Was Hotel California een heel album of alleen dat nummer?quote:Op maandag 10 november 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Of iets van de eagles zou wel kunnen, maar ik ken daar geen albums van.
Alleen dat nummer volgens mij..quote:Op maandag 10 november 2014 00:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was Hotel California een heel album of alleen dat nummer?
Nummer.quote:Op maandag 10 november 2014 00:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je zit wel warm andersquote:Op maandag 10 november 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Of iets van de eagles zou wel kunnen, maar ik ken daar geen albums van.
Geen idee, heb niets met the eagles verder.quote:Op maandag 10 november 2014 00:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet dat ze hoog staan, maar de naam van een album geen flauw ideequote:
Superwarmquote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Michael Jackson - Thriller
AC/DC - Back in Black
Pink Floyd - The Dark Side of The Moon
Eagles - Greatest Hits
Lees de OP. doei.quote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef pionnetje het volgende:
oke ik heb een vraag!
welke van deze transistors ( allebij standaard gebruikt in radios en ook zelfs pc's ) komt het meest voor op aarde?
*pnp
of
*npn?
Ja zoals Rockiejj zegt, volgens mij is nummer 5 van Meat Loaf. Of the Beatlesquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef pionnetje het volgende:
oke ik heb een vraag!
welke van deze transistors ( allebij standaard gebruikt in radios en ook zelfs pc's ) komt het meest voor op aarde?
*pnp
of
*npn?
quote:Als iemand het juiste antwoord raadt (googlen is niet toegestaan en behoorlijk zielig), mag diegene het volgende vraagstuk verzinnen,
Rockiejj zit juist kouderquote:Op maandag 10 november 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zoals Rockiejj zegt, volgens mij is nummer 5 van Meat Loaf. Of the Beatles
elke lts-er weet het antwoord op deze vraag maar goed..quote:
Daar gaat het niet om, je moet een vraag goed beantwoorden om een vraag te mogen stellen..quote:Op maandag 10 november 2014 00:40 schreef pionnetje het volgende:
[..]
elke lts-er weet het antwoord op deze vraag maar goed..
quote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef pionnetje het volgende:
oke ik heb een vraag!
*pnp
of
*npn?
Dat was wel een heel album sowiesoquote:Op maandag 10 november 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was dat een heel album? Meer een soundtrack toch?
Op de volgorde na is het goedquote:Op maandag 10 november 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Michael Jackson - Thriller
AC/DC - Back in Black
Pink Floyd - The Dark Side of The Moon
Eagles - Greatest Hits
Whitney Houston- The Bodyguard
Ik ga met de belg mee
Jaa JUICHENquote:Op maandag 10 november 2014 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op de volgorde na is het goed
Oh. Die film was wel heel groot destijds, dus het kan wel dat dat een van de best sellers is.quote:Op maandag 10 november 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was wel een heel album sowieso
Volgens wiki nietquote:Op maandag 10 november 2014 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op de volgorde na is het goed
Geef het antwoord dan zonder te googlen?quote:Op maandag 10 november 2014 00:40 schreef pionnetje het volgende:
[..]
elke lts-er weet het antwoord op deze vraag maar goed..
Wat welke wiki kijk jij?quote:Op maandag 10 november 2014 00:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Volgens wiki nietIk had het uit nieuwschierigheid opgezocht dus doe met deze vraag niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |