abonnement Unibet Coolblue
pi_146499794
Als je geen ziekte/kind wilt moet je er zelf een in je zak hebben. Of je nu een vrouw of man bent.
Blub
  maandag 10 november 2014 @ 23:44:46 #77
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_146519131
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef Robbert. het volgende:
Als je geen ziekte/kind wilt moet je er zelf een in je zak hebben. Of je nu een vrouw of man bent.
Dit. Iets met eigen verantwoordelijkheid enzo.
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:13:16 #78
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146524199
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 08:25 schreef Frag_adder het volgende:
Gewoon allebij zo een ding bij hebben. Je wilt toch beiden seks neem ik aan? Draag je beiden verantwoordelijkheid.

Ik zelf heb altijd gewoon gezorgd dat ik er 1 bij had, maar als vrouw lijkt me dat je ook niet zomaar van een one night stand zwanger wilt worden. Als je dan wel seks wilt zorg je ook dat je er hebt lijkt me zo.
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef MultiBanaan het volgende:
Als je wel wilt neuken, maar geen soa's of zwangerschap wilt, dan heb je er gewoon een bij je, simpel zat. Man of vrouw maakt dan niet uit. Geen flauwe excuses, gewoon het toeval geen kans geven
Thuis had ik altijd een doosje liggen naast mijn bed, maar ik heb ze nooit meegenomen op stap. Op straat eindigen met een ONS is mij nog nooit overkomen dus we eindigden toch wel thuis. Zwangerschap ben ik niet zo bang voor, daarvoor zijn vrouwen wel aan de pil (de meeste). SOA ben ik ook niet bang voor, behalve een kind of HIV is vrijwel alles met een kuurtje op te lossen en ik liet me wel eens controleren. Tenzij er iets ranzigs te zien valt, dan gebeurt er niks. Maar ja, ik doe het liefst zonder en daar ga ik dan ook voor, ook klaarkomen in haar. Lekker naïef van mij, kom maar op met de flames.

To the point: het maakt mij geen fuck wie er condooms heeft en of er uberhaupt condooms zijn.
pi_146711281
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef Beach het volgende:
De vrouw natuurlijk, anticonceptie is haar verantwoording.
Lulkoek! Beide zijn verantwoordelijk voor de voorbehoedsmiddelen. En als je niets op zak hebt, dan geen seks - of niet zeuren als er kindjes of ziektes voorbij komen...
pi_146711922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:12 schreef Deezertje het volgende:
Tja, niet het leukste maar als je een beetje veilig wilt is het toch noodzakelijk: het condoom. Maar wie heeft 'm eigenlijk (standaard) bij als ie op een date gaat of gewoon stappen? Verwachten jullie dat de meid deze heeft of moet je er gewoon eentje bij je hebben als je lucky denkt te worden? Want je kan moeilijk ff zeggen: ohhhhh.... shit ja niet bij en het is twee uur in de nacht :') Maar een 100-pack kopen die na 5 jaar nog onaangebroken ligt in de kast is ook een beetje zonde... :P

En: sex zonder condoom kan natuurlijk ook, hebben we die discussie gehad! :)
met een 100 pack doe ik nog geen jaar als ik vrijgezel ben ^^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')