abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146496954
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef Loj het volgende:

[..]

Ovenschotels, fruitmandjes, het huis schoonmaken, het meenemen van de strijk of boodschappen.
Zij hebben daar vast geen tijd voor/ geen zin in.
Dit waren de dingen waar je mij toen blij mee maakte.
Ik vond kleding op t moment zelf erg confronterend, maar was daar later heel blij mee..
^O^
Dat is waar wat je zegt, had ik helemaal niet overna gedacht dat dat confronterend is |:(
Eigenlijk is het ondersteunen en alles zo makkelijk mogelijk maken nu dus het belangrijkste. Eten en was wordt al door haar ouders geregeld. Een fruitmand met allemaal lekkere sapjes enz is wel een heel leuk idee

Earlybirds ^O^
pi_146497016
Voor het eerst in 5 weken zit ik alleen op de bank en liggen m'n twee kinderen boven te slapen!!

Dus ik ga schoonmaken :')

Oh en een afspraak met de huisarts gemaakt voor z'n teentje. Ik ben benieuwd :)
  maandag 10 november 2014 @ 14:27:26 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146497708
Ik zou lekker op de bank blijven zitten, Loj :D
KuikenGuppy
  maandag 10 november 2014 @ 14:34:31 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_146497979
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Burdie het volgende:
Ik zou lekker op de bank blijven zitten, Loj :D
+1 :D
Skittles ook al een kutkat :( zeer frustrerend!

Ik heb mezelf net bij de kaasjuwelier getrakteerd op hele dure kaas :') rozewolkhormonen O+
disclaimer
pi_146498600
Onze kleine man heeft besloten dat slapen stom is, en om de 2 uur willen eten een top ritme is. Ben benieuwd hoe lang hij dat vol denkt te houden ;)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146498852
Chanty, ik herken dat, dat je iets zo graag wilt, dat je er helemaal hyper en zenuwachtig van wordt. Succes met solliciteren!

Skittles, wat balen van je kolf! Die krengen zijn ook niet bepaald goedkoop.

Exode, kan een keertje gebeuren toch, dat je kind vanwege een tandje of zo niet lekker in z'n vel zat? Soms weet je het gewoon ook niet. Je kunt er niet veel conclusies aan verbinden volgens mij.

Mijn vriend vertelde net dat I weer in een 'frustratie-fase' zit: ze probeert zich aan van alles op te trekken, maar wat ze wil lukt nog niet. Kan me herinneren dat we ook zo'n fase had vlak voordat ze ging tijgeren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146498869
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Cheiron het volgende:
Onze kleine man heeft besloten dat slapen stom is, en om de 2 uur willen eten een top ritme is. Ben benieuwd hoe lang hij dat vol denkt te houden ;)
regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?

die van mij slaapt net, mag ik hem straks weer wakker maken om naar het cb te gaan voor de hoortest :')

maar heb besloten dat ik deze week schijt ga hebben aan mijn zenuwen en controledwang. als hij slaapt slaapt hij, als hij wakker is is hij wakker, en als hij wil eten wil hij eten. vandaag CB, morgen huisbezoek jeugdverpleegkundige in de ochtend, donderdag wil ik naar t bv spreekuur en vrijdag ga ik met de kleine man in de auto naar Leiden, mijn Masterdiploma ophalen op de Uni en dan naar mijn werk om die te laten zien voor mijn dossier zodat mijn vaste contract in orde gemaakt kan worden. (en ook een beetje om de kleine meneer te showen als hij een beetje happy is)

ik zie wel wanneer hij wil eten, we zoeken wel een plekje.

vind naar Leiden rijden nog wel spannend, hij zit achterin en het is toch meer dan een half uur... hoop dat hij niet heel hard gaat huilen ofzo...
Kwak
pi_146498890
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 08:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wow. Goed moment om in Berlijn te zijn geweest, lijkt me O+.
Sicher! Heel bijzonder (en ook best een beetje emotioneel. :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel niet zo gepland toen we boekten. We gingen gewoon op familiebezoek. M. heeft haar Duitse verjaardag gevierd en we hebben veel geslapen. Vroeger toen we nog hardcore reisden, deden we altijd een dagje een bed-in. Gingen we in onze hotelkamer in bed slechte films kijken, bier drinken en chips kanen. Het blijkt dat M. ook een bedmens is! Wel natuurlijk de ingrediėnten aangepast naar poezenfilmpjes, melk en croissantjes. ;)
pi_146499548
Gaaf, Limone!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 10 november 2014 @ 15:17:55 #100
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146499623
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?

die van mij slaapt net, mag ik hem straks weer wakker maken om naar het cb te gaan voor de hoortest :')

maar heb besloten dat ik deze week schijt ga hebben aan mijn zenuwen en controledwang. als hij slaapt slaapt hij, als hij wakker is is hij wakker, en als hij wil eten wil hij eten. vandaag CB, morgen huisbezoek jeugdverpleegkundige in de ochtend, donderdag wil ik naar t bv spreekuur en vrijdag ga ik met de kleine man in de auto naar Leiden, mijn Masterdiploma ophalen op de Uni en dan naar mijn werk om die te laten zien voor mijn dossier zodat mijn vaste contract in orde gemaakt kan worden. (en ook een beetje om de kleine meneer te showen als hij een beetje happy is)

ik zie wel wanneer hij wil eten, we zoeken wel een plekje.

vind naar Leiden rijden nog wel spannend, hij zit achterin en het is toch meer dan een half uur... hoop dat hij niet heel hard gaat huilen ofzo...
^O^ You go Kwak! Meeste kindjes vallen heel snel in slaap in de auto, hopelijk doet M dat ook :Y.

Cheiron, ik zou gewoon lekker meegaan in wat je baby wilt en je nog helemaal niet druk maken km wat voor ritme dan ook.

Ik ben hier een beetje aan het bedenken wat er in hemelsnaam aan de hand is met mijn baby :@ . Ze is echt binnen 1 dag van een baby die overal en heel makkelijk slaapt en amper huilt in een ontevreden meisje veranderd dat alleen maar in de doek wil slapen. Nu ligt ze weer in bed te slapen maar na 15 minuten hoor ik haar alweer wakker worden. Ze huilt ook echt heel klagerige, echt sneu ;(
pi_146499679
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

^O^ You go Kwak! Meeste kindjes vallen heel snel in slaap in de auto, hopelijk doet M dat ook :Y.

Cheiron, ik zou gewoon lekker meegaan in wat je baby wilt en je nog helemaal niet druk maken km wat voor ritme dan ook.

Ik ben hier een beetje aan het bedenken wat er in hemelsnaam aan de hand is met mijn baby :@ . Ze is echt binnen 1 dag van een baby die overal en heel makkelijk slaapt en amper huilt in een ontevreden meisje veranderd dat alleen maar in de doek wil slapen. Nu ligt ze weer in bed te slapen maar na 15 minuten hoor ik haar alweer wakker worden. Ze huilt ook echt heel klagerige, echt sneu ;(
hoeveel weken is ze nu Soesa? Is t niet een sprongetje of regeldagen ofzo? Misschien t hoogtepunt van krampjes?

met 6 weken hebben ze toch de huilpiek, krampjestoppunt, regeldagen en soms nog naweeen van t eerste sprongetje?
Kwak
  maandag 10 november 2014 @ 15:22:07 #102
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146499782
Ze is bijna 8 weken... dat gedoe rond 6 weken is de starter van dit alles geweest ;(

Nouja. Gaat wel weer over. Donderdag ging het allemaal wel weer heel goed btw dus waar klaag ik over. De nachten gaan ook goed (dan wel in haar bed gek genoeg) en eenmaal in de doek slaapt ze als een roos. Als ze 18 is wil ze dit vast niet meer :+. Als ze nou m'n eerste kindje was geweest had ik het ook niet erg gevonden maar er is nu nog iemand die wel eens wat aandacht wenst.

Komt goed ^O^

[ Bericht 63% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-11-2014 15:27:55 ]
pi_146499958
Ik meende juist dat de top qua huilen rond de 8 weken zit? :@
  maandag 10 november 2014 @ 15:28:29 #104
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146499990
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik meende juist dat de top qua huilen rond de 8 weken zit? :@
Dat gevoel heb ik nu ook :+ maar afaik is dat echt met 6 weken :Y
pi_146500047
De top hier zat bij 10 weken geloof ik :')

Wacht, dit helpt niet :@

Ik lees alles bij, maar even veel te druk om te reageren.
Wel lekker aan het genieten van mijn baby O+
  maandag 10 november 2014 @ 15:36:57 #106
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146500238
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:30 schreef Dyre het volgende:
De top hier zat bij 10 weken geloof ik :')

Wacht, dit helpt niet :@

Ik lees alles bij, maar even veel te druk om te reageren.
Wel lekker aan het genieten van mijn baby O+
:D

Nouja, fijn om te weten dat de top ook op een ander moment kan plaatsvinden :P

En lekker genieten O+
pi_146500258
En ojah: alles wordt beter O+

Nee echt :D
nu denk je: flikker op met je advies waar ik nu niets aan heb, maar straks denk je: verrek, iedereen heeft gelijk :P
  maandag 10 november 2014 @ 15:42:13 #108
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146500412
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:37 schreef Dyre het volgende:
En ojah: alles wordt beter O+

Nee echt :D
nu denk je: flikker op met je advies waar ik nu niets aan heb, maar straks denk je: verrek, iedereen heeft gelijk :P
I know :Y. Ik heb net mn 2-jarige na 3 uur slapen maar uit bed gehaald, ze zei: 'wil nog niet wakker worden mama' O+
pi_146502102
Aaw Soesa! Lekker dicht tegen je aan houden (als daar ruimte voor is), dan is het vast snel voorbij. Sneu zeg voor jullie!
Lekker zo'n bedpeuter! O+
(Als het echt te gortig wordt denk dan: What would Michelle Duggar do? Daar word ik heel zen van. :') ;) )
pi_146503158
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Limone het volgende:
Aaw Soesa! Lekker dicht tegen je aan houden (als daar ruimte voor is), dan is het vast snel voorbij. Sneu zeg voor jullie!
Lekker zo'n bedpeuter! O+
(Als het echt te gortig wordt denk dan: What would Michelle Duggar do? Daar word ik heel zen van. :') ;) )
Die zou dr man op zoeken en een nieuwe maken, want deze is defect :')

Sterkte Soesa!
pi_146504632
Achter het behang willen plakken van die kutkat was op dat moment zelfs nog zacht uitgedrukt O-)
Ik heb naar de slangen gekeken en hij heeft alleen zitten kauwen en slopen aan de uiteindes. Die heb ik nu met een mesje afgesneden en de slangen zijn nu wel een stuk korter, maar volgens mij werkt het nog! :)

Gaaf Limone! En wat een mooie foto's O+

Toppunt van huilen.. ik hoop dat we die met 3 weken + 5 dagen nu wel gehad hebben :+
pi_146505430
Uitje naar cb en stad geslaagd!

Baby's oren doen het, mochten even wegen en hij was 4010 gram! *O* 230 gram erbij deze week sinds de kraam weg is.

(Nu hopen dat er niet alleen maar 230 gram onuitgepoepte poep in hem zit... :') )

Heb m gevoed op t cb op een houten stoel zonder kussens *O*

Daarna de food hall van marks en sparks leeggekocht, de bus overleefd en hij was zo zoet in de kinderwagen. O+

Had J wel echt nodig alleen...voor tillem en de bus en trappen
... -O-
Kwak
  maandag 10 november 2014 @ 18:25:43 #113
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146506069
Lekker hoor, om te horen dat je kind goed aankomt. Toch een gevoel dat je iets goed doet.

Weet niet of dit ook de plek is voor aanbiedingen, maar aangezien iedereen hier luierdoekjes zal gebruiken: http://www.bol.com/nl/p/p(...)ks/9200000024753993/
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 10 november 2014 @ 18:53:24 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_146507149
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:25 schreef Cheiron het volgende:
Lekker hoor, om te horen dat je kind goed aankomt. Toch een gevoel dat je iets goed doet.

Weet niet of dit ook de plek is voor aanbiedingen, maar aangezien iedereen hier luierdoekjes zal gebruiken: http://www.bol.com/nl/p/p(...)ks/9200000024753993/
het suffe is dat de jumbo huismerk doekjes nog steeds de helft kosten ondanks aanbieding :')
disclaimer
  maandag 10 november 2014 @ 18:53:53 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_146507160
Fijn dat M. goed groeit kwak! *O*
disclaimer
pi_146507980
Ja heel blij mee. Maak me nog steeds wat zorgen om t gebrek aan poep, mar de toenemende krampjes (twee keer per dag een uurtje of wat nu) horen ook gewoon bij de ontwikkeling na twee weken, poep of niet.

Vandaag lijkt wel een regeldag zeg... Hij is alle tijd dat we thuis zijn an t clusteren -O- ik zit meer met de tieten bloot dan ingepakt :7
Kwak
pi_146507986
Inventief Skittles! En kutkat wilde natuurlijk ook wat van die lekkere melk. :9

Jee voor M.! *G* en voor jou Kwak!
  maandag 10 november 2014 @ 19:32:02 #118
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_146508578
Fijn Kwak!

--

Knuf voor Soesa en mini!

--

Ik lees zo even verder bij. Zo, verder bij gelezen!

Beterschap voor Franny en Razz!

--

Jeeeeej voor Geppie!

--

Ik wil even roepen: M. is vandaag al weer 11 maand oud! Huuuuuu! w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 10-11-2014 19:44:18 ]
pi_146509034
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het suffe is dat de jumbo huismerk doekjes nog steeds de helft kosten ondanks aanbieding :')
De lidl doekjes zijn ook erg fijn. Die zijn wat groter, dus meer veegoppervlak.

Wehkamp heeft trouwens weer maandboxen Pampers in de aanbieding.

Fijn dat hij goed groeit kwak! Hij wil alleen graag nog harder groeien ;)
  maandag 10 november 2014 @ 19:55:30 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_146509516
wat een dotje, skip O+
Heeft ze nou een Molo flamingo shirtje aan? :9

Mijn man is de baby uit gaan laten, ze bleef maar krijsen. Maf hoe ze dan stil zijn zodra je die kinderwagen in beweging zet :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')