit ook) weggooien? Er zijn idioten die er scheermesjes enzo insteken zodat als een kind een hap neemt...![]()
[..]
Ik vind tonijn sowieso vies, maar dat lokt me nog minderHier komen er toch amper aan de deur. En wat niet op gaat is dan voor moi
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, die ken ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je het gemiddeld nederlandse kind gezien? Die kunnen prima wat fruit gebruikenHier komen er toch amper aan de deur. En wat niet op gaat is dan voor moi
Ja ik hou dus echt van mandarijntjes. Ik snap ook serieus nooit waarom men kinderen volstouwt met snoep. Fruit is ook zoet en even zo lekker imhoquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Pest is, als jij de enige bent die het uitdeelt zijn ze nog niet bij je voordeur weg of het fruit ligt al op straat
.
En mandarijntjes, heb ik liever dan dropjes ofzo
Het zal vast een oorzaak hebben. Voordat ik begon met aanpassen van mijn voeding, at ik ook veels te veel snoep.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik hou dus echt van mandarijntjes. Ik snap ook serieus nooit waarom men kinderen volstouwt met snoep. Fruit is ook zoet en even zo lekker imhoDit zijn van die lekkere zoet zure mandarijntjes zonder pit
Hoe gaat hij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zoek een nummer, maar kan hem niet vinden op internet. SlamFM zijn playlist kan ik niet meer inzien, doet niks meer
![]()
Iets met shadowy grooves, shallow grooves ofzo. Maar dat levert geen resultaten op. Was vanochtend ergens in de buurt van 07:00quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe gaat hij?
Eb heb gisteren 30 bonbons gemaakt
No snoep here. Only fruitquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij sint Maarten hoort snoep.
Verder ben ik niet thuis, dus /care
En als ze het waarschijnlijk wel doen zijn ze dus gezond bezig en wordt fruit gewaardeerdquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Patoshik het volgende:
Wonen op 200 meter van de weg af.Kinderen die te lui zijn om dat te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |