Ja echt he. Fuck my lifequote:
quote:
Ja, doet ie het nog?quote:Op maandag 10 november 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt he. Fuck my life
Oh trouwens die kaart van je kicks ass!
[..]
Ja, nieuwe voeding erin en die kaart. Zodra ik terug ben van de tropen meer ram erin duwen. We gaan dat oude ding eens flink opvoerenquote:Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, doet ie het nog?. Mooi zo
.
SSD is waarschijnlijk interessanter, of je moet nu 2GB hebben ofzo.quote:Op maandag 10 november 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, nieuwe voeding erin en die kaart. Zodra ik terug ben van de tropen meer ram erin duwen. We gaan dat oude ding eens flink opvoeren
Er zit nu 4 GB in. Misschien is SSD eerst wat interessanter idd.quote:Op maandag 10 november 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SSD is waarschijnlijk interessanter, of je moet nu 2GB hebben ofzo.
4GB is nog net te doen ja. Al heb ik er 24GB inzittenquote:Op maandag 10 november 2014 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zit nu 4 GB in. Misschien is SSD eerst wat interessanter idd.
De quad core 2.5 processor hou ik nog even denk ik, die is prima.
Is inderdaad jammer maar maakt deze keer niet veel uitquote:
Niets mis mee, die 10/10 die zaterdag meewas heeft ook veel tattoo's, zou me echt geen moer kunnen boeien verder.quote:
De tering...quote:Op maandag 10 november 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4GB is nog net te doen ja. Al heb ik er 24GB inzitten.
Totaal nutteloos hoor, maar ik had het toch nog liggenquote:
Geheugen helpt je ingame, SSD is alleen zodat je sneller in je game zit. En ook alleen als je je game daadwerkelijk op die SSD hebt staan.quote:Op maandag 10 november 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SSD is waarschijnlijk interessanter, of je moet nu 2GB hebben ofzo.
Ach je bent in ieder geval voorbereid.quote:Op maandag 10 november 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totaal nutteloos hoor, maar ik had het toch nog liggen.
Ja, maar de meeste games komen niet boven de 4GB uit, al komen er meer en meer games die 6GB eisen nu. Ik zou zelf minstens 8GB aanraden, maar met 4 kom je wel een eind nog.quote:Op maandag 10 november 2014 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geheugen helpt je ingame, SSD is alleen zodat je sneller in je game zit. En ook alleen als je je game daadwerkelijk op die SSD hebt staan.
Tatoeages kunnen heel mooi zijn, ik zie mezelf als een te grote muurbloem om er zelf eentje te nemenquote:Op maandag 10 november 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee, die 10/10 die zaterdag meewas heeft ook veel tattoo's, zou me echt geen moer kunnen boeien verder.
Ja, daarom, al is het DDR3, dus nutteloos bij een evt volgende upgrade natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach je bent in ieder geval voorbereid.
Juh, dus beide is niet echt nodig. Is alleen makkelijk. Maar de performance van de game gaat er niet door op vooruit.quote:Op maandag 10 november 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste games komen niet boven de 4GB uit, al komen er meer en meer games die 6GB eisen nu. Ik zou zelf minstens 8GB aanraden, maar met 4 kom je wel een eind nog.
Ja dat is waar, en over opstarten gaat het helemaal niet bij mij. PC staat toch continu aan.quote:Op maandag 10 november 2014 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geheugen helpt je ingame, SSD is alleen zodat je sneller in je game zit. En ook alleen als je je game daadwerkelijk op die SSD hebt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |