Dan plaats ik privégegevens.quote:
quote:Hee! Je kent mij niet maar ehh, jij maakt dus ook foto`s? Wat voor camera gebruik je ?
Ik moest deze manier wel bedenken, want die bètajongen heeft zijn vriendenlijst afgeschermd.quote:Op zondag 9 november 2014 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Researchhalve minuut werk. Dertien in dozijn meisje trouwens
Hosseltips van de Bradsterquote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Wat bij mij werkte bij mijn laatste scharrel, was gewoon wat foto`s doorbladeren, kijken wat haar interesses zijn, en op basis daarvan kijken of je een gesprek kan beginnen.
Serieus, toen ik mijn voormalige scharrel leerde kennen had ze een profielfoto op Facebook met een fotocamera in d`r handen, dus mijn berichtje was
[..]
Dat is een goede! Zal ik haar dit sturen?quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Wat bij mij werkte bij mijn laatste scharrel, was gewoon wat foto`s doorbladeren, kijken wat haar interesses zijn, en op basis daarvan kijken of je een gesprek kan beginnen.
Serieus, toen ik mijn voormalige scharrel leerde kennen had ze een profielfoto op Facebook met een fotocamera in d`r handen, dus mijn berichtje was
[..]
quote:Hee! Je kent me niet maar ehh, jij speelt gitaar? Wat is je favoriete standje?
Ik vind haar er gewoon gruwelijk knap uitzien rond 1:56.quote:Op zondag 9 november 2014 18:24 schreef Pietertjuh het volgende:
Ik vind haar echt 3x niks. Ook niet op die FB foto's.
#Hossel4lyfequote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Grote kans dat het een FOK!er is. De FOK!sters geven aan dat dit te stalkerig is, dus deze FOK!er kan me met haar in contact brengen.quote:
Hij ziet er wel uit als een FOK!ker jaquote:Op zondag 9 november 2014 19:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Grote kans dat het een FOK!er is. De FOK!sters geven aan dat dit te stalkerig is, dus deze FOK!er kan me met haar in contact brengen.
hoi ik heb je tip gebruikt en heb al een reactie: “Yes ik heb nu 600D maar wil voor full frame gaan sparen denk ik...”. Hoe adviseer je dat ik nu reageer? Oke bedankt.quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
600D?? Hoe groot is dat? Pics!!quote:Op zondag 9 november 2014 19:20 schreef n8n het volgende:
[..]
hoi ik heb je tip gebruikt en heb al een reactie: “Yes ik heb nu 600D maar wil voor full frame gaan sparen denk ik...”. Hoe adviseer je dat ik nu reageer? Oke bedankt.
Zolang het maar goed in je hand voeltquote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef netchip het volgende:
[..]
Groot. Het is namelijk een spiegelreflex camera.
Zal ik doen ?quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Ensemble het volgende:
[..]![]()
Stuur haar meteen even een link naar dit topic.
Doe maar.quote:Op zondag 9 november 2014 20:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zal ik doen ?
Ze heeft namelijk ook twitter.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef n8n het volgende:
Hee! Je kent mij niet maar ehh, jij maakt dus ook foto`s? Wat voor camera gebruik je ?
Oh wacht, doe maar niet. Lijkt me iets te stalkerig.quote:
Helemaal mee eens. Als je eens naar buiten gaat, zie je al wel 10 van zulke meisjes rondlopen om de 5 minuten. Waarom ga je dan op zo'n meisje jagen via internet en niet IRL?quote:
Jezus christus, die tweets van haar.quote:Op zondag 9 november 2014 20:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zal ik doen ?
Ze heeft namelijk ook twitter.
Ben je al op haar afgeknapt?quote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jezus christus, die tweets van haar.
Haar ouders zijn gescheiden, dus die draagt niet dezelfde achternaam. Ze heeft niet van die enthousiaste moederreacties op haar foto's, en ik kan haar vriendenlijst niet bekijken, dus het is lastig.quote:
Je had haar toch een vriendschapsverzoek gestuurd? Dan kan je die vriendenlijst straks wel bekijken.quote:Op zondag 9 november 2014 20:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Haar ouders zijn gescheiden, dus die draagt niet dezelfde achternaam. Ze heeft niet van die enthousiaste moederreacties op haar foto's, en ik kan haar vriendenlijst niet bekijken, dus het is lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |