Nee. Zit vol bugs en dergelijke.quote:
Dat is natuurlijk onzin. Je mag je mening best uiten. Op een normale manier natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want je mag je mening niet uiten want ban
Dit.quote:Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je mag je mening best uiten. Op een normale manier natuurlijk.
JC deed het op een normale manier.quote:Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je mag je mening best uiten. Op een normale manier natuurlijk.
Iemand 5 keer voor racist uitmaken omdat hij een andere mening heeft is inderdaad normaal.quote:Op maandag 10 november 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JC deed het op een normale manier.
Ik deed het oo een normale manier
Je mag iemand best voor racist uitmaken vind ik ook ja. Daar hoef je niet voor geband te worden. Als hij hem een kankermongool had genoemd had het wat anders geweestquote:Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand 5 keer voor racist uitmaken omdat hij een andere mening heeft is inderdaad normaal.
Fokkie pls.quote:Op maandag 10 november 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag iemand best voor racist uitmaken vind ik ook ja. Daar hoef je niet voor geband te worden. Als hij hem een kankermongool had genoemd had het wat anders geweest
dan vind ik het alsnog niet netjes van een admin die sowieso een voorbeeldfunctie heeft. En ook nog geen eens excuses maakt voor zo'n rare opmerking.quote:Op maandag 10 november 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie pls.
Dus je mag wel iemand voor het ene strafbare uitmaken, zonder enig bewijs of reden? Herhaaldelijk in meerdere topics en reeksen?
Maar je mag het niet eens keer terugdoen? Enigszins hypocriet.
Danny is niet "iemand" he hij runt deze show.quote:Op maandag 10 november 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag iemand best voor racist uitmaken vind ik ook ja. Daar hoef je niet voor geband te worden. Als hij hem een kankermongool had genoemd had het wat anders geweest
Hoezo dat?quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat FOK! zometeen eigenlijk op zwart?
denk dat de show binnenkort over isquote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Danny is niet "iemand" he hij runt deze show.
Een minuut stilte vanwege nationale herdenking vliegramp.quote:
Mods en admins zijn users met meer rechten. Om nou meer van ze te verwachten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan vind ik het alsnog niet netjes van een admin die sowieso een voorbeeldfunctie heeft. En ook nog geen eens excuses maakt voor zo'n rare opmerking.
mwah, ik geloof niet dat er een grote leegloop komt. Over 5, 6 jaar zal er wel een flinke teruggang zijn, maar FOK! is te groot om in een keer de stervende zwaan te zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat de show binnenkort over is
Hij is wel iemand. Net als Yvonne en de rest gewoon iemanden zijn. Gewoon op hetzelfde niveau met elkaar omgaan. Geldt zowel Voor Danny als JanCees natuurlijk. Alleen kan Danny door niemand berispt worden en dat is jammer.quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Danny is niet "iemand" he hij runt deze show.
Is dat vandaag? Wist ik nietquote:Op maandag 10 november 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een minuut stilte vanwege nationale herdenking vliegramp.
Voor jou ja als je dit soort dingen blijft roepen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat de show binnenkort over is
quote:Op maandag 10 november 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jou ja als je dit soort dingen blijft roepen.
De achteruitgang is al wel een paar jaar aan de gang, check de grafiekjes in dit topic.quote:Op maandag 10 november 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, ik geloof niet dat er een grote leegloop komt. Over 5, 6 jaar zal er wel een flinke teruggang zijn, maar FOK! is te groot om in een keer de stervende zwaan te zijn.
Hij is de baas debiel hij kan doen wat hij wil.quote:Op maandag 10 november 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel iemand. Net als Yvonne en de rest gewoon iemanden zijn. Gewoon op hetzelfde niveau met elkaar omgaan. Geldt zowel Voor Danny als JanCees natuurlijk. Alleen kan Danny door niemand berispt worden en dat is jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |