Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ontlurk even![]()
Kruitvat luiers zijn nu ook in de aanbieding
8 cent per luier. 7,49 per pak, 56 luiers per pak en derde pak gratis. Dus 168 luiers voor 14,95. Buiten de aanbieding zijn ze 0,13 cent per luier. Merk aanbiedingen lijken altijd leuk, maar zijn bijna nooit goedkoper dan de huismerken.
Dus wel een aanrader, zijn prima luiers. ( althans als ik anderen mag geloven, heb het zelf nog niet getest maar ik heb ze al wel in huis )
Is vind ik ook zo met de doekjes van de Etos.
Ik vond Kruidvat niet zo fijn in kleinere maten, dus we hebben het hier bij Pamper gehouden sindsdien. Ik heb wel laatst een proefverpakking van de Aldi meegenomen, maar die was nog te groot. AH vond ik helemaal geen fijne luiers, daar hebben we het pak niet eens opgemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.
Onze jongens zitten nu in maat 4 en dan is de 2+1 actie helemaal niet zo ontzettend aantrekkelijk. Bij het jumbopak kosten de luiers standaard 14 cent per stuk en in de actie geloof ik 13 .
goed dat je het zegt! Dan let ik daar tzt ook op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.
Onze jongens zitten nu in maat 4 en dan is de 2+1 actie helemaal niet zo ontzettend aantrekkelijk. Bij het jumbopak kosten de luiers standaard 14 cent per stuk en in de actie geloof ik 13 .
Nee, niets bijzonders mee doen. Smeren kan het volgens mij ook juist erger maken. Denk dat het moet 'ademen'. Wat ik deed: regelmatig met een nat doekje even schoonmaken en dan goed deppen met hydrofiel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Vraagje: wat te doen bij een dreigende smetplek? A.'s halsplooi is rood (ondanks het elke keer minutieus afdrogen) maar wel droog en dicht. Insmeren met iets of zo laten?
dankje!quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
LT, GM heeft ik geloof vorige week in baby voor dummy's topic gevraagd welke luiers iedereen heeft. Misschien haal je daar ook wat info uit
Hij lekte door, ook in een grotere maat. Maar je kunt bij de Kruidvat een gratis pak ophalen als je zo'n pas aanvraagt en zegt dat je zwanger bent, dus dan kun je het ook uitproberenquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
goed dat je het zegt! Dan let ik daar tzt ook op.
Dot. Wat vindt je niet fijn aan ze? Ik heb nog geen persoonlijke luier ervaring dus ik ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |