Ja ook door kankerquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ook door zoiets? Sterkte in ieder geval...
Idd, hij liet die vriendin van Max ook echt even op adem komen nadat ze eerst te geėmotioneerd was om direct antwoord te geven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:19 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind het ook wel fijn dat hij mensen de tijd geeft om een antwoord te formuleren zodat het niet meteen omgikwiljetroostenjebentzozielig is.
Pruik met lange haar was misschien iets te fake, ordi?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat bedoelde Annemiek met de uitstraling van die eerste pruik, dat die iets uitstraalt wat ze niet wil zijn? Want ze leek er naar mijn idee, 'gewoon, gezond' door... kan me best voorstellen dat je dat niet wil als je je zo voelt.
Ik vond het een te tikkie glamorous/Rachel Hazes en snapte wel dat ze die niet wilde. Kan alleen niet goed uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat bedoelde Annemiek met de uitstraling van die eerste pruik, dat die iets uitstraalt wat ze niet wil zijn? Want ze leek er naar mijn idee, 'gewoon, gezond' door... kan me best voorstellen dat je dat niet wil als je je zo voelt.
En die blikken van Luc en Sylvia toen Patrick vroeg naar de toekomst....
zo komt dat niet op mij over. Ze bedoelen gewoon dat ze het niet meer trokquote:Op donderdag 20 november 2014 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een slechte woordkeuze over het overlijden van Sylvia: Ze kon het niet langer opbrengen te vechten tegen de kanker.
Alsof ze daar een keuze in had en het puur om haar wilskracht ging.
ow.. wat mooi!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
De pagina van Annemiek op oml.bnn.NL is bijgewerkt.
Ze schreef tijdens haar laatste dagen nog verjaardagskaarten voor Olivier tot zijn 21e verjaardag... Hartverscheurend.
Ik snap niet zo waarom ewn nummer bij iemand moet passen. Max vond dit blijkbaar een awesome nummer. Omdat, daarom..quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom bij mij ook de vraag waarom dit Max z'n nummer was en wat z'n vrienden daarbij denken?
Klopt alleen dingen toegevoegd op de pagina van Annemiek op de website van Over mijn lijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Injetta het volgende:
He? De laatste aflevering moet toch nog komen?
Ik ben er al teveel afgestompt door vaakquote:Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dit is denk het enige programma wat ik echt skip omdat het me altijd te veel raakt
O ja, ik heb het gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:38 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Klopt alleen dingen toegevoegd op de pagina van Annemiek op de website van Over mijn lijk.
Dan heb je het al gezien, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is dit toch verschrikkelijk heftig. Ik denk dat ik de volgende aflevering met Annemiek maar skip. Het laatste stuk dat Patrick aan haar bed zat en vroeg of dit dr laatste keer zou zijn dat hij haar zag... Ik brak op dat moment.
Iets bij theater zag ik?quote:Op donderdag 27 november 2014 09:08 schreef Tha_Duck het volgende:
Dan heb je het al gezien, wat is het probleem?
Ik ben wel benieuwd naar de uitvaart van Sanne, zag er wel apart uit met die schoenen en las ergens dat Pieter Derks ook nog kwam praten. Denk dat ze een mooie uitvaart heeft gekregen.
In een theater inderdaad, de schoenen staan voor 'haar laatste walk' op het podium. Zoiets.quote:
Het nummer gaat toch over het niet volbrengen van je dromen? Lijkt me vrij toepasselijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom bij mij ook de vraag waarom dit Max z'n nummer was en wat z'n vrienden daarbij denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |