Bayern Munchenquote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef aight1 het volgende:
Tegen welk team raakte Kevin Strootman geblesseerd, waardoor hij 8 maanden aan de kant heeft gestaan?
AZ ofzoquote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef aight1 het volgende:
Tegen welk team raakte Kevin Strootman geblesseerd, waardoor hij 8 maanden aan de kant heeft gestaan?
Lazioquote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef aight1 het volgende:
Napoliquote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef aight1 het volgende:
Napoliquote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef aight1 het volgende:
Fiorentina?quote:Op zondag 9 november 2014 23:53 schreef aight1 het volgende:
Yepquote:
ik hoorde dat jij het lijstenmeisje wasquote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef houdjemond het volgende:
HOUD EENS EVEN MIJN PUNTENLIJST BIJ.
Zitten bloed zweet en tranen in
Het is sowieso weer een zooitje aan het worden zoals elke nacht.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef houdjemond het volgende:
HOUD EENS EVEN MIJN PUNTENLIJST BIJ.
Zitten bloed zweet en tranen in
neequote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yep
Heeft iemand de score nog bijgewerkt?
quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, toen die tegen Mertens moest.
Er posten gewoon meer users nu, wees blij.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is sowieso weer een zooitje aan het worden zoals elke nacht.
Regel na goed antwoord is zelf doen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij het lijstenmeisje was
yes, maar hij is al 3 vragen niet bijgewerkt ofzoquote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
Dat doet toch altijd diegene die de vraag heeft gesteld?
Het is nu vernaggeld.quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Regel na goed antwoord is zelf doen.
Ik fix t alleen als iemand de mist in gaat, zichzelf erin knalt of het vernaggeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |