Ik stond in de r&b zaal rustig rebull te drinken en rookte stiekem sigaret gwn in de zaal, na een tijdje kwam nummer zak zak zak zak maar lekker door door door
Er stond een groep chimeids van jaar of 17 / 18 . ik deed m'n blouse wat meer open zodat je me sixpack beetje kon zien en me ketting en ging de dansvloer op met me broer Ozan en me niffo
ik maakte mooie moves, en opeens kwam die groep naar ons, voor mij ging 1 lekkere blonde chmeid staan, achter mij ging er 1 staan en achter die wijf me broer ozan en achter me broer weer een lekkere chimeid en daar weer achter me niffo
Ik werd gewoon gesandwich met chimeid voor me en eentje achter me, die achter me zat helemaal met dr hoofd bij m'n oor, en die voor me zat keihard te stoten nu is de eerste klacht dat het zo'n lang hollands wijf was en ik iets langer dan 1;70 ben dus haar kont kwam bij m'n navel ipv bij m'n lul
en buiten dat ik kreeg helemaal geen stijve van het hele tafereel, pas toen ik thuis kwam en ging slapen en alles liet bezinken werd ik beetje geil van deze avontuur.
Klacht op je 24 een laag libello hebben, toen ik 17 was schuurde ik de hele nacht door standaard en kwam ik ook nog soms klaar tijdens schuren haha.
Klacht : Fatih word een oude man