Ja, ik ben het helemaal zat bij 2Contact Call Center. Leuk bedrijf hoor, maar daar te lang werken is niet goed voor je gesteldheid!
Dus komt u maar met een enthousiast verhaal over een bedrijf bij mij in de buurt, zodat ik ook weer geld kan verdienen!!
danku!
quote:ik ben 20 jaar, en doe nu een MBO ICT opleiding. Ik hoef niet persé iets te doen wat met mijn opleiding te maken heeft, ik ontdek graag nieuwe dingen, dus alles is eigenlijk welkom....
Op woensdag 30 oktober 2002 18:52 schreef k_man het volgende:
Het zou helpen als je wat meer over jezelf vertelt. Opleiding? Werkervaring?
Mijn eerste baantje was Old School vakken vullen bij de Edah, niets mis mee, ik werkte ook nog bij de Pc reparatiewinkel, en nu dus bij 2contact. Voor de rest ben ik heerlijk met kinderen actief op scouting, maar misschien wil ik dat wel bij scouting houden, ik hoef niet te werken op een creche ofzo
quote:Willy wortel??
Op dinsdag 5 november 2002 09:02 schreef sjak het volgende:
Je zou eens bij Wortell kunnen gaan kijken.
Doen veel voor hun goede werknemers. Al zie ik dat ze op dit moment niet zoveel vacatures hebben, maar ja, waar wel in de ICT.
wortell.nl Succes.
quote:Sjak, je gaat je medefokkers toch niet naar Wortell sturen?
Op dinsdag 5 november 2002 09:02 schreef sjak het volgende:
Je zou eens bij Wortell kunnen gaan kijken.
Doen veel voor hun goede werknemers. Al zie ik dat ze op dit moment niet zoveel vacatures hebben, maar ja, waar wel in de ICT.
wortell.nl Succes.
Zegguh, kleinebehuizing ben je vrouwtje of mannetje?
Indien mannetje, sorry weet ik niets voor je
Indien vrouwtje, is in dag in de week werk + invalkracht voor als je collegaatjes ziek zijn en/of op vakantiewillen wat?
quote:ik heb nog geen rijbewijs, doen ze daar iets mee?
Op dinsdag 12 november 2002 18:18 schreef AcidTrance het volgende:
Ik weet nie hoe oud je bent maar Maxfoodmarket zoekt nog mensen, waaronder chauffeurs om te bezorgen en mensen voor de binnendienst.
Maxfoodmarket is namelijk internet supermarkt, verdiensten zijn oke en flexibele werktijden. Zit in de Waarderpolder. Ik werk er namelijk ook en tis een leuk bedrijf en coole collega's
www.maxfoodmarket.nl
quote:van Leest, naast de mac, zoekt ook nog mensen. Lijkt me persoonlijk een stuk leuker.
Op dinsdag 12 november 2002 17:15 schreef StefanFM het volgende:
inderdaad de mac is de perfect job
quote:ook 's avonds?
Op woensdag 13 november 2002 18:43 schreef AcidTrance het volgende:
Jep kom je in de binnendienst ben je verantwoordelijk voor orders enz.. en doe je vulwerkzaamheden en goederenbeheer. Beetje uitgebreid supermarkt werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |