SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef IsitHeaven het volgende:
Nog een half uurtje en dan komen ze al![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oma fles heeft comentaar op blowen die verzopen rotte kop van haarzelf geeft niksI will do what i must !!![]()
TT change please. Waar is de luefde moet het zijnThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
zo bekrompen datquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Oma fles heeft comentaar op blowen die verzopen rotte kop van haarzelf geeft niks![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:27 schreef PeZu het volgende:
TT change please. Waar is de luefde moet het zijn![]()
![]()
Wat e-nig dat hij elke dag haar tieten vastpakt. Hebben ze het al over elkaars ontlasting?
Go hard or go home![]()
Ze zit vrij rustig te eten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:27 schreef Oekaboe het volgende:
Is Isa al nerveus om dr a.s schoonouders te ontmoeten?![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
LauraB is best een drammerige, opdringerige tuttebel...![]()
![]()
Dat is nog best wel een understatement.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
LauraB is best een drammerige, opdringerige tuttebel...![]()
![]()
Gentle toch of nee dat was zeker zusje van Joe?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zei LB naar Sam of Suzanne? Hoe heet de zus van Gio?![]()
![]()
Wilco: En we hebben een schoorsteen die eruit ziet als een lul...
Die gooit ook echt alles eruit hé ..wat hij denkt
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
zus heet yentlequote:Op zaterdag 8 november 2014 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zei LB nou Sam of Suzanne? Hoe heet de zus van Gio?![]()
volgens mij heet zij Yentlquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zei LB naar Sam of Suzanne? Hoe heet de zus van Gio?![]()
Zo, op tijd terug voor het bezoek. Verder nog iets gebeurd?
Er komt een auto het terrein opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ha het is Peerquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo, op tijd terug voor het bezoek. Verder nog iets gebeurd?
Er komt een auto het terrein opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Afgelopen nacht 3 flessen wijn achterover geslagenquote:
maar het zal vast de spanning zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht 3 flessen wijn achterover geslagen
maar het zal vast de spanning zijndrie
spanning met kater dan
![]()
![]()
Isa hè, arme arme arme Isa. Alles overkomt haar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht 3 flessen wijn achterover geslagen
maar het zal vast de spanning zijnGo hard or go home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |