Beter een Drama Piet dan een Zeur Piet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja man, de kleur van de schmink aanpassen zorgt ervoor dat het hele land naar de klote gaatals jij een piet zou zijn dan was je de dramapiet.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ooh, nu ik snap het inderdaad. Jouw onderbouwingen hebben mij daarbij geholpen.
de discussie laat mooi zien hoeveel (onderhuids) racisme er nog in nederland is. Niet leuk om te zien, wel goed om aan de kaak te stellen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:01 schreef Pedro-Noir het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat die mensen die zogenaamd ''tegen racisme'' zijn, juist racisme aanwakkeren. De segregatie tussen blank en zwart is lang niet zo groot geweest als nu. Allemaal wegens dat gezeur van die Quinsy Gario.
Moet je blij mee wezen.
Gario is een randdebiel inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de discussie laat mooi zien hoeveel (onderhuids) racisme er nog in nederland is. Niet leuk om te zien, wel goed om aan de kaak te stellen.
Die quincy is trouwens zelf ook een gigantische racist, goed dat hij niet meer bij de organisatie zit.
kutuser idd. Reageert alleen maar zonder onderbouwingen en domme plaatjes en smileys en heeft nergens een goed antwoord op. Ik stem voor een ban.quote:
Je UI is inderdaad heel kut. Verder weet ik niet hoe jij post enzo, maar je UI is gewoon kut.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kutuser idd. Reageert alleen maar zonder onderbouwingen en domme plaatjes en smileys en heeft nergens een goed antwoord op. Ik stem voor een ban.
okquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je UI is inderdaad heel kut. Verder weet ik niet hoe jij post enzo, maar je UI is gewoon kut.
Zo zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden van pro-Piet-volk dat te achterlijk voor woorden is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef Pedro-Noir het volgende:
Zie hier het soort mensen dat tegen Zwarte Piet is:
Het lage niveau is ronduit stuitend!
Dat onderhuids racisme heeft me nog wel het meeste verbaasd. Ik wist niet dat er zoveel mensen in Nederland wonen die vinden dat blanken meer rechten hebben dan niet blanken vanwege hun huidskleur.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de discussie laat mooi zien hoeveel (onderhuids) racisme er nog in nederland is. Niet leuk om te zien, wel goed om aan de kaak te stellen.
Die quincy is trouwens zelf ook een gigantische racist, goed dat hij niet meer bij de organisatie zit.
Je kunt veel roepen zonder bewijs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden van pro-Piet-volk dat te achterlijk voor woorden is.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden van pro-Piet-volk dat te achterlijk voor woorden is.
Oh sorry, ik dacht dat dat in dit geval niet nodig zou zijn. Je hebt toch zelf ook wel gezien wat voor uitspraken sommigen doen op sites als Facebook?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef Pedro-Noir het volgende:
[..]
Je kunt veel roepen zonder bewijs.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef speknek het volgende:
Jungle_Jim.
Die ik-ben-geen-racist-maar fokkers.
Post dan ook even wat eraan vooraf ging:quote:
Je puntquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dat in dit geval niet nodig zou zijn. Je hebt toch zelf ook wel gezien wat voor uitspraken sommigen doen op sites als Facebook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |