Oostblokhoertje is primaquote:Op zondag 9 november 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon ordinair, oostblok hoer kun je niet zeggen man
quote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef badschaap het volgende:
Maargoed, oostoblokkers hebben toch geen mening te geven, 12 uur dronken en 12 uur bejaarde mensjes beroven die mensen
Nederlandersquote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef badschaap het volgende:
Maargoed, oostoblokkers hebben toch geen mening te geven, 12 uur dronken en 12 uur bejaarde mensjes beroven die mensen
ga maar weer huilie huilie doen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vieze inteeltboer aka Wilders-stemmer jij
omdat nederlanders te veel gepampered worden jaquote:Op zondag 9 november 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Superieur aan Polen
Daarom komen Polen hier ipv andersom
Oh wacht ik was vergeten dat jij een klassieke Pvda stemmer ben: zonder ruggengraat, tegen alles wat ook maar een beetje Nederland vooruit kan helpen, (toekomstig) uitkeringstrekker, over het algemeen volstrekt kansloos.quote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vieze inteeltboer aka Wilders-stemmer jij
Gelukkig is PVV gewoon een racistische PVDA.quote:Op zondag 9 november 2014 23:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh wacht ik was vergeten dat jij een klassieke Pvda stemmer ben: zonder ruggengraat, tegen alles wat ook maar een beetje Nederland vooruit kan helpen, (toekomstig) uitkeringstrekker, over het algemeen volstrekt kansloos.
stem jij echt pvv?quote:Op zondag 9 november 2014 23:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh wacht ik was vergeten dat jij een klassieke Pvda stemmer ben: zonder ruggengraat, tegen alles wat ook maar een beetje Nederland vooruit kan helpen, (toekomstig) uitkeringstrekker, over het algemeen volstrekt kansloos.
sp bedoel jequote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is PVV gewoon een racistische PVDA.
Polen zijn onze moderne slavenquote:Op zondag 9 november 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat nederlanders te veel gepampered worden ja
Daarom stem ik ook geen PVVquote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is PVV gewoon een racistische PVDA.
Prima, Polen is mooi leefbaar geworden nu.quote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Polen zijn onze moderne slaven
We buiten ze uit voor eigen gewin.
Is toch altijd hetzelfde. Mensen die in de normale bewoonde wereld wonen kunnen gewoon een normaal denkbeeld vormen omdat ze niet zo wereldvreemd zijn als de Limburgers en de Drentenaren van deze wereld.quote:
PVV stemmers zijn gewoon klassieke teleurgestelde pvda stemmers in de regel.quote:
Ik stem niet eens pvda manquote:Op zondag 9 november 2014 23:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
D66 dan, nog zo'n partij die maar wat kwaakt zonder met redelijke punten te komen die ook echt uitgevoerd kunnen wordenquote:
Doe niet hypocriet man.quote:Op zondag 9 november 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima, Polen is mooi leefbaar geworden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |