Lekker dan, al dat tietenzweet dagenlang in die BH en em ook nog niet wassen.quote:Op maandag 10 november 2014 16:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Euh. Ik heb geen idee hoe vaak vrouwen hun bh's wassen maar ik probeer het ook niet te vaak te doen ivm vorm en vaal wordenWeinig smerigs aan hoor!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Lekker dan, al dat tietenzweet dagenlang in die BH en em ook nog niet wassen.
Vrouwen kunnen zweten tussen en onder de borsten en dat gaat dan in de BH zitten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef vera166 het volgende:
[..]welk tietenzweet
ik mocht willen dat ik een keer zweet en het lekker warm heb jezus![]()
Nou wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ziek vies idd gadverquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:45 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zweten tussen en onder de borsten en dat gaat dan in de BH zitten.
En dan niet wassen
daarom wassen zodat het elastiek niet kapot gaat van het zweetquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:45 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zweten tussen en onder de borsten en dat gaat dan in de BH zitten.
En dan niet wassen
Nu stinken vrouwen niet erg als ze gezweet hebben, maar dan nogquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:47 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ziek vies idd gadver
Mijn bh's zijn me echt teveel waard om onzinnig veel te wassenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:50 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Nu stinken vrouwen niet erg als ze gezweet hebben, maar dan nog
Ik wil ze ook wel voor jullie wassen, ik doe ze zelfs losmaken voor jullie, hoeven jullie dat zelf niet te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:49 schreef mapima het volgende:
[..]
daarom wassen zodat het elastiek niet kapot gaat van het zweet
Kan me ook niks bij voorstellen dat jij vieze tepels hebtquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
Mijn bh's zijn me echt teveel waard om onzinnig veel te wassen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me ook niks bij voorstellen dat jij vieze tepels hebtdus niet nodig idd
Ik had het niet over haar tepels slijmbal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me ook niks bij voorstellen dat jij vieze tepels hebtdus niet nodig idd
Slijmbal? kijk hoe mooi en leuk zij is, zijn gewoon feitenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:53 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik had het niet over haar tepels slijmbal.
link? pic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slijmbal? kijk hoe mooi en leuk zij is, zijn gewoon feiten
quote:
Ja wat?quote:
Ik ben niemand bewijs schuldig. En dan geloof je me maar niet, geen issue voor mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:58 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ja wat?
Mooi en leuk is subjectief, je moet met bewijs komen vriend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |