Hier zijn TR's nou voor.quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Mortaxx, zou je aub even Fok-it kunnen aanspreken op zijn taalgebruik? Volgens mij is het jouw aangewezen taak om hier wat van te zeggen. Hij schold met kanker, hij wilde dat ik 'opkankerde' (lees: opkankeren uit dit topic). Graag zou ik ook iets van een excuus vanuit zijn kant willen zien.
Neequote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Mortaxx, zou je aub even Fok-it kunnen aanspreken op zijn taalgebruik? Volgens mij is het jouw aangewezen taak om hier wat van te zeggen. Hij schold met kanker, hij wilde dat ik 'opkankerde' (lees: opkankeren uit dit topic). Graag zou ik ook iets van een excuus vanuit zijn kant willen zien.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Brian molkoquote:Op zondag 9 november 2014 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie is de zanger van Placebo ?
Doe het snel
fok-it heeft nog gelijk ookquote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Aardappelquote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef houdjemond het volgende:
hehe![]()
Wat is, in GEWICHT, de meest verkochte groente in Nederland?
wortelsquote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef houdjemond het volgende:
hehe![]()
Wat is, in GEWICHT, de meest verkochte groente in Nederland?
Kun je me vertellen waarom je als mod niet wilt optreden als de algemene (huis)regel is overtreden? Namelijk: "... en doe normaal"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |