lege petfles laten beplakken met stickers of plaatjes daar het lichtje in hangen.quote:
Zwembandjes.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Hee als jullie gaan zwemmen met mini he, wat doen jullie hem/haar dan aan voor de veiligheid? Zwembandjes? Zwemvest? Kurkjes? Want misschien is dat nog wel iets voor op het lijstje van Sinterklaas.
Lees vooral ook even het woordje "hier"quote:
Nee, maar wel tof! Misschien volgend jaar. Nu geen ruimte voor grote boom, plus kindjes net iets te klein nog.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef agter het volgende:
Oh, ik wil nog even een idee spammen:
Wij willen dit jaar samen met onze dochter zelf een kerstboom gaan zagen.
Toen kwam ik dit tegen:
http://www.hogeveluwe.nl/(...)de-hoge-veluwe/38907
Iemand dit al eens gedaan?
Zwembandjes zijn verplicht in het zwembad hier, ze hebben ze ook standaard in alle maten liggen dus ik pak daar altijd een paar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Hee als jullie gaan zwemmen met mini he, wat doen jullie hem/haar dan aan voor de veiligheid? Zwembandjes? Zwemvest? Kurkjes? Want misschien is dat nog wel iets voor op het lijstje van Sinterklaas.
hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:28 schreef Kyara het volgende:
Hier ging vandaag weer een briefje op de deur dat we niet mee doen. Het is hier echt zo'n net niet feest. Idem voor Halloween trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |