hey mooie profiel foto heb jij ook!quote:Op zondag 9 november 2014 02:45 schreef RetRy32 het volgende:
xd je topics zijn echt geinig man.
egt random, egt grappig.
wellicht heb ik allang kanker , weet jij veel?quote:Op zondag 9 november 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
Grapjes maken dan wel stoer doen over prednison
Smakeloze vent ben jij TS
Probeer eens ebola dan, das echt een uitdaging voor jou dan!quote:Op zondag 9 november 2014 03:01 schreef pionnetje het volgende:
[..]
wellicht heb ik allang kanker , weet jij veel?
nee, maar echt, een mens kan makkelijk 8 jaar prednison slikken zonder dood te gaan, dus wat lul je nou als ik zeg dat ik wel een kuur van twee weken durf te slikken? beledig ik daar stervende mensen mee? nee, dacht het niet,
ik zei net al dat ik geen levende parasieten zou slikken, en een virus als ebola is ook een parasiet, pillen zijn in mijn ogen meer een soort dode materie, daarom durf ik ze makkelijker te slikken..quote:Op zondag 9 november 2014 03:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Probeer eens ebola dan, das echt een uitdaging voor jou dan!
hahahaha... Debiel.quote:Op zondag 9 november 2014 03:05 schreef pionnetje het volgende:
op tv had je ook een ster/gek die als expiriment een lintworm inslikte, nou ja dat zou ik niet willen, ik haat parasieten in mijn lichaam, maar pillen? zolang ik er niet dood aan ga slik ik ze
Misschien kun je in achter een gloryhole gaan werken, dan hoef je ook alleen maar dode materie te slikkenquote:Op zondag 9 november 2014 03:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik zei net al dat ik geen levende parasieten zou slikken, en een virus als ebola is ook een parasiet, pillen zijn in mijn ogen meer een soort dode materie, daarom durf ik ze makkelijker te slikken..
ik ben niet gesjokeerd van je opmerking! ik en jij kennen elkaar helemaal niet, maar het is wel erg random wat je zegt... of vergis ik me? bedoel je dat pillen zaad doden? nou ja ik geloof ik snelle voorplanting, dus in principe/theorie had ik nu op mn 36e al dood kunnen zijn en 7 knappe vruchtbare dochters kunnen hebben,,,quote:Op zondag 9 november 2014 03:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Misschien kun je in achter een gloryhole gaan werken, dan hoef je ook alleen maar dode materie te slikken
Ik bedoel dat je overkomt als een debiele kasthomo en dat een job bij een gloryhole je goed zou doenquote:Op zondag 9 november 2014 03:14 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik ben niet gesjokeerd van je opmerking! ik en jij kennen elkaar helemaal niet, maar het is wel erg random wat je zegt... of vergis ik me? bedoel je dat pillen zaad doden? nou ja ik geloof ik snelle voorplanting, dus in principe/theorie had ik nu op mn 36e al dood kunnen zijn en 7 knappe vruchtbare dochters kunnen hebben,,,
ik heb nix tegen homos, maar ik ben het niet, ik snijd nog liever mijn polsen doorquote:Op zondag 9 november 2014 03:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik bedoel dat je overkomt als een debiele kasthomo en dat een job bij een gloryhole je goed zou doen
Deed je dat maar. En prednison is geen antidepressivum.quote:Op zondag 9 november 2014 03:16 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik heb nix tegen homos, maar ik ben het niet, ik snijd nog liever mijn polsen door
echt ? ik dacht dat prednison hoofdpijntablet was joh....quote:Op zondag 9 november 2014 03:19 schreef RipMcPants het volgende:
Deed je dat maar. En prednison is geen antidepressivum.
Zomaar stoppen met anti depressiva is gewoon vragen om problemen. Ik heb het zelf meegemaakt... niet dat ik de anti depressiva wilde stoppen, maar omdat ik een ander medicijn hiermee heb verward, waardoor ik een dag of 10 geen anti depressieva slikte.quote:Op zondag 9 november 2014 02:42 schreef pionnetje het volgende:
hey zomaar een vraagje, zelf durf ik zelfs prednison te slikken, maar niet om stoer te doen , maar mijn systeem is gewoon heel sterk dus ik poep dat er allemaal gewoon weer uit!
Omdat anti depressiva pas na een maandje of 3 gaan werken. Daarom!quote:Op zondag 9 november 2014 03:39 schreef pionnetje het volgende:
maar ontopic
dokters zeggen dan antidpresiva geen kwaad kan
waarom zou je ze dan als normaal mens niet een keer slikken?
ja ik bedoel niet gelijk een heel jaar
maar het is toch geen rattengif?
Echt nietquote:Op zondag 9 november 2014 03:16 schreef pionnetje het volgende:
ik heb nix tegen homos, maar ik ben het niet, ik snijd nog liever mijn polsen door
Ditquote:Op zondag 9 november 2014 09:05 schreef Prospos het volgende:
Ts is de perfecte kandidaat voor de pil van drion, hij slikt immers toch alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |