Huh? Strijken met de eer? Welke eer?quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze steken geen poot uit en strijken met de eer. Het enige wat ze hebben gedaan is wat inrichten.
In het voorstukje zag ik weer een bouwval.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een nieuwe aflevering
Ja leuk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een nieuwe aflevering
Nu nog hopen op steenkolen Frans en de show is compleet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In het voorstukje zag ik weer een bouwval.
Hopen? Ik ga daar bij voorbaat van uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog hopen op steenkolen Frans en de show is compleet.
Chute en a demain is het enige Frans dat ik kenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopen? Ik ga daar bij voorbaat van uit.
Arriere de la coursequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chute en a demain is het enige Frans dat ik ken
Dat moeten ze gaan doen! Dan wordt het vast een groot succes. Ontbijten met een white widowquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar ik ga nu eerst naar die wiettelers op Nederland 2 kijken.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef Ole het volgende:
Gaat goed met de bingo! Ze spreken de taal niet
Nu nog gedonder over vergunningen en ik heb bingo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef Ole het volgende:
Gaat goed met de bingo! Ze spreken de taal niet
ik moet de lekkage nogquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog gedonder over vergunningen en ik heb bingo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |