Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he?quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.
Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos. -weg-quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he?
Die gast zit te chillen op een muurtje, jij komt langslopen en dan denk jij dat hij zich schuldig maakt aan stalking?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos.
Maar afgelopen dagen kwam ik hem in tegen in Waubach op de Europaweg en zat hij op een muurtje voor zich uit te staren onder invloed met een zwarte winterjas met capuchon en riep zachtjes hij naar mij. IK herkende hem niet meer en ik zei dat hij voortaan uit mijn buurt moet blijven en dat ik je nu en in de toekomst nooit meer wil zien anders ga ik aangifte doen wegens stalking, gijzeling en beroving want ik heb je volledige naam en adres.
Die melding van 9 november laat ik dan omzetten in een aangifte.
Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos.
Maar afgelopen dagen kwam ik hem in tegen in Waubach op de Europaweg en zat hij op een muurtje voor zich uit te staren onder invloed met een zwarte winterjas met capuchon en riep zachtjes hij naar mij. IK herkende hem niet meer en ik zei dat hij voortaan uit mijn buurt moet blijven en dat ik je nu en in de toekomst nooit meer wil zien anders ga ik aangifte doen wegens stalking, gijzeling en beroving want ik heb je volledige naam en adres.
Die melding van 9 november laat ik dan omzetten in een aangifte.
Hakuna past daar wel aardig bij hoor. Zoek zijn andere topics maar eens op, of die van zijn oude username, fusionfreak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis.![]()
Heksenberg, vlakbij Heerlerheide toch? Groot prutje daar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis.![]()
Heksenberg, ja daar wonen een stelletje bij elkaar.![]()
Tip: Gewoon negeren en hij vindt vanzelf een ander slachtoffer.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heksenberg, vlakbij Heerlerheide toch? Groot prutje daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef xzaz het volgende:
Dafuq? Dit is een troll TS...Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien niet, waarom worden dergelijke personen dan niet tegen zichzelf in bescherming genomen? Falende instanties?quote:
Lijkt me sterk, FF is meer van de jurkjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Indien niet, waarom worden dergelijke personen dan niet tegen zichzelf in bescherming genomen? Falen instanties?
Maar iemand moet toch aan zn piemeltje zuigen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heksenberg, ja daar wonen een stelletje bij elkaar.![]()
Tip: Gewoon negeren en hij vindt vanzelf een ander slachtoffer.
Dan zit je er volgens mij niet heel erg ver naast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
Krijg het idee hier een topic van een zwakbegaafde te lezen trouwens :/
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef xzaz het volgende:
Dafuq? Dit is een troll TS...Deze guy is echt! Hoe tergend dat ook is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
TS is de enige rasechte autist op FOK!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:33 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dan zit je er volgens mij niet heel erg ver naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |