SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
was die film nog wat? of op pauzequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
als Dortmund niet wint staan ze gewoon laatste na 11 wedstrijden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En toch Arsenal en Galatasaray vernederenquote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
als Dortmund niet wint staan ze gewoon laatste na 11 wedstrijden![]()
![]()
Haha, noem je 63 pace te traag?quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Henrys het volgende:
Gerrard is echt te traag dit jaar om er wat mee te kunnen als RCM/LCM![]()
Niet zijn pace maar ook die gigantische draaicirkel die hij heeft, zie geen reden om hem boven Fer/Dembele te gebruikenquote:![]()
zo hé, je kan lezenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Over Fer gesproken, waarom is hij zo sterk in Fifa? kan me echt niet herinneren dat hij in het echt ook zo sterk is![]()
in het echt ook een beestquote:Op zondag 9 november 2014 17:36 schreef Henrys het volgende:
Over Fer gesproken, waarom is hij zo sterk in Fifa? kan me echt niet herinneren dat hij in het echt ook zo sterk is
ps4 is zo'n kut apparaat he![]()
3de keer al dat hij vastloopt bij nba. Bij fifa ook al 2x gebeurd. Aids ding.![]()
PSGay is ook aan het floppenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
#Roadtodivision1
onverslagen met dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ronaldinho zet ik altijd 2de helft in wat een baas)
![]()
weer dankzij balverlies van Bony'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
racistisch hoor die broek'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja precies. maar wij blanken hebben niks aan zo'n broek. oke, fokkers misschien nog wel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hoeft hij niet elke keer zijn slurf aan zijn bovenbeen vast te tapen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zwart+groot=sterkquote:Op zondag 9 november 2014 17:36 schreef Henrys het volgende:
Over Fer gesproken, waarom is hij zo sterk in Fifa? kan me echt niet herinneren dat hij in het echt ook zo sterk is
Zwart+klein=snel
Interne formule van EA.![]()
Ibarbo is zwart, groot, sterk en snelquote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zwart+groot=sterk
Zwart+klein=snel
Interne formule van EA.![]()
![]()
inb4 ds2 bash van Kami, DSL of TT.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Held!!quote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Mijn beste pakket ooit (dit jaar)![]()
huuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Niet genoeg coins op mijn andere twee accounts, maar vier van die packs = 140k
Twee duurste spelers is al ruim 170k en dan komt al dat andere spul nog als pure profit bij
Koop die packs, iedereen maakt winst![]()
![]()
#hjb. ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Niet genoeg coins op mijn andere twee accounts, maar vier van die packs = 140kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 geopend, 2 keer niks. Echt fantastisch.quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Niet genoeg coins op mijn andere twee accounts, maar vier van die packs = 140k
Twee duurste spelers is al ruim 170k en dan komt al dat andere spul nog als pure profit bij
Koop die packs, iedereen maakt winst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok als mijn laatste pack aids is dan krijg ga je wat beleven.quote:Op zondag 9 november 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
Je moet ze ook alle vier openen, EA bewaard het beste voor het laatsteRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan zijn, maar mijn cash is op.quote:Op zondag 9 november 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
Je moet ze ook alle vier openen, EA bewaard het beste voor het laatsteNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trouwens ook belachelijk hoe makkelijk vrije trappen erin gaan, penalties zijn nog makkelijker te stoppen![]()
Feli pik, zijn een hoop bronze kaartjes van te kopenquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb echt al heel lang geen penalty meer gemist. Ik denk dat ik precies door heb wat ik wanneer moet doen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Henrys het volgende:
Trouwens ook belachelijk hoe makkelijk vrije trappen erin gaan, penalties zijn nog makkelijker te stoppen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon standaard linkerbovenhoek boem. Nog geen missers dit jaar.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen penalty meer gemist. Ik denk dat ik precies door heb wat ik wanneer moet doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme net een nieuw team gekocht met Griezmann en robben en dan krijg je zulke packs
Alles daalt weer gelijk. #DeRijkenWordenArmer![]()
First owner Vermeer, nissaquote:Op zondag 9 november 2014 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Bohhhh, dit is ook goed
[ afbeelding ]
Wat is Alaba belachelijk duur![]()
![]()
![]()
Ik moet nu nog bedenken wat ik met mijn coins ga doen. Ik ga denk ik gewoon wachten tot het TOTY.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feli pik, zijn een hoop bronze kaartjes van te kopen![]()
Godverdomme. Alexis, Higuain, dun Benz... Alle IF's flink gezakt. Waar slaat dit op?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jep... Nu twijfelen of ik er nog een moet halenquote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de PS maak je gewoon winst op dat pack als de rest niet te slecht is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
FUCK JULLIE! VUILE GELUKSAPEN!!!11!# IK GA LEKKER NEUKEN! HAAHAH JULLIE NIET.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neuken verkiezen boven een first owner Balequote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUCK JULLIE! VUILE GELUKSAPEN!!!11!# IK GA LEKKER NEUKEN! HAAHAH JULLIE NIET.___!
![]()
Tuurlijk, Yolo.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jep... Nu twijfelen of ik er nog een moet halen![]()
Er gaat niets boven noiken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neuken verkiezen boven een first owner Bale___!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op PS had je nou 700k gehadquote:Op zondag 9 november 2014 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem al verkocht voor 513k.. overigens komt er een België/Wales toernooi aan.![]()
Dus winst..?quote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
van persie en sturridge als beste spelers uit de mega packsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
jij speelde alleen op pc toch?quote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
van persie en sturridge als beste spelers uit de mega packs'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als de tegenstander de keeper heen en weer laat bewegen, knal je 'm gewoon recht door het midden. Omdat je heen en weer gaat maakt je keeper sowieso een duik. Althans, hij blijft niet in het midden staan.quote:Op zondag 9 november 2014 19:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon standaard linkerbovenhoek boem. Nog geen missers dit jaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Jackpotshitquote:Op
zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Mijn beste pakket ooit (dit jaar)
[ Bericht 10% gewijzigd door Ajacied7 op 09-11-2014 20:06:36 ]![]()
PC gaming![]()
Alle games gratis downloaden met betere graphics dan console![]()
Fifa op PC is helaas dood en niemand speelt het![]()
![]()
Overal en nergens. Plaza, fifth, creas, bar 41, pavlovquote:
Waar was jij?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Klinkt logisch. Maar ik ga mijn methode niet aanpassen tot ik een keer misquote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de tegenstander de keeper heen en weer laat bewegen, knal je 'm gewoon recht door het midden. Omdat je heen en weer gaat maakt je keeper sowieso een duik. Althans, hij blijft niet in het midden staan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grootste deel van de avond in juicy luicy geweest, ook nog in manhattan en een tent waar ik de naam niet meer van weetquote:Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Overal en nergens. Plaza, fifth, creas, bar 41, pavlov
Waar was jij?
Wel leuke stad om uit te gaan![]()
![]()
lang niet zoveel fifa-spelers als op de consoles, maar wel aardig watquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Henrys het volgende:
PC gaming![]()
Alle games gratis downloaden met betere graphics dan console![]()
Fifa op PC is helaas dood en niemand speelt het![]()
![]()
BOHHH!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha en gelijk heb je.quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Maar ik ga mijn methode niet aanpassen tot ik een keer misHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
HUUUUU!!!!!
Sturridge en David Silva en Ramsey!!
HUUUUUUUUU!@#!!!!!111!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dankzij jou opende ik deze:quote:Op zondag 9 november 2014 20:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
HUUUUU!!!!!
Sturridge en David Silva en Ramsey!!
HUUUUUUUUU!@#!!!!!111!!![]()
![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 20:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dankzij jou opende ik deze:
[ afbeelding ]
Ik heb nog 200K ga gewoon door met packs.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fut 14quote:Op zondag 9 november 2014 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
rodriguez in pack en nog een IF
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dan ook zon goude pek laten zien met eronder 'Bronze Pack' kolereteringtyfusgodverrrrrrdegodverrrKUTEA![]()
Zal ik griezmann weer verkopen, met deze packs vrees ik het ergste
Pedro trouwens wel een held. 8 goals in 3 wedstrijden als LW
![]()
Wat is nou het voordeel van een creatieve CM als Xavi of Gerrard? Ik zou graag Gerrard gebruiken over Ramires als RCM maar heb het gevoel of hij niks toevoegt![]()
niksquote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Henrys het volgende:
Wat is nou het voordeel van een creatieve CM als Xavi of Gerrard? Ik zou graag Gerrard gebruiken over Ramires als RCM maar heb het gevoel of hij niks toevoegt
gaat enkel om pace/fysiek deze fifa![]()
Ik heb Xavi in mijn 2e team als RCM en ik vind hem echt heel goed. Zijn meerwaarde is vision & passing. Ramires vind ik maar niks, dat is meer snelheid dan wat anders.quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Henrys het volgende:
Wat is nou het voordeel van een creatieve CM als Xavi of Gerrard? Ik zou graag Gerrard gebruiken over Ramires als RCM maar heb het gevoel of hij niks toevoegt![]()
Ramires is de beste LCM/RCM die ik heb gehad. Past beter in mijn speelstijl dan Vidal, Marchisio, Toure, Dembele, Fer, Diaby, Di Maria![]()
Toure is echt vele malen beter dan de spelers die jij opnoemt. Ik heb alleen Di Maria niet geprobeerd, maar denk niet dat hij controlerend beter is.quote:Op zondag 9 november 2014 21:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Ramires is de beste LCM/RCM die ik heb gehad. Past beter in mijn speelstijl dan Vidal, Marchisio, Toure, Dembele, Fer, Diaby, Di Maria
Ook wel veel duurder natuurlijk. Voor RCM zou ik uit dat rijtje gaan voor Pogba, verdedigend en aanvallend staat hij zijn mannetje![]()
Pogba. Wat een baas. Maar Leroy Fer is pas echt een mooie budgetoplossingquote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Kiid het volgende:
Ook wel veel duurder natuurlijk. Voor RCM zou ik uit dat rijtje gaan voor Pogba, verdedigend en aanvallend staat hij zijn mannetje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toure had de pech dat ik twee kutteams bouwde met hem op LCM, als CCM is hij veel beter denk ik. En op LCM/RCM heb ik ook wat pace en dribbling nodig, daarom Ramiresquote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Toure is echt vele malen beter dan de spelers die jij opnoemt. Ik heb alleen Di Maria niet geprobeerd, maar denk niet dat hij controlerend beter is.![]()
![]()
Ik vind hem ook goed. Kan ook lekker mee komen in het dribbelen en dat vind ik ook belangrijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pogba. Wat een baas. Maar Leroy Fer is pas echt een mooie budgetoplossing![]()
![]()
Pogba heeft zn plekje weer terug en toure mag naar dit teamvoorste 5 zijn echt geil
![]()
Verdediging heb ik nu nog Luis - Luiz - Silva - if Danilo maar deze variant ziet er ook wel goed uit![]()
Nohomo![]()
Heb jij ook aan het stokje van Dreetje gezeten?quote:Op zondag 9 november 2014 21:47 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Pogba heeft zn plekje weer terug en toure mag naar dit teamvoorste 5 zijn echt geil
![]()
Verdediging heb ik nu nog Luis - Luiz - Silva - if Danilo maar deze variant ziet er ook wel goed uit![]()
Nohomo
Ziek team, jammer van Fernando. Je kan beter Toure daar zetten en Ramsey ofzo op LCM.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Neejoh ben niet gekquote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb jij ook aan het stokje van Dreetje gezeten?
Ziek team, jammer van Fernando. Je kan beter Toure daar zetten en Ramsey ofzo op LCM.kost ziek veel tijd
Fernando is best nuttig hoorheeft echt heel veel onderscheppingen
![]()
3 van die mega packs geopend en dr beste speler is Lavezzi
Weg coins
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
open de 4e ook dan.quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
3 van die mega packs geopend en dr beste speler is Lavezzi
Weg coins![]()
Heb nog maar 40k.. dilemma'squote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
koop maar een IF hermann lekker rennen, much pleasurequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nein ik ben KO.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
Freire, BDIL, Vanpers, Over_hedge
NBA?![]()
Vermeulen_____________________________!
1 van de beste wedstrijden van Vermeer ooit
Vitesse heeft 2 keer op doel geschoten![]()
Wel hele goede reddingenquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
Vitesse heeft 2 keer op doel geschoten![]()
Dat zal ik niet ontkennen, maar een wedstrijd waarbij de tegenstander slechts 2 keer op doel schiet kan imo. niet de beste wedstrijd ooit van Vermeer zijn.quote:![]()
Ja, klopt. Het is toch wel spijtig te zien dat het ontbreken van een fatsoenlijke spits ons echt opbreekt. Kazim was heel matig de eerste helft, maar toen Te Vrede erin kwam werd het echt bedroevend slecht.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen, maar een wedstrijd waarbij de tegenstander slechts 2 keer op doel schiet kan imo. niet de beste wedstrijd ooit van Vermeer zijn.![]()
Die gast is echt een mongool.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
Vitesse heeft 2 keer op doel geschotenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het lijkt ook of hij niets snapt van de discussies aan tafel (bijv. toen Adriaanse uit ging leggen waarom Kazim volgens hem weinig doelpunten maakt)quote:![]()
![]()
Die EA Tax slaat ook nergens op. Kan nooit een keer een nieuw team proberen zonder dat het een fortuin kost.![]()
![]()
Vermeer heeft voor Ajax ook geweldige wedstrijden gespeeld.
Hij heeft ook een tijdje Stekelenburg uit de basis gehouden.
Maar na een paar slechte wedstrijden op rij lijkt iedereen dat vergeten.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 23:20 schreef Henrys het volgende:
Die EA Tax slaat ook nergens op. Kan nooit een keer een nieuw team proberen zonder dat het een fortuin kost.Dit ja.quote:Op zondag 9 november 2014 23:20 schreef Henrys het volgende:
Die EA Tax slaat ook nergens op. Kan nooit een keer een nieuw team proberen zonder dat het een fortuin kost.
De vraag is ook maar of die belasting nuttig gebruikt wordt !!!![]()
Wij betalen belasting zodat jongens als Maver ervan kunnen leven!quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Dit ja.
De vraag is ook maar of die belasting nuttig gebruikt wordt !!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
was een nguyen goalquote:
Verder geen idee waar je het over hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sport1 heb je nu MLS voetbal live , New England Revolution - Columbus Crewquote:Op zondag 9 november 2014 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was een nguyen goal
Verder geen idee waar je het over hebt.![]()
Niveau Jupiler League is dat johAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die had er wel in gemogen inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geniale redding nu van de keeper van New England.![]()
Dan moet je toch erg gaan twijfelen aan de stand van je huwelijk/relatie #Gijp#Intikkertjequote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sport1 heb je nu MLS voetbal live , New England Revolution - Columbus Crew
Nee lekker kijken joh
Geniet ervan.![]()
Mensen die expres een stadium gebruiken met overal schaduw![]()
Krijg ook weer wedstrijden waar ik 50 schoten op doel heb en de tegenstander 2 en ik alsnog verlies![]()
En dat is dan met Aguero die 88 finishing heeft tegen Ibarbo met 66
EA![]()
![]()
neejoh, gewoon onderdeel van de ervaringquote:Op zondag 9 november 2014 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
En weer loopt dat aidsapparaat vast.
Gaat nog keer kapot zo
Super, kan die in spoiler?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee op me telefoon.quote:Op maandag 10 november 2014 00:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zit je weer op het wifi van de buren?![]()
Door deze goal verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TR gemachtquote:Op maandag 10 november 2014 00:04 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: voor die turk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Klootzakje ben je ook hequote:Op maandag 10 november 2014 00:04 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: voor die turk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 00:06 schreef zerokil het volgende:
Door deze goal verliezen
Ik gun het ze helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee is gewoon vervelend zo'n groot gifje. Wordt de pagina trager van.quote:Op maandag 10 november 2014 00:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zit je weer op het wifi van de buren?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zo gaat het helaas welquote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar op hetzelfde moment wel profiteren van de broodjes kebabkeihard op forums Turken dit Turken dat roepen en de volgende dag braaf een broodje doner bestellen.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar op hetzelfde moment wel profiteren van de broodjes kebab
blablablabla![]()
Alsof dat ook nog maar iets met Turken te maken heeftquote:Op maandag 10 november 2014 00:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas welkeihard op forums Turken dit Turken dat roepen en de volgende dag braaf een broodje doner bestellen.
In Eindhoven worden bijna al die toko's gerund door Egyptenaren.![]()
broodje doner haal ik lekker bij de egyptenaar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Of bij de Chinees.quote:Op maandag 10 november 2014 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat ook nog maar iets met Turken te maken heeft
In Eindhoven worden bijna al die toko's gerund door Egyptenaren.
Ook Hans van Dijk verkoopt ze.![]()
Oh, dan is het Egyptisch eten?quote:Op maandag 10 november 2014 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In Eindhoven worden bijna al die toko's gerund door Egyptenaren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ja het is een turks gerecht, Fritsquote:Op maandag 10 november 2014 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In Eindhoven worden bijna al die toko's gerund door Egyptenaren.![]()
Ben jij Turks?quote:Op maandag 10 november 2014 00:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja het is een turks gerecht, Frits![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
Het gerecht Döner Kebab komt trouwens uit Duitsland, wel een Turkse Duitser maar dan nog.![]()
![]()
Gewoon een Turk die in Turkije is geboren en pas na zijn 20e(?) naar Duitsland is geëmigreerd.quote:Op maandag 10 november 2014 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
Het gerecht Döner Kebab komt trouwens uit Duitsland, wel een Turkse Duitser maar dan nog.
Laatst nog met Trapz over gehad.
Ja dus het komt uit Duitslandquote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een Turk die in Turkije is geboren en pas na zijn 20e(?) naar Duitsland is geëmigreerd.
Laatst nog met Trapz over gehad.
Je zegt toch ook dat de herkomst van die man Turkije is, omdat hij daar is geboren/ontstaan. Döner Kebab is ontstaan/geboren in Duitsland dus is de herkomst Duitsland. Het is wel een Turks gerecht maar ja he yolo![]()
Als je daardoor een beter gevoel hebt tijdens het eten van döner vind ik het best.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 00:06 schreef zerokil het volgende:
Door deze goal verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hertha, Dortmund, Bremen, HSV en Stuttgart onderaan, niet bepaald de kleinste clubs van de Bundesliga.![]()
Boeit me niksquote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je daardoor een beter gevoel hebt tijdens het eten van döner vind ik het best.
Loop gewoon te trollen![]()
![]()
Ach ik pak je wel terug met clubsen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Boeit me niks
Loop gewoon te trollen
Oke.quote:Op maandag 10 november 2014 00:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ach ik pak je wel terug met clubsen.![]()
Welkom bij de club.quote:
HUUUUUUU!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk divisie 1 gewonnen en heb gelijk helemaal geen zin meer in FUT, voel alleen maar leegte en haat. Wat is er nog te behalen door de hele dag tegen van die sweaty pace teams te spelen![]()
![]()
Marokkanen verkeerd schrijven.quote:Op maandag 10 november 2014 01:03 schreef Henrys het volgende:
Eindelijk divisie 1 gewonnen en heb gelijk helemaal geen zin meer in FUT, voel alleen maar leegte en haat. Wat is er nog te behalen door de hele dag tegen van die sweaty pace teams te spelen
Postte hem op Skype al ja.quote:Op maandag 10 november 2014 01:09 schreef Zhano het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)et-werk-van-satan-is
Stewie
Waarom ben je offline?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
avondje geen clubs en meneer voelt zich te groot voor skype'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 01:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Postte hem op Skype al ja.
Waarom ben je offline?Hommosquote:Op maandag 10 november 2014 01:11 schreef poker4lifee het volgende:
avondje geen clubs en meneer voelt zich te groot voor skypeWas gvd aan het werk, net thuis.
![]()
Nog druk op het station?quote:Op maandag 10 november 2014 01:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
HommosWas gvd aan het werk, net thuis.
Doe het tweede maar, bespaart een hoop gezeik.quote:Op maandag 10 november 2014 01:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal ik hier een grap over je familie maken of kan ik dan beter meteen mn gegevens DMen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
DM verstuurd.quote:Op maandag 10 november 2014 01:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doe het tweede maar, bespaart een hoop gezeik.
Anus ingevet.
Ballgag aangebracht.
LEGGO!![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 01:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doe het tweede maar, bespaart een hoop gezeik.![]()
![]()
Internetheld.![]()
Draag jij ook zo'n nektasje met bijbehorende pet?quote:Op maandag 10 november 2014 01:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doe het tweede maar, bespaart een hoop gezeik.![]()
Ozz is mijn broeder man.quote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is de bedoeling dat Ozz booz reageert niet jij
Maar jij mijn zuster.
Paniek.
Wat moet ik nu!?
Ik loop hier in de regen.![]()
Flikker op kutvent jij kaapt mijn troll gewoon.quote:Op maandag 10 november 2014 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ozz is mijn broeder man.
Maar jij mijn zuster.
Paniek.
Wat moet ik nu!?
ik heb jouw zuster geneukt met een staafmixerquote:Op maandag 10 november 2014 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ozz is mijn broeder man.
Maar jij mijn zuster.
Paniek.
Wat moet ik nu!?
quote:Op maandag 10 november 2014 01:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker op kutvent jij kaapt mijn troll gewoon.Je moet wat als je geen lul hebt.quote:Op maandag 10 november 2014 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb jouw zuster geneukt met een staafmixer![]()
ahahahaquote:Op maandag 10 november 2014 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb jouw zuster geneukt met een staafmixer
blablablabla![]()
Ja en zo'n vuilniszak met bontkraag.quote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Draag jij ook zo'n nektasje met bijbehorende pet?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En een oude Mercedes?quote:Op maandag 10 november 2014 01:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja en zo'n vuilniszak met bontkraag.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Draag jij ook zo'n nektasje met bijbehorende pet?![]()
Dat was Toefjes.quote:Op maandag 10 november 2014 01:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet weer gaan huilen als mensen zo flauw doen tegen je he.
Ben spijkerhard.blablablabla![]()
Ja zo'n oude diesel waarmee ik niet meer in het centrum van Eindhoven mag.quote:
Echt!?quote:Op maandag 10 november 2014 01:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja zo'n oude diesel waarmee ik niet meer in het centrum van Eindhoven mag.
Wat een tyfus stad, je zou er maar wonen![]()
![]()
Je zou maar supporter zijn van de club die uit zo'n tyfus stad komt.quote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt!?
Wat een tyfus stad, je zou er maar wonen
brbquote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Schijnt uit een filmpje te komen wat je kunt vinden op de rooie tube. (574308)
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Stel je voor.quote:Op maandag 10 november 2014 01:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zou maar supporter zijn van de club die uit zo'n tyfus stad komt.
Wel mooi 1-2 gewonnen vandaag![]()
![]()
Is in elke grote NL stad hoor Amsterdam ook.quote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt!?
Wat een tyfus stad, je zou er maar wonenblablablabla![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk wil je niet zulke seksueel getinte content posten aub?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje lachen met jou Hans zal het confettikanon vast klaarzetten!![]()
![]()
Ozz Ozz Ozz.onze Turkse ultra-nationalist.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ozz is een grijze wolf in schaapskleren.quote:Op maandag 10 november 2014 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz Ozz Ozz.onze Turkse ultra-nationalist.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij weigert toe te geven dat een Broodje Doner uit Duitsland komt.quote:Op maandag 10 november 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ozz is een grijze wolf in schaapskleren.
Ik heb de discussie gelezen, en besloten er geen mening over te hebben. Ik heb sowieso weinig met doner.quote:Op maandag 10 november 2014 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij weigert toe te geven dat een Broodje Doner uit Duitsland komt.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wattebol.quote:Op maandag 10 november 2014 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de discussie gelezen, en besloten er geen mening over te hebben. Ik heb sowieso weinig met doner.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laagste BIN: 12k...quote:Op maandag 10 november 2014 09:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht, die wordt vast wel duurder als hij uit de packs gaat, maar dat hij al zo snel verkocht zou worden had ik niet verwacht
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat doet die Tunesier daar?quote:Op maandag 10 november 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Welke verdedigingslinie erachter?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat doet die Tunesier daar?
Was nog niet compleet. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van Aanholt op LB, Janmaat op RB. Twee BPL CB's met sterke link naar keuze (Kompany - Mangala?).quote:Op maandag 10 november 2014 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was nog niet compleet. gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee ik heb een booboo gemaakt want Serey Die krijgt dan niet genoeg chemquote:Op maandag 10 november 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Aanholt op LB, Janmaat op RB. Twee BPL CB's met sterke link naar keuze (Kompany - Mangala?).
Zet dan Kolo Toure achter hem...Met Sakho ernaast.quote:Op maandag 10 november 2014 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik heb een booboo gemaakt want Serey Die krijgt dan niet genoeg chemNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister echt de meest aids tijd uitgezocht voor een nieuw team door die kk 35k packs
Alles is zwaar gedaald![]()
Zelfs de prijzen van de IF's uit het vorige TOTWquote:Op maandag 10 november 2014 09:30 schreef Kiid het volgende:
Gister echt de meest aids tijd uitgezocht voor een nieuw team door die kk 35k packs
Alles is zwaar gedaald
Gisteravond trouwens wel moeiteloos doorgestoten naar div4
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Griezmann 50k gedaald en ik had hem net 30 minutenquote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs de prijzen van de IF's uit het vorige TOTW
Gisteravond trouwens wel moeiteloos doorgestoten naar div4![]()
![]()
Aardig fokt op ja. De laatste weken kwam er steeds maandag/dinsdag nog een HH, maar die had nauwelijks nog effect op de IF-prijzen. Mooi gebaar van EA wel weerquote:Op maandag 10 november 2014 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Griezmann 50k gedaald en ik had hem net 30 minuten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon alles discarden joh.quote:Op maandag 10 november 2014 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik heb een booboo gemaakt want Serey Die krijgt dan niet genoeg chem![]()
Dat wel. Maar het kutte is dat mijn 2e team beter speelde dan de 'grote broer' dus ik wilde weer wat spelers inruilen en tot mijn schrik zag ik dat ze al heel veel gedaald warenquote:Op maandag 10 november 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aardig fokt op ja. De laatste weken kwam er steeds maandag/dinsdag nog een HH, maar die had nauwelijks nog effect op de IF-prijzen. Mooi gebaar van EA wel weer.
![]()
Prijzen gaan misschien komende dagen wel weer iets omhoog..quote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het kutte is dat mijn 2e team beter speelde dan de 'grote broer' dus ik wilde weer wat spelers inruilen en tot mijn schrik zag ik dat ze al heel veel gedaald waren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik bewaar ze ook nog wel, de echte dure spelers tenminste.quote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prijzen gaan misschien komende dagen wel weer iets omhoog..![]()
Ik speel nog steeds met 2 cheap teams. Ik ga pas een beetje duur doen na de kerst, denk ikquote:Op maandag 10 november 2014 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook nog wel, de echte dure spelers tenminste.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet wel een beetje goede spelers hebben wil ik het een leuk spel vinden.quote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds met 2 cheap teams. Ik ga pas een beetje duur doen na de kerst, denk ik![]()
![]()
Ik heb ook maar een paar cheapies,quote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds met 2 cheap teams. Ik ga pas een beetje duur doen na de kerst, denk ikSpelen nog goed ook.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: