quote:Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef Loj het volgende:
[..]
Ovenschotels, fruitmandjes, het huis schoonmaken, het meenemen van de strijk of boodschappen.
Zij hebben daar vast geen tijd voor/ geen zin in.
Dit waren de dingen waar je mij toen blij mee maakte.
Ik vond kleding op t moment zelf erg confronterend, maar was daar later heel blij mee..
+1quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Burdie het volgende:
Ik zou lekker op de bank blijven zitten, Loj
regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?quote:Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Cheiron het volgende:
Onze kleine man heeft besloten dat slapen stom is, en om de 2 uur willen eten een top ritme is. Ben benieuwd hoe lang hij dat vol denkt te houden
Sicher! Heel bijzonder (en ook best een beetje emotioneel.quote:Op maandag 10 november 2014 08:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wow. Goed moment om in Berlijn te zijn geweest, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel niet zo gepland toen we boekten. We gingen gewoon op familiebezoek. M. heeft haar Duitse verjaardag gevierd en we hebben veel geslapen. Vroeger toen we nog hardcore reisden, deden we altijd een dagje een bed-in. Gingen we in onze hotelkamer in bed slechte films kijken, bier drinken en chips kanen. Het blijkt dat M. ook een bedmens is! Wel natuurlijk de ingrediėnten aangepast naar poezenfilmpjes, melk en croissantjes.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?
die van mij slaapt net, mag ik hem straks weer wakker maken om naar het cb te gaan voor de hoortest
maar heb besloten dat ik deze week schijt ga hebben aan mijn zenuwen en controledwang. als hij slaapt slaapt hij, als hij wakker is is hij wakker, en als hij wil eten wil hij eten. vandaag CB, morgen huisbezoek jeugdverpleegkundige in de ochtend, donderdag wil ik naar t bv spreekuur en vrijdag ga ik met de kleine man in de auto naar Leiden, mijn Masterdiploma ophalen op de Uni en dan naar mijn werk om die te laten zien voor mijn dossier zodat mijn vaste contract in orde gemaakt kan worden. (en ook een beetje om de kleine meneer te showen als hij een beetje happy is)
ik zie wel wanneer hij wil eten, we zoeken wel een plekje.
vind naar Leiden rijden nog wel spannend, hij zit achterin en het is toch meer dan een half uur... hoop dat hij niet heel hard gaat huilen ofzo...
hoeveel weken is ze nu Soesa? Is t niet een sprongetje of regeldagen ofzo? Misschien t hoogtepunt van krampjes?quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]You go Kwak! Meeste kindjes vallen heel snel in slaap in de auto, hopelijk doet M dat ook
.
Cheiron, ik zou gewoon lekker meegaan in wat je baby wilt en je nog helemaal niet druk maken km wat voor ritme dan ook.
Ik ben hier een beetje aan het bedenken wat er in hemelsnaam aan de hand is met mijn baby. Ze is echt binnen 1 dag van een baby die overal en heel makkelijk slaapt en amper huilt in een ontevreden meisje veranderd dat alleen maar in de doek wil slapen. Nu ligt ze weer in bed te slapen maar na 15 minuten hoor ik haar alweer wakker worden. Ze huilt ook echt heel klagerige, echt sneu
Dat gevoel heb ik nu ookquote:Op maandag 10 november 2014 15:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik meende juist dat de top qua huilen rond de 8 weken zit?
quote:Op maandag 10 november 2014 15:30 schreef Dyre het volgende:
De top hier zat bij 10 weken geloof ik
Wacht, dit helpt niet
Ik lees alles bij, maar even veel te druk om te reageren.
Wel lekker aan het genieten van mijn baby
I knowquote:Op maandag 10 november 2014 15:37 schreef Dyre het volgende:
En ojah: alles wordt beter
Nee echt
nu denk je: flikker op met je advies waar ik nu niets aan heb, maar straks denk je: verrek, iedereen heeft gelijk
Die zou dr man op zoeken en een nieuwe maken, want deze is defectquote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Limone het volgende:
Aaw Soesa! Lekker dicht tegen je aan houden (als daar ruimte voor is), dan is het vast snel voorbij. Sneu zeg voor jullie!
Lekker zo'n bedpeuter!![]()
(Als het echt te gortig wordt denk dan: What would Michelle Duggar do? Daar word ik heel zen van.![]()
)
het suffe is dat de jumbo huismerk doekjes nog steeds de helft kosten ondanks aanbiedingquote:Op maandag 10 november 2014 18:25 schreef Cheiron het volgende:
Lekker hoor, om te horen dat je kind goed aankomt. Toch een gevoel dat je iets goed doet.
Weet niet of dit ook de plek is voor aanbiedingen, maar aangezien iedereen hier luierdoekjes zal gebruiken: http://www.bol.com/nl/p/p(...)ks/9200000024753993/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 10-11-2014 19:44:18 ]
De lidl doekjes zijn ook erg fijn. Die zijn wat groter, dus meer veegoppervlak.quote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het suffe is dat de jumbo huismerk doekjes nog steeds de helft kosten ondanks aanbieding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |