SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Zoals? Het kan Friezen, het kan dooien?quote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd die opmerkingen over Friezen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een speler die Viola heet uit de Turkse competitie.quote:Op maandag 10 november 2014 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet, Viola Holt?![]()
Afschermen en de Noordzee op duwen, kut Frieslandquote:Op maandag 10 november 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals? Het kan Friezen, het kan dooien?![]()
Waarschijnlijk door GlitchCastle er bij gezetquote:Op maandag 10 november 2014 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet, Viola Holt?
e: o hij heeft al heel lang geen topic geopend![]()
![]()
ach word verwerkt in een milkshake, kut club tt'squote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@POTS je zal mooi kijken als er in ene 6000 FIFA-points op je account staan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was toch echt in de veronderstelling dat ik mijn wachtwoord had aangepast.quote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
@POTS je zal mooi kijken als er in ene 6000 FIFA-points op je account staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
is het vertrouwen zo matigquote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was toch echt in de veronderstelling dat ik mijn wachtwoord had aangepast.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee. Maar in een vak als het mijne luidt de lijfspreuk:quote:
Vertrouwen is goed, controle of voorkomen is beter.
- POTSNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hey norris ff dimmen jaquote:Op maandag 10 november 2014 14:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door GlitchCastle er bij gezet
e: o hij heeft al heel lang geen topic geopend![]()
Ik ben geen helpdeskmedewerkerquote:Op maandag 10 november 2014 14:25 schreef 44rdbei het volgende:
is trapz wel echt helpdeskmedewerker ?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Koffiejuffrouw?quote:Op maandag 10 november 2014 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben geen helpdeskmedewerkerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt wel.quote:Op maandag 10 november 2014 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben geen helpdeskmedewerker![]()
je moet eens weten wat ik allemaal kan combineren met fok.quote:Op maandag 10 november 2014 15:02 schreef Kiid het volgende:
Wel knap dat je het plaatsen van kozijnen kan combineren met het posten op FOKPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zal je moeder is FOK!en.quote:Op maandag 10 november 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet eens weten wat ik allemaal kan combineren met fok.![]()
Coïtus?quote:Op maandag 10 november 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet eens weten wat ik allemaal kan combineren met fok.![]()
ik heb laatst je zusje vol gefokt terwijl ik je sausijzenbroodjes heb opgegeten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Griezmann 30k minderquote:Op maandag 10 november 2014 15:04 schreef Reemi het volgende:
Wtf, Schurrle 6k omlaag sinds die packs gisteren![]()
![]()
IF FCsuarezquote:Op maandag 10 november 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb laatst je zusje vol gefokt terwijl ik je sausijzenbroodjes heb opgegeten.![]()
Ik eet worstenbroodjes geen saucijzenbroodjes. Sausijzenquote:Op maandag 10 november 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb laatst je zusje vol gefokt terwijl ik je sausijzenbroodjes heb opgegeten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik eet worstenbroodjes geen saucijzenbroodjes. Sausijzen![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Smieuw zei dat ik je moest aanpakken. skkltjequote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
CM of CAMquote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Kiid het volgende:
Modric of Games Rodriguez? Ik neig naar eerstgenoemdePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
JAMES.quote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Kiid het volgende:
Modric of Games Rodriguez? Ik neig naar eerstgenoemde![]()
Jamesquote:Op maandag 10 november 2014 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
CAM in 4-3-3 4
Of Iniesta bedenk ik mij netPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Guusje hoopt te verliezen, kan ie weg.quote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef DutchSL het volgende:
L. de Jong opgeroepen voor Oranje i.p.v. N. de Jong
Logisch, want PSV.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klinkt goed.quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan ook allebei doen aangezien ik toch geen CDM's nodig heb
Xavi --- James --- ModricNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe dan Iniesta- James - Modric.quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xavi --- James --- Modric
Voetballend vermogen![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb laatst je zusje vol gefokt terwijl ik je sausijzenbroodjes heb opgegeten.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Zo is t, as jij de bal heb kenne hunnie niet scoren.quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xavi --- James --- ModricPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, ik ben echt fan geworden van Xaviquote:Op maandag 10 november 2014 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dan Iniesta- James - Modric.
Voetballend vermogen![]()
![]()
Oh ik vind Iniesta juist wel een baas.quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt fan geworden van Xavi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |