SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
was die film nog wat? of op pauzequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
als Dortmund niet wint staan ze gewoon laatste na 11 wedstrijden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En toch Arsenal en Galatasaray vernederenquote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
als Dortmund niet wint staan ze gewoon laatste na 11 wedstrijden![]()
![]()
Haha, noem je 63 pace te traag?quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Henrys het volgende:
Gerrard is echt te traag dit jaar om er wat mee te kunnen als RCM/LCM![]()
Niet zijn pace maar ook die gigantische draaicirkel die hij heeft, zie geen reden om hem boven Fer/Dembele te gebruikenquote:![]()
zo hé, je kan lezenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Over Fer gesproken, waarom is hij zo sterk in Fifa? kan me echt niet herinneren dat hij in het echt ook zo sterk is![]()
in het echt ook een beestquote:Op zondag 9 november 2014 17:36 schreef Henrys het volgende:
Over Fer gesproken, waarom is hij zo sterk in Fifa? kan me echt niet herinneren dat hij in het echt ook zo sterk is
ps4 is zo'n kut apparaat he![]()
3de keer al dat hij vastloopt bij nba. Bij fifa ook al 2x gebeurd. Aids ding.![]()
PSGay is ook aan het floppenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
#Roadtodivision1
onverslagen met dit team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ronaldinho zet ik altijd 2de helft in wat een baas)
![]()
weer dankzij balverlies van Bony'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
racistisch hoor die broek'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja precies. maar wij blanken hebben niks aan zo'n broek. oke, fokkers misschien nog wel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hoeft hij niet elke keer zijn slurf aan zijn bovenbeen vast te tapen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zwart+groot=sterkquote:Op zondag 9 november 2014 17:36 schreef Henrys het volgende:
Over Fer gesproken, waarom is hij zo sterk in Fifa? kan me echt niet herinneren dat hij in het echt ook zo sterk is
Zwart+klein=snel
Interne formule van EA.![]()
Ibarbo is zwart, groot, sterk en snelquote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zwart+groot=sterk
Zwart+klein=snel
Interne formule van EA.![]()
![]()
inb4 ds2 bash van Kami, DSL of TT.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Held!!quote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Mijn beste pakket ooit (dit jaar)![]()
huuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Niet genoeg coins op mijn andere twee accounts, maar vier van die packs = 140k
Twee duurste spelers is al ruim 170k en dan komt al dat andere spul nog als pure profit bij
Koop die packs, iedereen maakt winst![]()
![]()
#hjb. ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Niet genoeg coins op mijn andere twee accounts, maar vier van die packs = 140kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 geopend, 2 keer niks. Echt fantastisch.quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Niet genoeg coins op mijn andere twee accounts, maar vier van die packs = 140k
Twee duurste spelers is al ruim 170k en dan komt al dat andere spul nog als pure profit bij
Koop die packs, iedereen maakt winst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok als mijn laatste pack aids is dan krijg ga je wat beleven.quote:Op zondag 9 november 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
Je moet ze ook alle vier openen, EA bewaard het beste voor het laatsteRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan zijn, maar mijn cash is op.quote:Op zondag 9 november 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
Je moet ze ook alle vier openen, EA bewaard het beste voor het laatsteNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trouwens ook belachelijk hoe makkelijk vrije trappen erin gaan, penalties zijn nog makkelijker te stoppen![]()
Feli pik, zijn een hoop bronze kaartjes van te kopenquote:Op zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb echt al heel lang geen penalty meer gemist. Ik denk dat ik precies door heb wat ik wanneer moet doen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:24 schreef Henrys het volgende:
Trouwens ook belachelijk hoe makkelijk vrije trappen erin gaan, penalties zijn nog makkelijker te stoppen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon standaard linkerbovenhoek boem. Nog geen missers dit jaar.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen penalty meer gemist. Ik denk dat ik precies door heb wat ik wanneer moet doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme net een nieuw team gekocht met Griezmann en robben en dan krijg je zulke packs
Alles daalt weer gelijk. #DeRijkenWordenArmer![]()
First owner Vermeer, nissaquote:Op zondag 9 november 2014 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Bohhhh, dit is ook goed
[ afbeelding ]
Wat is Alaba belachelijk duur![]()
![]()
![]()
Ik moet nu nog bedenken wat ik met mijn coins ga doen. Ik ga denk ik gewoon wachten tot het TOTY.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feli pik, zijn een hoop bronze kaartjes van te kopen![]()
Godverdomme. Alexis, Higuain, dun Benz... Alle IF's flink gezakt. Waar slaat dit op?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jep... Nu twijfelen of ik er nog een moet halenquote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de PS maak je gewoon winst op dat pack als de rest niet te slecht is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
FUCK JULLIE! VUILE GELUKSAPEN!!!11!# IK GA LEKKER NEUKEN! HAAHAH JULLIE NIET.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neuken verkiezen boven een first owner Balequote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUCK JULLIE! VUILE GELUKSAPEN!!!11!# IK GA LEKKER NEUKEN! HAAHAH JULLIE NIET.___!
![]()
Tuurlijk, Yolo.quote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jep... Nu twijfelen of ik er nog een moet halen![]()
Er gaat niets boven noiken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neuken verkiezen boven een first owner Bale___!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op PS had je nou 700k gehadquote:Op zondag 9 november 2014 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem al verkocht voor 513k.. overigens komt er een België/Wales toernooi aan.![]()
Dus winst..?quote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
van persie en sturridge als beste spelers uit de mega packsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
jij speelde alleen op pc toch?quote:Op zondag 9 november 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
van persie en sturridge als beste spelers uit de mega packs'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als de tegenstander de keeper heen en weer laat bewegen, knal je 'm gewoon recht door het midden. Omdat je heen en weer gaat maakt je keeper sowieso een duik. Althans, hij blijft niet in het midden staan.quote:Op zondag 9 november 2014 19:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon standaard linkerbovenhoek boem. Nog geen missers dit jaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Jackpotshitquote:Op
zondag 9 november 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Mijn beste pakket ooit (dit jaar)
[ Bericht 10% gewijzigd door Ajacied7 op 09-11-2014 20:06:36 ]![]()
PC gaming![]()
Alle games gratis downloaden met betere graphics dan console![]()
Fifa op PC is helaas dood en niemand speelt het![]()
![]()
Overal en nergens. Plaza, fifth, creas, bar 41, pavlovquote:
Waar was jij?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Klinkt logisch. Maar ik ga mijn methode niet aanpassen tot ik een keer misquote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de tegenstander de keeper heen en weer laat bewegen, knal je 'm gewoon recht door het midden. Omdat je heen en weer gaat maakt je keeper sowieso een duik. Althans, hij blijft niet in het midden staan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grootste deel van de avond in juicy luicy geweest, ook nog in manhattan en een tent waar ik de naam niet meer van weetquote:Op zondag 9 november 2014 20:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Overal en nergens. Plaza, fifth, creas, bar 41, pavlov
Waar was jij?
Wel leuke stad om uit te gaan![]()
![]()
lang niet zoveel fifa-spelers als op de consoles, maar wel aardig watquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Henrys het volgende:
PC gaming![]()
Alle games gratis downloaden met betere graphics dan console![]()
Fifa op PC is helaas dood en niemand speelt het![]()
![]()
BOHHH!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: