SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Zoals? Het kan Friezen, het kan dooien?quote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd die opmerkingen over Friezen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een speler die Viola heet uit de Turkse competitie.quote:Op maandag 10 november 2014 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet, Viola Holt?![]()
Afschermen en de Noordzee op duwen, kut Frieslandquote:Op maandag 10 november 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals? Het kan Friezen, het kan dooien?![]()
Waarschijnlijk door GlitchCastle er bij gezetquote:Op maandag 10 november 2014 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet, Viola Holt?
e: o hij heeft al heel lang geen topic geopend![]()
![]()
ach word verwerkt in een milkshake, kut club tt'squote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@POTS je zal mooi kijken als er in ene 6000 FIFA-points op je account staan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was toch echt in de veronderstelling dat ik mijn wachtwoord had aangepast.quote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
@POTS je zal mooi kijken als er in ene 6000 FIFA-points op je account staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
is het vertrouwen zo matigquote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was toch echt in de veronderstelling dat ik mijn wachtwoord had aangepast.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee. Maar in een vak als het mijne luidt de lijfspreuk:quote:
Vertrouwen is goed, controle of voorkomen is beter.
- POTSNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hey norris ff dimmen jaquote:Op maandag 10 november 2014 14:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door GlitchCastle er bij gezet
e: o hij heeft al heel lang geen topic geopend![]()
Ik ben geen helpdeskmedewerkerquote:Op maandag 10 november 2014 14:25 schreef 44rdbei het volgende:
is trapz wel echt helpdeskmedewerker ?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Koffiejuffrouw?quote:Op maandag 10 november 2014 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben geen helpdeskmedewerkerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt wel.quote:Op maandag 10 november 2014 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben geen helpdeskmedewerker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |