SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1.56.....quote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef mrstylo het volgende:
Maar zijn Japanners niet te klein voor jou?
Zijn vaak rond de 1.60
Is gwn een datingsite voor mensen die trouwplannen hebben en moslim zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.muslima.com/en/general/success?pageno=7
I dont'get it.. Hoe kun je elkaar onmoeten dan? Trouw je dan zonder elkaar gezien te hebben?
Nee nee, kijk helemaal onderaan. Meisje met iets voor haar hele gezicht.quote:Op zondag 9 november 2014 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn een datingsite voor mensen die trouwplannen hebben en moslim zijn.
Denk dat nadat er contact is gelegd, ze haar gezicht wel zal laten zien.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee, kijk helemaal onderaan. Meisje met iets voor haar hele gezicht.
Kk. Ben je er weer man.quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef AMAR420 het volgende:
japanners hebben niks met de islam..
just saying..weinig kans dat eentje bekeert
Als hij thuis langs komt mag ze af doen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee, kijk helemaal onderaan. Meisje met iets voor haar hele gezicht.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:20 schreef Crip het volgende:
Dit meisje kon echt mijn dochter zijn, brilmaatjes.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.sans-online.nl(...)html?code=5570.02760
Deze jas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Precies, moest ik ook aan denken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |