SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoop je deze ook?quote:Op zondag 9 november 2014 21:35 schreef Landysh het volgende:
Wow 250 euro voor die dingen? Zoveel heb ik er niet voor betaald hoor. Volgens mij had ik er 150 voor betaald.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]Ik kom morgen langs met Jan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb 10 Nespresso apparaten thuis liggen. Kom maar uitzoeken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verkoop je deze ook?
http://www.koffiediscount(...)ttissima-silver.html
Yes kunnen we ook een kopje koffie drinken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom morgen langs met Jan.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik heb 10 Nespresso apparaten thuis liggen. Kom maar uitzoeken.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]Krijg ik ook eten mee voor de reis terug naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik heb 10 Nespresso apparaten thuis liggen. Kom maar uitzoeken.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes kunnen we ook een kopje koffie drinken.
Hahaha sure why not.quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Krijg ik ook eten mee voor de reis terug naar huis.
Jij Borte, ik koffieapparaat.quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
Haha Oowjeej wat gaan we tillen vanuit Venray ?
Nee.quote:
Ja vooral een dure Nespresso apparaat kopen dan.quote:. Maar ik drink geen koffie, eigenlijk.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij Borte, ik koffieapparaat.
Voor 50 euro kan ik die niet laten staan of wel?!quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja vooral een dure Nespresso apparaat kopen dan.
Cinnastix...quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Krijg ik ook eten mee voor de reis terug naar huis.
Als je morgen komt is er kans dat je cheesecake krijgt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]dan kom ik eerder voor jouw eten dan voor dat koffie apparaat
Hmm je kunt ook gewoon een paar keer naar de Starbucks voor dat geld.quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor 50 euro kan ik die niet laten staan of wel?!
Hahahaquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij Borte, ik koffieapparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |