abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146522699
Gnorf Chanty :D Ik zou het ook opgeven dan :') maar ik ben enorm systeemloos qua was. De handdoeken liggen hier op drie manieren gevouwen in de kast.

Soesa, dat klinkt logisch! A. vindt op haar buik liggen helemaal niet leuk. Maar we oefenen het maar wel braaf voor haar nek. Op het kleed vindt ze het wel leuker dan in de box geloof ik, want in de box begint ze meteen te piepen en op het kleed bewondert ze eerst de kleurtjes en zet dan pas een keel op :') .

Hier eindelijk geen stuwing meer na het vervangen van de avondvoeding door FV. Zit te twijfelen welke voeding ik nu zal vervangen, die van rond 9:00 of die van rond 12:00. Alle voorbeeldschema's voor het afbouwen van BV zijn weer anders.
pi_146522719
Nachtvoeden! Onrustige avond (2x gevoed), daarna 21.30 - 1.00 - 5.00 O+

A van Razz die rolt, woah! (Reflex of niet, toch een toffe feature!) En zou het zo simpel kunnen zijn als de voor jou 'handigste' voeding nu vervangen? Weet niet goed wat evt andere criteria zouden moeten zijn obv waarvan je kunt kiezen..

Chanty: was-autisten united! Hier 1 rekje, zo'n toren, en daar moet nou eenmaal alles gesorteerd en netjes op (deels praktisch; dan past er het meest op, maar ook zeker deels belangrijk in mijn hoofd)

Anticonceptie: met veel moeite door ivf zwanger, dus ik denk dat we de gok eerst wel kunnen wagen ;)

En J heeft voor het eerst weer gewerkt, de avond. Vond ik enorm spannend, en er is een vriendin komen mommy-sitten :) En ze heeft gekookt, vindt ze fantastisch om te doen en kan zo ook heel goed, heeeerlijk stoofpotje gegeten waarvan nu nog 2x2 porties over zijn O+

En gister eerste begeleidingsgesprek gehad, dat was fijn. Ondanks dat het op het moment dat de sociaal psychiatrisch vpk (dat steekt ergens wel, dat ik nu dus in een psychiatrisch traject zit, aargh.. Maargoed, dit is de plek waar ze zo snel passende begeleiding konden bieden) er was eigenlijk prima ging, was het goed om te praten over wat er 'mis' gaat op moeilijke momenten en wat me dan kan helpen om daar doorheen te komen. (Op die momenten is de angst voor pnd heel erg groot, dat maakt 't heel zwaar om dan 'in de situatie' te blijven ipv overspoeld te worden door de (hopelijk/waarschijnlijk irreële) angst). Normaal helpt J me om door zo'n bui heen te komen, maar als hij op z'n werk is moet ik het natuurlijk zelluf doen :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146522947
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

ik ontlurk even :@

Kruitvat luiers zijn nu ook in de aanbieding
8 cent per luier. 7,49 per pak, 56 luiers per pak en derde pak gratis. Dus 168 luiers voor 14,95. Buiten de aanbieding zijn ze 0,13 cent per luier. Merk aanbiedingen lijken altijd leuk, maar zijn bijna nooit goedkoper dan de huismerken.

Dus wel een aanrader, zijn prima luiers. ( althans als ik anderen mag geloven, heb het zelf nog niet getest maar ik heb ze al wel in huis )
Is vind ik ook zo met de doekjes van de Etos. :)
Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.
Onze jongens zitten nu in maat 4 en dan is de 2+1 actie helemaal niet zo ontzettend aantrekkelijk. Bij het jumbopak kosten de luiers standaard 14 cent per stuk en in de actie geloof ik 13 .
pi_146523268
JM, wat lief van je vriendin! En hopelijk helpt de begeleiding je als het moeilijk wordt. Je vriend klinkt heel lief trouwens, snap goed dat het spannend is dat hij weer gaat werken. Maar je kan het hoor! Je kent je kleintje al heel goed nu, en de liefde voor hem spat van je posts af, dus dat komt vast goed :* !

Qua voedingen: de volgende die ik vervang mag in ieder geval niet direct voor of na de vorige zitten i.v.m. stuwing. Dus niet de vroege avondvoeding en ook niet de nachtvoeding. Ik neig naar die van rond 9/10u (al is dat altijd gokken met voeden op verzoek en een baby die niet aan schema's doet :') ).
pi_146523340
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 07:07 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.
Onze jongens zitten nu in maat 4 en dan is de 2+1 actie helemaal niet zo ontzettend aantrekkelijk. Bij het jumbopak kosten de luiers standaard 14 cent per stuk en in de actie geloof ik 13 .
Ik vond Kruidvat niet zo fijn in kleinere maten, dus we hebben het hier bij Pamper gehouden sindsdien. Ik heb wel laatst een proefverpakking van de Aldi meegenomen, maar die was nog te groot. AH vond ik helemaal geen fijne luiers, daar hebben we het pak niet eens opgemaakt.

Rollende A! Knap zeg :) verder las ik nog seks voor Amsel :P Ik ga pas weer aan ac als we geen kinderen meer willen, want ik wil graag een Implanon ivm de hormonen en die is gelijk voor 3 jaar.

Klinkt gezellig Mariska, je mommysitter :D en fijn dat je toch snel terecht kan, ook al is het een ander traject :*

En meer kan ik me niet herinneren :@
pi_146523345
Razz, mocht het toch wat lastig zijn, (vond ik wel) kan je ook gewoon fv geven en voor stuwingen kolven. Zo heb ik het gedaan.
pi_146523394
Over AC gesproken :

Huisartsen dreigen volgend jaar geen spiraaltjes meer te plaatsen bij vrouwen. Dat meldt de Volkskrant. Huisartsen krijgen nu nog 55 euro per spiraaltje, terwijl dat volgend jaar naar 18 euro wordt teruggebracht.

Dat zeggen de Landelijke Huisartsen Vereniging en de Vereniging Praktijkhoudende Huisartsen. Hun leden zijn verontwaardigd: vroeger werden spiraaltjes vooral gezet door gynaecologen, maar om geld te besparen zijn huisartsen jarenlang aangemoedigd deze zorg over te nemen.

Veel huisartsen melden vrouwen daarom weer te gaan verwijzen naar het ziekenhuis, dat rond de 500 euro vraagt. De artsen winden zich op over het lage bedrag per spiraaltje.

'Dit is zo'n omgekeerde prikkel', zegt vicevoorzitter Bram Stegeman van de LHV. 'Het is een idiote gedachte dat je iets kunt stimuleren door er minder voor te betalen. Ook goedwillende huisartsen zullen straks zeggen: ja, ik ben gekke Henkie niet. Wij hebben veel huisartsen die nu zeggen: dan doe ik het niet meer. Dit is gedoemd te mislukken. Wij kunnen het niet uitleggen.
pi_146523443
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 07:07 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

goed dat je het zegt! Dan let ik daar tzt ook op.

Dot. Wat vindt je niet fijn aan ze? Ik heb nog geen persoonlijke luier ervaring dus ik ben wel benieuwd :)
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146523463
Vraagje: wat te doen bij een dreigende smetplek? A.'s halsplooi is rood (ondanks het elke keer minutieus afdrogen }:| ) maar wel droog en dicht. Insmeren met iets of zo laten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 08:25:25 ]
pi_146523466
LT, GM heeft ik geloof vorige week in baby voor dummy's topic gevraagd welke luiers iedereen heeft. Misschien haal je daar ook wat info uit :)
pi_146523489
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Vraagje: wat te doen bij een dreigende smetplek? A.'s halsplooi is rood (ondanks het elke keer minutieus afdrogen }:| ) maar wel droog en dicht. Insmeren met iets of zo laten?
Nee, niets bijzonders mee doen. Smeren kan het volgens mij ook juist erger maken. Denk dat het moet 'ademen'. Wat ik deed: regelmatig met een nat doekje even schoonmaken en dan goed deppen met hydrofiel.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146523539
Ik heb me toch maar een dagje ziek gemeld voor school. Voel me nog te brak om een hele dag les te kunnen geven. Maar voel me nu ook schuldig. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146523617
Herkenbaar Franny! Met die ene dag zonder les slagen ze ook wel voor hun examen hoor ;) . Je zal er voornamelijk zelf last van hebben qua planning en lesstof, dat merk ik tenminste altijd :{ .

OK - drooghouden it is. Behalve dat ze krijst alsof ik haar wil vermoorden als ik daar bij wil (ook als het niet smet, het is een rotplek!

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 08:36:58 ]
pi_146523697
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
LT, GM heeft ik geloof vorige week in baby voor dummy's topic gevraagd welke luiers iedereen heeft. Misschien haal je daar ook wat info uit :)
dankje!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146523816
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

goed dat je het zegt! Dan let ik daar tzt ook op.

Dot. Wat vindt je niet fijn aan ze? Ik heb nog geen persoonlijke luier ervaring dus ik ben wel benieuwd :)
Hij lekte door, ook in een grotere maat. Maar je kunt bij de Kruidvat een gratis pak ophalen als je zo'n pas aanvraagt en zegt dat je zwanger bent, dus dan kun je het ook uitproberen :)
pi_146523869
Ik had me echt zo graag ziekgemeld vandaag :O
Gisteren om 20:00 zelf naar m'n bed gegaan, daarna baby naast me gehad om 22:00, 0:15, 2:00, 3:30, 5:00 en als laatste om 6:15. Toen zou m'n wekker eigenlijk gaan maar heb haar maar even naast me gehad.
Door het gejank vannacht werd maxi ook wakker en zij was om 5:00 klaarwakker ;(
Gelukkig uiteindelijk wel weer kunnen laten slapen, maar zelf het gevoel niet te hebben geslapen :')
Maar ik krijg altijd het gevoel dat je niet mag klagen over dit soort kutnachten want ik heb toch zelf voor kindjes gekozen enzo :')
Maar it has to staaaaaaaaahp! Ze komt elke nacht al 2-3 keer en dan zo'n nacht erbij :')
Wat doe ik dan fout?? Zou er wat met mn melk zijn ofzo? Lijkt me niet, ze heeft echt megavolle plasluiers.
Had ik al :O gedaan?
Tralalalaaa
pi_146524008
Goed uitzieken Franny :*

Rollende A. :o Wel sneu dat ze er zelf zo van schrok :')

Sun, je 1e werkdag weer gehad :s) Fijn dat het goed ging bij de go!

Ik had echt een mega fail gisteren, kind is van bed afgevallen :X Ik had hem toch echt goed met z'n hoofd in het midden van het bed gelegd maar blijkbaar kan hij nu in 30 sec zichzelf meerdere keren om z'n as kantelen }:| Het is gelukkig geen hoog bed, en het huilen leek vooral van schrik te zijn :@

Verder gaat het gelukkig wel weer oke, ben vandaag weer begonnen met werken :)
pi_146524182
Het lijkt me niet dat jij iets fout doet, TAP! Sommige kindjes zijn gewoon zo, denk ik. Of er is iets, zoals reflux, krampen, e.d. Maar als ik naar de tijden kijk dan lijkt het een ritme te zijn van om de 2/3 uur voeding. Is ze wel tevreden na een voeding? Of huilt ze ook veel?

Razz, ja, dat vinden ze vaak niet leuk he, juist als jij het wel even vind 'moeten'. Hier verzet I zich alsof ze wordt gemarteld als ik alleen even haar snoetje schoon wil vegen na het eten. Echt totaal dramaqueen dan. :') .

En klopt wat de planning betreft. Ik had een proefwerk in een klas 3 vandaag dat nog zou meetellen voor het eerste rapport. Dat ga ik nu niet meer redden.
pi_146524266
Nou overdag doet ze het prima met 3-4 uur tussen voedingen. En gisteren huilde ze alleen als ze moe was. Overdag dan in ieder geval... 's Nachts is het gewoon boos huilen vooral, het is niet krijsen alsof er iets mis is maar gewoon hard klagen eigenlijk. En dan gaat ze zich omdraaien (zelfs met slaapzak aan en maakt niet uit hoe ik haar instop) en ze wil niet op haar buik slapen :')
Ohja en na een voeding valt ze gewoon in slaap en laat ze vanzelf m'n tepel los.

Ik snap het gewoon niet.... de tijd dat ze overdag niet wilde slapen of amper sliep, sliep ze wel 'door', en nu slaapt ze overdag redelijk en is ze 's nachts aan het spoken :') Is het gewoon een faaaaaaase??
Tralalalaaa
pi_146524304
Fazz, is mij ook eens overkomen. Kind uit bed gevallen. Tjonge, wat een schrik. Ik was er een week een beetje extra emotioneel van. :'( . ;) .

TAP, misschien is ze aan het regelen of clusteren 's nachts? Als dat zo is, dan is het inderdaad een faaaaase.
pi_146524326
Skip wat een schatje heb je daar en alweer bijna baby-af!

Sun wat fijn dat het goed ging bij gastouder!

Razz wat een snelle henkie! Bij mijn oudste strooide ik wat maizena op smetplekjes, dat hielp altijd wel net zoals bij kapotte billen in de tandjesfase!

Chanty; hier ook wat eigenaardig qua was ophangen maar dat komt omdat ik niet strijk dus dan moet het wel netjes opgehangen worden. Man snapt er ook niks van o|O

JM wat een lieve vriendin en fijn van je gesprek!
Franny hopelijk trek je lekker bij en laat die schuldgevoelens van je afglijden.

TAP klinkt als een helse nacht! Sterkte vandaag.
Fazz succes op je werk weer!

Ik ben zo gelukkig, weer een goede nacht; geslapen van 22.30 tot 05.30 en na de fles weer terug in bed waar ze nog heerlijk ligt te pitten!
Gisteren is ze voor het eerst naar het kdv geweest en ze heeft het hartstikke goed gedaan. Wel even gehuild tussendoor maar een uur en nog eens twee uur geslapen *O* Geeft de burger weer moed!
Oudste had vrij ivm studiedag dus we zijn met haar gaan zwemmen en lunchen. Daarna nog snel een lampion in elkaar geflanst :7
Eindelijk in rustig vaarwater...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:23:00 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_146524386
Oh tap, pittig nachtje zeg :X sterkte vandaag!

Fazz :o dat is schrikken ja! Gelukkig geen schade :*

Mariska, is je man al die tijd thuis geweest joh :o kan me voorstellen dat het dan extra spannend is nu hij weer gaat werken. Fijn dat je lieve vrienden hebt :*

Ik had de wekker gezet om 8:45 zodat ik om 9:00 de deur open kon doen voor de poets en dan weer verder kon slapen (madame was erg lang wakker steeds vannacht :() maar nog geen poets gezien -O-. Baby ligt wel nog lekker te ronken tegen me aan O+

Spekvingertjes O+

[ Bericht 3% gewijzigd door SQ op 11-11-2014 09:36:59 ]
disclaimer
pi_146524396
Wow, dat klinkt goed, geppie!! Wat een verademing.
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:23:44 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_146524400
Oh Geppie wat fijn zeg, eindelijk! Ik ben zo blij voor je!
disclaimer
pi_146524424
Dat klinkt heel goed geppie!!! Wat superfijn!
Tralalalaaa
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:47:35 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146524937
Lol, de jeugdarts op het CB gaf ons groot gelijk dat we de 11 maanden inenting willen overslaan :')!

Nu verder bijlezen.
KuikenGuppy
pi_146524962
Sq O+ dat frummelsnoetje ook

Geppie wouw! Fijn voor jullie
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:53:59 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146525102
Beterschap Franny :*. Ben je alleen thuis nu? I wel naar de opvang?

TAP, kan je man niet een keer een nachtje overnemen, of wil ze nog steeds geen flesje? -O- Kuiken ging ook een tijdje terug naar nachtvoedingen toen hij overdag beter ging slapen, dat ging ook gelukkig weer over. Je weet het toch niet he, met die kleintjes... Ik denk altijd maar zo: over 16 jaar is het een puisterige puber die het liefst een gat in de dag ligt te ronken :'). Ergens tussen nu en dan komt het dus goed. ( ;) ) :*.

Fijn, Geppie!

SpekM O+.

Kuiken is ook een spekkie, de 10 kilo voorbij *O*. Verder was het CB ook erg tevreden, dus een blije en trotse mama hier O+!
KuikenGuppy
pi_146525201
Wat fijn Geppie!

Noh dat koppie SQ!

Spannend Maris, J. gaat donderdag weer voor t eerst werken. Ik ben nu echt aan het oefenen met dingen alleen doen :@ voelt zo suf maar ik heb dat echt nodig...

Hier een goede nacht. 1u en 5u gevoed *O* . Wel veeeeel geclusterd overdag. Van 11 tot half 3 en van 5 tot 8 s avonds, terwijl ik m tussendoor op t cb ook nog gevoed had.

Oh en huisbezoek cb ging niey door, zaten we dan, klaar en aangekleed om 9 uur :') nu moet ik er donderdag heen... Alleen want J werkt... In de stad met de bus. Ik denk dat ik m lekker in de draagdoek doe, voel me nog zo onhandig met de wagen buiten...
Kwak
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:58:07 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_146525206
Spekkuiken! :D fijn dat het een positief bezoek was. Waarom wil je de inentingen skippen?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')