Omdat die inenting in onze optiek maar weinig toegevoegde waarde heeft. Ik zat daar helemaal strijdbaar te wezen, gaf ze me gelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Spekkuiken!fijn dat het een positief bezoek was. Waarom wil je de inentingen skippen?
Waar woon je? Ik ben zelf masseur en ken wel een aantal masseurs die babymassage cursussen geven. ( ik in principe ook, maar wegens tijdsgebrek even niet)quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef Hilmo het volgende:
Kwak, wat stoer van je!mijn eerste CB bezoek staat pas over een week of wat gepland, benieuwd hoe dat gaat, die controle. Moet alleen heen en hij krijgt dan prikjes.
Goed van die tip van lidl doekjes, gaan we ook proberen.![]()
Net mijn baby opgemeten, 60 cm, wow. Vandaag contact opgenomen met fysio, ik loop verkeerd en denk dat mijn bekken wat verweekt is ofzo, het voelt best instabiel. 9 pond baby die eruit is gedrukt kan dat best veroorzaakt hebben. Osteopaat ook nog maar naar laten kijken. En gekeken naar cursus baby massage. 4 sessies bij je thuis voor 50 euro is ergG goedkoop geloof ik, maar ziet er wel betrouwbaar uit.
Klopt, het is een herhalingscocktail die qua beschermingsgraad niet heel veel toevoegt (cijfers etc. kun je terug vinden in de bijsluiters op lareb.nl)quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef Franny_G het volgende:
Hee Burdie, ik zat te kijken naar het inentingsprogramma zoals dat in het boekje van I staat, maar daar is de 11 maanden prik dezelfde als de 4 maanden prik. Zo'n cocktail. En de prik die daarna komt is juist tegen bof e.d. dus ook niet iets om makkelijk over te slaan. Begrijp dus niet helemaal om welke prik het dan gaat?
Ik heb ook net weer zes pakken ingeslagenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:14 schreef exode het volgende:
Ik lees hier dat de Kruidvat luiers weer in de aanbieding zijn, check, morgen weer bezoekje Kruidvat. Wij gebruiken sinds het mannetje 2 maanden is, de Kruidvat luiers, prima! Alleen de nachtluier is Pampers, die van het Kruidvat hield 12 uur slapen en plassen niet.
Bij mij zeiden ze twee weken (gek, zelfde ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef Chanty het volgende:
Oh ja kwakzor! Wat ik me afvroeg, mag jij al autorijden met je KS?? Bij mij zeiden ze 6 weken geen auto rijden ivm verzekering. Ik zou anders even je verzekering bellen en vragen want volgens mij lopen de adviezen uiteen. Maar je wilt niet dat er iets gebeurt en dat het je wordt aangerekend.
Razz hier liggen de handdoeken ook op allerlei manieren opgevouwen in de kast en mijn kledingkast is een chaos. Ik ben heel selectief autistischWel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een wasophangtik
Franny beterschap! Hopelijk ben je morgen weer helemaal fit.
TAP je mag best klagen over pittige nachten. Natuurlijk hoort het er ook wel bij maar dat betekent niet dat je er niet minder van mag balen. En je doet niks verkeerd, je hebt gewoon pechEn als ik jou was zou ik echt even een dagje vrij nemen/ ziek melden om bij te slapen, dan kun je de wereld misschien ook weer wat beter aan.
Drama's bij bepaalde handelingen check! Maar hier werkt het serieus als ik in de maneschijn ga zingen. Dan kan ik ineens wel de prut uit zijn oogjes vegen en houdt hij zich stil als ik zijn nageltjes knipMisschien kun je eens kijken waar ze rustig of vrolijk van wordt Razz en dat proberen te combineren met het schoonmaken?
Geppie wat fijn van je goede nacht
JMHeel goed dat alles zo snel in werking is gezet en je je ei kwijt kunt.
Hahaha SQ wat een spekkie
Burdie apart dat de arts het dus ook onzin vindt. Ik zal tzt maar eens gaan polsen wat ze hier erover zeggen en me inlezen. Als het niet hoeft, dan liever geen prikjes natuurlijk. En 10+ kilo
Vreemdquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij mij zeiden ze twee weken (gek, zelfde ziekenhuis). Heb Gegoogled en lees dat de verzekering meestal aanhoudt "wanneer de arts het weer verantwoord vindt" en sommigen "wanneer je geen pijnstilling meer neemt" (nou dat doe ik al een week niet meer...)
Zal Interpolis zo even bellen.
Nee het gaat om je WA. Maar ik zou de gok niet nemen als het niet mag. Als je iemand invalide rijdt en ze rekenen het je aan….quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
Als t 6 weken is hebben we echt een probleem want vriendje heeft nog steeds geen rijbewijs
Heb gebeld, word teruggebeld (moet allemaal via de Rabo als tussenpersoon).
Ben overigens alleen WA verzekerd met de auto dus misschien zou ik de gok er wel op wagenof ben ik nu enorm dom en gaat het om je zorgverzekering?
Ik wilde er sowieso al induiken. Ik ben op zich voorstander van inenten maar eigenlijk alleen omdat ik gewend ben dat we dat doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:37 schreef Burdie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling anderen aan te zetten tot het skippen van inentingen hoor.... Wij zijn gewoon heel kritisch over wat we onze zoon al dan niet toedienen. Ik vind het ook een heel moeilijke beslissing, want zowel aan wel inenten als niet inenten zitten voordelen en nadelen. Het is een persoonlijke afweging.
Je zet mij niet aan tot het skippen!quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:37 schreef Burdie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling anderen aan te zetten tot het skippen van inentingen hoor.... Wij zijn gewoon heel kritisch over wat we onze zoon al dan niet toedienen. Ik vind het ook een heel moeilijke beslissing, want zowel aan wel inenten als niet inenten zitten voordelen en nadelen. Het is een persoonlijke afweging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |