Je zegt het zelf al.quote:Op maandag 10 november 2014 16:03 schreef Rhumor het volgende:
Nogmaals, ik ontken mijn fouten niet. Ik had zelf ook beter na moeten denken.
quote:Op maandag 10 november 2014 16:08 schreef Robuust-koekje het volgende:
Hoe je het ook went of keert het is en blijft je eigen fout, zij zijn NIET verplicht tot het waarschuwen van de klanten op dataverbruik, dat moet je zelf doen.
Als je kind met een creditcard dingen koopt voor een online spelletje en aan het einde van de maand heb je een rekening van 2000 euro ga je dan ook tegen visa zeggen dat ze jou moesten waarschuwen dat er veel geld afgeschreven werd?
http://www.rijksoverheid.(...)ten-mobiele-telefoonquote:Heeft u na 1 januari 2013 een nieuw contract afgesloten of uw contract vernieuwd? Dan krijgt u altijd een waarschuwing als u het eind van uw databundel nadert. Bijvoorbeeld wanneer u 80% of 90% van uw bundel heeft verbruikt. Meestal stuurt de aanbieder hiervoor een sms. Bij echt oude contracten (ruim voor 1 januari 2013) krijgt u niet altijd een waarschuwings-sms.
Oh ja?quote:Op maandag 10 november 2014 16:08 schreef Robuust-koekje het volgende:
Hoe je het ook went of keert het is en blijft je eigen fout, zij zijn NIET verplicht tot het waarschuwen van de klanten op dataverbruik, dat moet je zelf doen.
Als je kind met een creditcard dingen koopt voor een online spelletje en aan het einde van de maand heb je een rekening van 2000 euro ga je dan ook tegen visa zeggen dat ze jou moesten waarschuwen dat er veel geld afgeschreven werd?
http://www.rijksoverheid.(...)ten-mobiele-telefoonquote:Kosten mobiel internet buiten de Europese Unie
Buiten de EU gelden hogere prijzen voor mobiel internet. Telefoonaanbieders moeten u waarschuwen als u voor bijna ¤ 50 aan data heeft verbruikt. Of als u de vooraf afgesproken datalimiet bijna heeft bereikt. U kunt dan aangeven of u wilt stoppen of doorgaan met mobiel internetten. Zo kunt u onverwacht hoge rekeningen voorkomen.
Aha, ik had nog een ouder abonnement dus dat is nog andersquote:Op maandag 10 november 2014 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)ten-mobiele-telefoon
Volgens mij klopt dit niet. Dat is bij Hi zo, maar volgens mij krijg je bij KPN juist extra Mb's wanneer je spotify Premium hebt. En die data gaat wél van je bundel af.quote:Op maandag 10 november 2014 16:03 schreef Rhumor het volgende:
Omdat Spotify geen MB's kost bij het streamen wanneer je bij KPN zit,
Dat gaat over roaming toch?quote:Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja?
[..]
Gaat ook over de kostenquote:Op maandag 10 november 2014 16:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Dat gaat over roaming toch?
Maar als je de sms te laat hebt ontvangen zou ik wel even bellen naar Vodafone en dit aangeven.
Kans is vrij reëel dat de kosten die vóór dat sms'je gemaakt zijn weggestreept worden
Jouw quote gaat over buiten de EU.quote:Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja?
[..]
Nope, maar je kan het wel terug krijgenquote:Op maandag 10 november 2014 16:08 schreef Robuust-koekje het volgende:
Je hebt gelijk. Ik heb Hi, daarbij zit Spotify Premium en ook neemt Hi de kosten voor het streamen op zich. Overigens weet ik dat het mijn eigen fout is, maar ik vind dit niet kunnen dat Vodafone zo laks is! Ik kan me niks anders indenken dan dat zij expres zo laks zijn zodat mensen overkomen wat mij is overkomen. In mijn ogen een vieze strategie want als andere providers dit wel netjes kunnen en doen dan kan Vodafone dat ook. Tenzij ze dat niet willen natuurlijk. Ik ga natuurlijk wel een klacht indienen, ook al zal dit niet veel effect hebben. Ik ga Vodafone in ieder geval aan niemand aanraden, zeker niet aan jongeren.quote:Op maandag 10 november 2014 16:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet. Dat is bij Hi zo, maar volgens mij krijg je bij KPN juist extra Mb's wanneer je spotify Premium hebt. En die data gaat wél van je bundel af.
dan kijk je even naar mijn quote.quote:Op maandag 10 november 2014 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Jouw quote gaat over buiten de EU.
Ik neem aan dat TS in NL was.
Het contract is na 1 januari 2013 afgsloten. Ik heb het SMSje van 90% ook gehad, alleen zo'n 4 dagen TE LAAT!!!quote:Op maandag 10 november 2014 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
In welk buitenland zit je?quote:Op maandag 10 november 2014 16:53 schreef Rhumor het volgende:
Dat is een overschrijding van 6 cent!?
Hij lijkt inderdaad wat dingen door elkaar te halen.quote:
Hij schrijft dat het Vodafone-abonnement over een maand afloopt.quote:Op maandag 10 november 2014 17:48 schreef Ivo1985 het volgende:
Als 5-11 de einddatum van je Vodafone-contract was, dan had je uiteraard in november maar 5/30e van je gebruikelijke maandbundel tot je beschikking, tegen 5/30e van je normale maandelijkse abonnementskosten.
Wat een onzin.quote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef eight het volgende:
De dienstverlening van Vodafone is echt vreselijk en grenst tegen criminaliteit aan.
Rechtstreeks klagen heeft weinig zin, deze mensen zijn amper voor rede vatbaar. Je zou het eens via radar kunnen proberen, wellicht dat hun nog altijd bezig zijn om Vodafone te bewegen om een normale service te leveren.
1. Je kijkt verkeerd.quote:Op maandag 10 november 2014 16:53 schreef Rhumor het volgende:
Ik heb ook berekend, dat ik 0,26 cent betaal per MB buiten mijn data. Dat is een overschrijding van 6 cent!?
Nee hoor, dat bleek laatst ook wel uit de duizenden klachten die radar had ontvangen. Daar zaten ook heel veel klanten tussen die geen SMS hadden ontvangen (waaronder ikzelf) maar geen gelijk kregen van Vodafone.quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Als je de sms te laat hebt gekregen en je belt met de klantenservice, krijg je de kosten tot aan de sms gewoon terug.
Daar kan TS wellicht wel wat mee, met jouw quote.quote:Op maandag 10 november 2014 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
dan kijk je even naar mijn quote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |