1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 | GROUP A MICHAEL VAN GERWEN (1) KIM HUYBRECHTS JAN DEKKER DARREN WEBSTER GROUP B ALAN NORRIS (8) SCOTT WAITES TERRY JENKINS RONNY HUYBRECHTS GROUP C ADRIAN LEWIS (5) DAVE CHISNALL KEEGAN BROWN ROWBY-JOHN RODRIGUEZ GROUP D RAYMOND VAN BARNEVELD (4) ROBERT THORNTON VINCENT VAN DER VOORT ROBBIE GREEN GROUP E PHIL TAYLOR (2) ANDY HAMILTON CHRISTIAN KIST RICHIE GEORGE GROUP F PETER WRIGHT (7) SIMON WHITLOCK MICHAEL SMITH BRENDAN DOLAN GROUP G JAMES WADE (6) MERVYN KING TONY O'SHEA JAMIE CAVEN GROUP H STEPHEN BUNTING (3) GARY ANDERSON DEAN WINSTANLEY WESLEY HARMS |
Druk met studeren, speelt weinig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Richie Rich presteert zelfs bij de BDO niks meer, ik zou voor dit toernooi niet eens meer op druven draven.
Ah ok. Maar dan nog is het een hele matige speler.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Druk met studeren, speelt weinig.
Jup. Hij gooit overigens langzamer dan normaal valt mij op.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar dan nog is het een hele matige speler.
Met alle geluk toen de halve finale gehaald.
Volgens mij heb je gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Hij gooit overigens langzamer dan normaal valt mij op.
Jij bent sowieso Nieuwlaatquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Hij gooit overigens langzamer dan normaal valt mij op.
Bling bling.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe komt Bobby ooit door de poortjes op schiphol met al dat metaal
Daar komt hij nooit. Bobby is zo Engels, die wordt al zenuwachtig als hij naar Schotland moet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe komt Bobby ooit door de poortjes op schiphol met al dat metaal
Krijg al last van m'n rug door er alleen maar naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
Aparte stijl toch wel heel die borstkas naar voren gedrukt
Net als zijn vader dus, die loopt er nu bij als een invalide.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Krijg al last van m'n rug door er alleen maar naar te kijken.
picsquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Die presentatrice van Sky zou ik snoeihard doen
#TeamAustralië gaat tenonder de laatste 2 jaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whitlock met gemiddelde van 89![]()
![]()
Blijf dan thuis
The Deadly Boomerangquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#TeamAustralië gaat tenonder de laatste 2 jaar.
#BringBackTonyDavid.
Dat had hij de voorgaande 3 toernooien ook beter kunnen doen. Wat een dip heeft hij zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whitlock met gemiddelde van 89![]()
![]()
Blijf dan thuis
Volgens mij gooide Gerwen ook ongeveer 89. Misschien een puntje hogerquote:Op zondag 9 november 2014 03:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat had hij de voorgaande 3 toernooien ook beter kunnen doen. Wat een dip heeft hij zeg.
Dat is wel heel erg laag voor zijn doen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij gooide Gerwen ook ongeveer 89. Misschien een puntje hoger.
Ach, Taylor deed het ook vaak in zijn beste jaren. Gooide ie ruk in zijn eerste twee wedstrijden waarna iedereen hoop kreeg, maar vervolgens stond ie gewoon de rest van het toernooi doodleuk boven de 105 te gooien.quote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laag voor zijn doen.
Je hoeft in een toernooi niet altijd goed te zijn om je wedstrijden te winnen. De belangrijke wedstrijden komen nog.quote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laag voor zijn doen.
Tegen de BDO kom je daar mee wegquote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Alovenac het volgende:
King was toch wel het dieptepunt qua gemiddelde. Maar toch gewoon winnen. Heel de wedstrijd zowat 73 gem lopen gooien.
Silverback wilde niet winnen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Alovenac het volgende:
King was toch wel het dieptepunt qua gemiddelde. Maar toch gewoon winnen. Heel de wedstrijd zowat 73 gem lopen gooien.
Het begint eigenlijk pas in kwartfinalesquote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het toernooi tot nog toe wat? Heb nog niks gekeken eigenlijk
Ja, alleen ik had mij voorgenomen om bepaalde poules te volgenquote:Op zondag 9 november 2014 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het begint eigenlijk pas in kwartfinales
quote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het toernooi tot nog toe wat? Heb nog niks gekeken eigenlijk
Mentaal gewoon niet sterk genoeg. Overigens gooit die Brown wel heel goed nu.quote:Op zondag 9 november 2014 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er met Lewis aan de hand joh. Heeft hij nog wat gepresteerd dit jaar?
97 gem... Lewis zou in principe gewoon eroverheen moeten kunnenquote:Op zondag 9 november 2014 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mentaal gewoon niet sterk genoeg. Overigens gooit die Brown wel heel goed nu.
Wat was de laatste uitslag dan?quote:Op zondag 9 november 2014 16:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet meekijken.
Suikerquote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Kan raybar niet 5 minuten zonder snack dat hij steeds kauwgom zit te kauwen?
Nah denk ik niet, maar wat mij stoort is dat Barney altijd als een achterlijke moet vertragen tegen een landgenoot. Gooi die teringpijlen toch gewoon meneer de 5x wereldkampioen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zouden ze het afgesproken hebben. wie ook verliest, met 5-4 wordt doorgaan naar de 2e ronde een stuk zekerder.
Ja 9 darterquote:Op zondag 9 november 2014 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
wut? kijk ff niet en van barneveld pakt die laatste leg nog??
Dikke pwnagequote:Op zondag 9 november 2014 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
wut? kijk ff niet en van barneveld pakt die laatste leg nog??
Het is niet op RTL, en voor de stream van RTL moet je betalen. Of betaal je gewoon?quote:
pb gestuurdquote:Op zondag 9 november 2014 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is niet op RTL, en voor de stream van RTL moet je betalen. Of betaal je gewoon?
En tja, ik ook thuis.
Misschien omdat bij toernooien waar wel een gelijkspel is, dat 1 punt is en winst 2 punten. Zou kunnen dat ze daarom winst standaard 2 punten doen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:33 schreef Wombcat het volgende:
Waarom geven ze eigenlijk twee punten voor winst? Je kunt niet gelijk spelen, dus je kunt net zo goed het aantal gewonnen partijen tellen.
Het zal wel gewoonte zijn idd.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Misschien omdat bij toernooien waar wel een gelijkspel is, dat 1 punt is en winst 2 punten. Zou kunnen dat ze daarom winst standaard 2 punten doen.
Maar ik vind het een goede vraag ja.
Veel te vroeg om te zeggen. We hebben het vaker gehoord bij talentenquote:Op zondag 9 november 2014 19:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Denk dat Rowby-John en Brown grote jongens gaan worden. Top 10 binnen 8 jaar.
(Rowby-John wordt niet letterlijk een grote jongen, waarschijnlijk ziet hij er over 8 jaar nog steeds uit alsof hij 15 is)
Of ze zakken door het ijs, dat kan ook nog.
Beste blijft natuurlijk bijv Taylor vs Gerwen in een cafeetje met peuken en bierquote:Op zondag 9 november 2014 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
North-Ireland Open op Eurosport 2.. Nu twee vrouwen die gooien voor handvol publiek in een cafeetje..
Fantastisch
Mvg de verbeterde versie van Taylorquote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel te vroeg om te zeggen. We hebben het vaker gehoord bij talenten
En dan het liefst eenofander slecht livebandje op de achtergrondquote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste blijft natuurlijk bijv Taylor vs Gerwen in een cafeetje met peuken en bier
perfectquote:Op zondag 9 november 2014 20:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan het liefst eenofander slecht livebandje op de achtergrond
Klopt, daarom heet het een voorspelling.quote:Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel te vroeg om te zeggen. We hebben het vaker gehoord bij talenten
makkelijkquote:Op zondag 9 november 2014 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tegen de Bunt of Gando wordt die Harms toch gesloopt?
Ja, hoewel vaak iedereen tegen Harms altijd minder gooit op de één of andere manierquote:Op zondag 9 november 2014 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Harms 30. Ziet eruit als een 19-jarige MvGquote:Op zondag 9 november 2014 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Winstanley is trouwens 33. Hij ziet eruit als 50.
Zelfs als een van die twee op 15% speelt.quote:Op zondag 9 november 2014 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Gando niet hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 20:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelfs als een van die twee op 15% speelt.
Idd. Eindelijk eens een darter die er niet 10 jaar ouder uitziet dan 'ie is. Of 50 kg teveel meezeult.quote:Op zondag 9 november 2014 20:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Harms 30. Ziet eruit als een 19-jarige MvG
Ja en dan die commentatoren horen janken dat ze willen dat de selectie strenger wordt zodat je alleen de toppers in actie ziet.quote:Op zondag 9 november 2014 20:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind dit toernooi juist zo tof, zodat ik spelers zie gooien die ik niet ken.
Leuk om ze eens te zien in actie.
Hopen dat ze winnen.
En dan weer 1 jaar in de ijskast zetten en ze weer een volgende editie in actie zien.
quote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dan die commentatoren horen janken dat ze willen dat de selectie strenger wordt zodat je alleen de toppers in actie ziet.
BDO wil daar niet aan mits ze failliet dreigen te gaan of niemand ze meer wilt uitzendenquote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
PDC moet gewoon de BDO kopen.
Zijn we klaar met dit gezever.
Ik wil gewoon de beste mannen zien darten.
De paar toppers in de BDO zouden een goede toevoeging zijn voor de PDC.
--
En dan zouden ze bij de PDC officiële wereldkampioenen krijgen.
Het PDC wk is wel leuk en aardig, maar niet legitiem.
De bdo heeft een zeer ruim bod afgeslagenquote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
PDC moet gewoon de BDO kopen.
Zijn we klaar met dit gezever.
Ik wil gewoon de beste mannen zien darten.
De paar toppers in de BDO zouden een goede toevoeging zijn voor de PDC.
--
En dan zouden ze bij de PDC officiële wereldkampioenen krijgen.
Het PDC wk is wel leuk en aardig, maar niet legitiem.
Welk jaartal?quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef y8987 het volgende:
[..]
De bdo heeft een zeer ruim bod afgeslagen
Adams is er faliekant tegen jaquote:Op zondag 9 november 2014 21:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
Naar wat ik begrepen heb. Staan er zo'n 2 man in het bestuur erg negatief ten opzichte van een overname.
En wat prominente spelers (met Adams voorop)
Maar ik kan er helemaal langs zitten.
Nja maar op een paar man is het bestuur toch niet zo erg tegen?quote:Op zondag 9 november 2014 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Adams is er faliekant tegen ja
Denk dat het echt de bepalende oudjes zijn die tegen zijn . Maar zoals gezegd , als de BBC ermee kapt dan hebben ze geen andere keus meerquote:Op zondag 9 november 2014 21:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nja maar op een paar man is het bestuur toch niet zo erg tegen?
Die ene caller die ontslagen was om een negergrap was ook erg anti, maar die heeft ontslag genomen/moeten nemen. En nog een andere die was overleden volgens mij.
Paar maanden geledenquote:
Stompje is wel een zielig geval gewordenquote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Stompje heeft zijn eigen pijltjes meegenomen.
Dat noem je Iers zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor de wedstrijden zuipt hij zich klem
quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor de wedstrijden zuipt hij zich klem
Up tot.quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
Altijd mooi Shipping off to Boston
quote:
Was wel een redelijke hit voor de Dropkick Murphys, omdat ie in de film The Departed werd gebruikt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]Maar is wel echt een toffe plaat.
--
Ook de reden waarom ik voor Dolan ben.
Plus ik vind Ierland gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |