SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens belangrijke afspraken gemist daardoor. En elke keer door 2 alarmen heen geslapen die echt hard stonden.quote:Op zondag 9 november 2014 06:53 schreef Landysh het volgende:
Ik heb dat ook in de vroege dienst dus. Altijd kapot wanneer ik thuis kom en dan zogenaamd siesta houden van max 1 uur waarna ik rond een uur of 5/6 wakker word en in de nacht niet kan slapen waardoor ik op werk weer gaar ben. Elke keer flik ik zelfde shit.
Powernaps van 1-2 uurtjes zijn ook funest voor mijn ritme.quote:Op zondag 9 november 2014 06:53 schreef Landysh het volgende:
Ik heb dat ook in de vroege dienst dus. Altijd kapot wanneer ik thuis kom en dan zogenaamd siesta houden van max 1 uur waarna ik rond een uur of 5/6 wakker word en in de nacht niet kan slapen waardoor ik op werk weer gaar ben. Elke keer flik ik zelfde shit.
Jah...quote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
8/10 kans dat ze dat zegt
Dan gaat peunage wijs zijn en zeggen: deze situatie is niet handig, we tried earlier and that didnt work out so gtfo![]()
Tyfus migraine gewoon. Het kan je dag helemaal verpesten.quote:Op zondag 9 november 2014 06:55 schreef AbdulMalik het volgende:
Jup ook bij attractieparken, nooit in de winter, maar altijd wel in de zomer. Want warm, druk, etc.
Wekkers...quote:Op zondag 9 november 2014 06:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens belangrijke afspraken gemist daardoor. En elke keer door 2 alarmen heen geslapen die echt hard stonden.
Uitslapen is voor mietjes.quote:Op zondag 9 november 2014 07:00 schreef AbdulMalik het volgende:
Maar serieus waarom zijn jullie zo vroeg op in het weekend?
Ik ben in ongeveer een jaar tijd drie keer te laat gekomen in de vroege dienst. Een keer een half uur, een keer een heel uur en de laatste keer twee uur.quote:Op zondag 9 november 2014 06:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens belangrijke afspraken gemist daardoor. En elke keer door 2 alarmen heen geslapen die echt hard stonden.
Ibuprofen?quote:Op zondag 9 november 2014 07:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tyfus migraine gewoon. Het kan je dag helemaal verpesten.
Ik was een keer in Den Haag met een collega en kreeg toen heel erg last van migraine, ging toen maar slapen bij een paar Grieken die ik helemaal niet kende (schoonfamilie van de zus van die Griekse collega).
Daarvoor gebruikte ik nooit pillen what so ever maar dacht toen dat ik toch maar een paar dingen moest proberen om dit soort genante situaties te voorkomen.
En jij draait niet eens ploegen. Mietje.quote:Op zondag 9 november 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Powernaps van 1-2 uurtjes zijn ook funest voor mijn ritme.![]()
Een powernap wanneer ik heel moe duurt onbewust ook langer dan gepland.
Klopt. Ik werk alleen maar bijna 2x fulltime.quote:Op zondag 9 november 2014 07:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
En jij draait niet eens ploegen. Mietje.
Wat is 2x fulltime.quote:Op zondag 9 november 2014 07:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. Ik werk alleen maar bijna 2x fulltime.
Ik werk 60-70u per week, exclusief reistijd.quote:Op zondag 9 november 2014 07:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is 2x fulltime.
Maar jij hoeft niet iedere week je ritme te veranderen. Dus is anders.
Ik schrijf de overuren gewoon hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 07:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom? Krijg je ook zoveel betaald of ben je gewoon enayi?
Ja dan is het gewoon je eigen keuze.quote:Op zondag 9 november 2014 07:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik schrijf de overuren gewoon hoor.
Vroeger werkte ik weleens 5u langer oer week door, en maakte ik dat goed door in een andere week 5u minder te werken. Maar nu ik al een tijdje dit soort werkweken heb declareer ik deze overuren gewoon. Levert een aardig zakcentje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |