Niet zozeer verkeerd, maar kwam niet voor Wust langs op de kruising en moest wachten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:17 schreef franklop het volgende:
[..]
gemist, maar verkeerde kruising?
Ik zal nog eens voorspellingen doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Voorspelling: Olga Graf wint de 3K.
12equote:Op vrijdag 14 november 2014 09:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Voorspelling: Olga Graf wint de 3K.
Niveau van de Nederlandse dames op de 3km is gewoon erg hoog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:23 schreef Remzz het volgende:
Niveau is internationaal echt om van te huilen op de 3 kilometer
Prachtig inderdaad. Vooral als de Argentijn doorkrijgt dat hij niet 1e is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:20 schreef Max23 het volgende:
Mulder met de aflossingsploeg wereldkampioen bij het inline-skaten. Filmpje:
http://nos.nl/artikel/721(...)eg-op-wk-inline.html
Die Argentijn en die Portuguees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi om te zien, deze sport verdient meer. Zou ik wel olympisch willen zien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:20 schreef Max23 het volgende:
Mulder met de aflossingsploeg wereldkampioen bij het inline-skaten. Filmpje:
http://nos.nl/artikel/721(...)eg-op-wk-inline.html
Die Argentijn en die Portuguees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moeten ze de boel wel professionelere aanpakken qua TV. Het zou mooi wezen als skeeleren onderdeel wordt van de ISU dan krijgt schaatsen ook een impuls.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:56 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Mooi om te zien, deze sport verdient meer. Zou ik wel olympisch willen zien.
Interview met Davis, met op het eind over de strijd tussen hem en Kramer. Interview is volgens mij van voor de loting.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Max23 het volgende:
Loting van morgen bekend.
Laatste drie ritten 1500m:
Verweij-Morrison
Kramer-Davis
Gryaztsov-Brodka
Achja, kan gebeuren hèquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Mooi man die Kulishnikov, net terug van een dopingschorsing.
Het zat in de neusspray, wat een pech.quote:
Alleen in het wielrennen wordt echt doping gebruikt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zat in de neusspray, wat een pech.
En alleen in het wielrennen gaan ze nog harder na een schorsing..quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen in het wielrennen wordt echt doping gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |