Netto blijft er niet veel overquote:Op woensdag 12 november 2014 09:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar verdien jij dat niet? PhD is ¤2000 of zo? Sociale huur is toch nooit hoger dan ¤700?
Nice, dat is lekker shoppen!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef uniekhoorn het volgende:
"gratis bij de AH" gehaald vd postcodeloterij:
Tonijnsteak
Kabeljauwfilets
biologisch volk. beschuit
Biologisch zilvervliesrijst
Kipragout
Biologische eieren
Biologisch kipfiletje
Schade: 1.30E
Teach me, master!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef uniekhoorn het volgende:
"gratis bij de AH" gehaald vd postcodeloterij:
Tonijnsteak
Kabeljauwfilets
biologisch volk. beschuit
Biologisch zilvervliesrijst
Kipragout
Biologische eieren
Biologisch kipfiletje
Schade: 1.30E
Wie is er hier chubby?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef An24 het volgende:
Of je neemt helemaal geen snickers zolang je vindt dat je te chubby bent![]()
Aurum vond dat van zichzelf. En de snickers staan zo goed als dagelijks op de lijst. Als dat niet het geval was zou ik je gelijk gevenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie is er hier chubby?Li zeker niet toch? En Aurum toch ook niet?
![]()
Kan me het trouwens wel goed voorstellen. Als je op de weg leeft lukt het helaas niet altijd om gezond te eten. Hoe goed je ook plant.
Ik ben zit weer netjes 59 rond. Mag wat mij betreft geen gram meer af. Wel lastig, want ik heb weinig trek op het moment. Geen idee wat er met me aan de hand is.
Lijstje
o. fruitsalade met beetje yoghurt + paar blokjes kaas
t. stuk speculaas
l. salade van 1 witlof, paar plakken gravad lachs met dressing, 2x tosti ham-kaas
t. -
d. nog geen idee
s. 1,5 uur yoga
Wist niet dat jij ook 80.000 km per jaar op weg was naar klantenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Aurum vond dat van zichzelf. En de snickers staan zo goed als dagelijks op de lijst. Als dat niet het geval was zou ik je gelijk geven![]()
Daarnaast leef ik ook op de weg en bewijs ik het tegendeel. Kwestie van mijn bentobox vullen en gaan met die banaan
80 ga ik niet halen nee, maar zit max 2 dagen per week op kantoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook 80.000 km per jaar op weg was naar klantenJij had toch een 'normale' kantoorbaan? *in verwarring is
Wat doe je er in?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Aurum vond dat van zichzelf. En de snickers staan zo goed als dagelijks op de lijst. Als dat niet het geval was zou ik je gelijk geven![]()
Daarnaast leef ik ook op de weg en bewijs ik het tegendeel. Kwestie van mijn bentobox vullen en gaan met die banaan
Wat nietquote:
Ohw jeetje Uniek. Wat is de bedoeling dan? Mag ook dmmenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga aan de chips zometeen omdat het kan.
/huil, mijn psych/coach wil mij doorverwijzen naar hogere regionen. Nou ja, andere topic is dat
Fijn dat het lekker gaat met je Tink, en zo slecht ziet je lijstje er toch niet uit?
Je blijft er maar over zeiken he.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het op mij niet werkt he? Ok snickers niet, liever een mars. Maar daar blijf ik van vreten, dus ik blijf er zo vaak mogelijk bij weg.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je blijft er maar over zeiken he.
Wat voor jouw werkt, werkt niet voor mij. Ik heb snelle suikers nodig om te trainen. Dextrose is niet te kanen, op een banaan trek ik mezelf leeg tijdens het trainen.
Dus mjaah. Op de dagen dat ik train eet ik snickers. Whooptiefuckingdoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |