SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mad?quote:
ik heb ze wel op winst gezet in de totoquote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu is het de beurt van Vitesse om te shinen
Hij lult.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi toch? Beter zo'n speler dan De Sa, Lukoki etc
Geen schande tegen dit Ajax, hebben ook bijna gewonnen van Barcelona.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mad?
eerste keer 4 goals tegen in de eredivisie sinds de terugkeer volgens mij, in eigen huis dan
precies, gaat de goeie kant opquote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi toch? Beter zo'n speler dan De Sa, Lukoki etc
Boos?quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Alxander het volgende:
Je hoopt toch echt dat die El Ghazi zijn been in 100 stukjes breekt. Wat een vervelend mannetje is dat
Scheelde maar 3 doelpunten.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen schande tegen dit Ajax, hebben ook bijna gewonnen van Barcelona.
Ik hoop dat het jou overkomt, wat een idiote opmerking zegquote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Alxander het volgende:
Je hoopt toch echt dat die El Ghazi zijn been in 100 stukjes breekt. Wat een vervelend mannetje is dat
dat jouw wekkertje maar snel uitgetikt isquote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Alxander het volgende:
Gefrustreerd?quote:
madquote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Alxander het volgende:
jaloers?quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat jouw wekkertje maar snel uitgetikt is
Wow deze is wel hard.quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat jouw wekkertje maar snel uitgetikt is
quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Alxander het volgende:
Duarte en Zivkovic ook eigen jeugd dus?quote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
heeft een tijdje in de jeugd gespeeld dus idd
Willems dus ook eigen jeugdquote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
heeft een tijdje in de jeugd gespeeld dus idd
jong ajax tel ik niet mee als jeugdquote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duarte en Zivkovic ook eigen jeugd dus?
niet goed druk gezetquote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaf Frank Milik eigenlijk geen hand?
Geen idee. Ik zag Frank ook niet staan bij de wissel?quote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Die is zelf gewisseld. Nu staat Ronald er.quote:Op zondag 9 november 2014 14:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag Frank ook niet staan bij de wissel?
Milik doet z'n moederquote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Gofferdommequote:Op zondag 9 november 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou leuk zijn als de scheidsrechter straks een strafschop niet geeft.
Dan houdt hij de boot af
quote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
el ghazi heeft gewoon de A1 kampioen gemaakt inderdaad
Ja nou is de boot aan!quote:Op zondag 9 november 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan houdt hij de boot af
quote:Op zondag 9 november 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan houdt hij de boot af
Hij gaf instructies aan zijn spelers, dan geeft hij nooit direct een hand.quote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Van der Sar?quote:Op zondag 9 november 2014 14:17 schreef jaykop het volgende:
Ik vind dat Edwin volgende week gewoon basis moet
Volgens mij de bal niet aangeraakt?quote:
Assist toch?quote:Op zondag 9 november 2014 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij de bal niet aangeraakt?
Ik dacht dat hij een strafworp zou geven.quote:
Of je moet 'm echt naast de paal schieten. Keepertje houdt 'm niet tegen inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Dat die strafschop erin gaat is altijd een zekerheidje tegen Ajax
Gescoord op 4:59, wordt lastig.quote:
volgens mij is dat 11 meterquote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij schoot van 16 meter zonder een muur, dus volgens mij wel.
hahaha 16 jij bent kkdomquote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
11 meter Hansquote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo, nieuwe regels?quote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien scheidsrechter?quote:Op zondag 9 november 2014 14:24 schreef Zipportal het volgende:
Mario Been is weer uit op een baantje.
Aiquote:Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kost me een punt in de manager die pingel.
Aids.
Gossiequote:Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kost me een punt in de manager die pingel.
Aids.
Davy probeert grappig te doenquote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zou het echt een stunt zijn als Feyenoord wint?
Haha die commentator van SkySports 5 zegt dat als ze daar een penalty voor krijgen in Engeland iedere week 6 penals per match gegevens worden.quote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij houdt zijn shirt vast, dus zuivere strafschop
Ja.quote:
Twente is net zo nietszeggendquote:Op zondag 9 november 2014 14:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd, waarom moet Twente nou tegen zo'n nietszeggende tegenstander als Vitesse en Feyenoord tegen elkaar moeten.Beter speelden ze deze pot als laatste.
LR vindt dit leukquote:
Zou leuk zijn als Twente punten laat liggen tegen die nietszeggende tegenstanderquote:Op zondag 9 november 2014 14:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd, waarom moet Twente nou tegen zo'n nietszeggende tegenstander als Vitesse en Feyenoord tegen elkaar moeten.Beter speelden ze deze pot als laatste.
Het liefst drie, dan staat Dord ook weer mooi 17equote:Op zondag 9 november 2014 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Twente punten laat liggen tegen die nietszeggende tegenstander
Hater.quote:Op zondag 9 november 2014 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Twente punten laat liggen tegen die nietszeggende tegenstander
Misschien raakt hij zo geblesseerd. Gebeurt wel eens heb ik me laten vertellen.quote:
Oké hequote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef Tyron het volgende:
STA OP ALS JE VOOR VITESSE BENT
STA OOOOOOOP ALS JE VOOR VITESSE BENT
STAA OOOOOP ALS JE VOOR VITESSE BENT
STA OOOOOP ALS JE VOOR VITESSE BENT!
* -_Guitarist_- blijft rustig zittenquote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef Tyron het volgende:
Het is zondag, lekker onderuitgezakt op de bank. Dan zal ik een beetje op gaan staan, ik kijk wel uit.quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef Tyron het volgende:
CaptainCookie staat opquote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef Tyron het volgende:
Verslapen voor je eigen club? #drizztquote:
Nee, dat overkomt alleen hele luie mensen #drizztquote:Op zondag 9 november 2014 14:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verslapen voor je eigen club? #drizzt
hahaquote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef Doublepain het volgende:
Tribunes doen me een beetje aan de thuiswedstrijden van ajax denken
quote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Gaat redelijk gelijk op bij Vitesse - Feyenoord.
Alleen als Twente om 12:30 of 14:30 speeltquote:Op zondag 9 november 2014 14:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verslapen voor je eigen club? #drizzt
Kapoquote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
heb je alvast gefeest voor het aankomende kampioenschap?quote:
Ben je gister nog weg geweest kapi?quote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Walgelijke post.quote:
Ik ben weg geweest ja en het was de laatste avond dat m'n stamkroeg open is.quote:Op zondag 9 november 2014 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je gister nog weg geweest kapi?
Ja heeft Roy Donders eindelijk zijn tent gesloten?quote:Op zondag 9 november 2014 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben weg geweest ja en het was de laatste avond dat m'n stamkroeg open is.
Hopen op eindelijk eens een makkelijk overwinning maar ze zullen het straks wel weggeven.quote:
Zeker. Net een heerlijk spiegeleitje met old amsterdam op een sneetje volkorenbrood met een dotje ketchup.quote:
2/10quote:Op zondag 9 november 2014 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja heeft Roy Donders eindelijk zijn tent gesloten?
Komt wel goed johquote:Op zondag 9 november 2014 14:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hopen op eindelijk eens een makkelijk overwinning maar ze zullen het straks wel weggeven.
stop eens met dat getroll of ik plaats een trquote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht kan er bijzonder weinig van.
Ajax won slechts met 4-0 thuis, matige club dus ook
gefrustreerd? jaloers?quote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
stop eens met dat getroll of ik plaats een tr
Doe eens niet zo simpel johquote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
STOP EENS JE MAAKT ME ECHT BOOS nu...
Had je die tacos maar gewoon op moeten eten, hoefde je ook geen nieuwe te halen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering, even eten halen. Rood en een goal gemist.
Cordon bleu eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had je die tacos maar gewoon op moeten eten, hoefde je ook geen nieuwe te halen.
Dat bepaalt Tyron zelf wel.quote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Doe eens niet zo simpel joh
je moet je bek houden anders heb je een probleemquote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Doe eens niet zo simpel joh
quote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Juventus-Parma, ook een leuke wedstrijd nu
Kappen met die sneue act, flikkertje.quote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
je moet je bek houden anders heb je een probleem
quote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
je moet je bek houden anders heb je een probleem
Zonde! Lekkere wijven daar op die tribune zegquote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]Kan helaas alleen de 1e helft zien
Doe eens normaal treurig figuur dat je bent.quote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kappen met die sneue act, flikkertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |