Niet alles hoeft op FOK! hequote:Op maandag 10 november 2014 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik had gehoopt van wel. Gelukkig heb ik mijn Landerbrau nog.
Helvecchio.quote:Op maandag 10 november 2014 18:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Uit welke Italiaanse deelstaat kwam de denker Niccolo Machiavelli?
Lombardijequote:Op maandag 10 november 2014 18:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Florencequote:Op maandag 10 november 2014 18:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Florencequote:Op maandag 10 november 2014 18:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat komt door die prachtige UI van je, die geeft geluk.quote:
Dat zou de mijne ook moeten doen, maar ik ben telkens te laat.quote:Op maandag 10 november 2014 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt door die prachtige UI van je, die geeft geluk.
Ik zet mijn geluks UI ook even aan.quote:Op maandag 10 november 2014 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt door die prachtige UI van je, die geeft geluk.
Ik gok van welquote:Op maandag 10 november 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon verslagen door een gok?
jaquote:Op maandag 10 november 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon verslagen door een gok?
quote:Op maandag 10 november 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet mijn geluks UI ook even aan.
De condor van varsseveld.quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef HPLC het volgende:
Iemand had het over mijn UI.
Wat is de bijnaam van de meneer in mijn UI?
de condor van varsseveldquote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef HPLC het volgende:
De condor van Varsseveldquote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef HPLC het volgende:
Ik dacht al dat je dit zou vragen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef HPLC het volgende:
quote:
Ja, ik kan niks verzinnenquote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dit zou vragen.
Luis Suarez is uitgegroeid tot een aanvaller die meedraait in de wereldtop. Z'n debuut in Europa vond echter plaats bij FC Groningen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Ok bij deze geef ik hem door aan Paxcon.
20quote:Op maandag 10 november 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Luis Suarez is uitgegroeid tot een aanvaller die meedraait in de wereldtop. Z'n debuut in Europa vond echter plaats bij FC Groningen.
Hoe oud was Luis Suarez toen hij naar Groningen kwam?
17quote:Op maandag 10 november 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Luis Suarez is uitgegroeid tot een aanvaller die meedraait in de wereldtop. Z'n debuut in Europa vond echter plaats bij FC Groningen.
17quote:Op maandag 10 november 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |