Winnaar denk ik. Volgens mij werd er ook ge-edit dus ik weet niet zeker wie er nou echt het snelst wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Churchill, Truman, Stalin
hij had ge-editquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Winnaar denk ik. Volgens mij wer er ook ge-edit dus ik weet niet zeker wie er nou echt het snelst was
Dit is toch wel algemene kennis?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
t is weer zo'n wie is het snelste met google vraag
Ditquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch wel algemene kennis?
Ja, en ik kom vorig jaar van de middelbare af dusquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vraag was best makkelijk btw
Jij bent mod, kan je checken voor edits?quote:
Dat weet je natuurlijk nooit.quote:
Ik dacht al dat je retarded was.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, ik vergiste met Gorbatsjov, maar dat maakte niet echt sense
google verboden tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
t is weer zo'n wie is het snelste met google vraag
lucky jijquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, en ik kom vorig jaar van de middelbare af dus
maaar dan moet je een nieuwe post maken want ik was eerder nuquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, ik vergiste met Gorbatsjov, maar dat maakte niet echt sense
Immerdebestebob denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:13 schreef HaJee het volgende:
Wie had er het snelste het goede antwoord? Ongeacht wel of geen edit?
dan heeft immer gewoon gewonnen lijkt me mja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
217 is ge-edit.
Of dat wat uitmaakt is een 2e.
Daar ga ik niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |