Okee, gaan wij eens even informeren bij onze vriend Fred.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In die koffer kun veel meer brood kwijt dan in de rugzak en je kan er makkelijker bij. En anders doe je een zijkoffer/tas, kun je ook veel in kwijt.
Ja van de rest wat ik gekocht had, had ik ook spijt eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Vlaamsch Broodhuys ziet er vaak mooier uit dan het smaakt.
Het is jammer dat Branco failliet is. Die hadden wel heel mooi spul.
Als je zeker wilt zijn dat ze het pakket snel hebben en er is een postkantoor/punt in de buurt, zou je ook kunnen kijken naar deze service. Dan kunnen ze 's ochtends gelijk het pakket afhalen.. Moet je wel een zakelijk account hebben bij postnl..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Schijnt met Le Perron een beetje hetzelfde te zijn. Die zitten in de Markthal. Ik vind hun broden er prachtig uitzien, maar volgens mijn zusje, die ze heeft getest voor haar restaurantje, vielen ze nogal tegen.
Dus nu gaan wij broden bakken en opsturen naar Friesland zodat mijn zusje ze in haar restaurant kan gebruiken.
En tijdbesparend omdat je de scooter niet op slot hoeft te zetten en niet al je spullen plus helm mee hoeft te nemen naar de klant ivm diefstal. Lijkt me.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan het eens navragen bij Fred.
Samen is handig voor o.a. navigatie.
Na steeds te volgen wat jullie voor mooie broden maken, ben ik (vanuit Friesland) toch wel erg nieuwsgierig welk Fries restaurant dat is. Kan ik mooi daar eens langs ;-)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Schijnt met Le Perron een beetje hetzelfde te zijn. Die zitten in de Markthal. Ik vind hun broden er prachtig uitzien, maar volgens mijn zusje, die ze heeft getest voor haar restaurantje, vielen ze nogal tegen.
Dus nu gaan wij broden bakken en opsturen naar Friesland zodat mijn zusje ze in haar restaurant kan gebruiken.
DM.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef Annebakt het volgende:
[..]
Na steeds te volgen wat jullie voor mooie broden maken, ben ik (vanuit Friesland) toch wel erg nieuwsgierig welk Fries restaurant dat is. Kan ik mooi daar eens langs ;-)
Ook nog eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En tijdbesparend omdat je de scooter niet op slot hoeft te zetten en niet al je spullen plus helm mee hoeft te nemen naar de klant ivm diefstal. Lijkt me.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:28 schreef Peter het volgende:
Bakbrommer is trouwens wel een leuk idee(letterlijk en figuurlijk
)
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Het restaurantje waar ik het eerder over had, gaat vanaf komende vrijdag ons brood serveren bij de soep.
Leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Het restaurantje waar ik het eerder over had, gaat vanaf komende vrijdag ons brood serveren bij de soep.
Twee dagen per week.quote:
Het is gelukt zie ik op FBquote:Op maandag 5 januari 2015 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Twee dagen per week.
De Rofco (à 90kg) is zojuist gearriveerd. En staat nu onderaan de trap naar ons huis.Ik heb zojuist de chamottestenen à 15kg/st één voor één naar boven gesjouwd. Nu is het wachten op assistentie.
Yep! Meneer de bakker werkte vandaag gelukkig in Rotterdam ipv Amsterdam en kon even heen en weer fietsen om te helpen de oven zelf naar boven te krijgen.quote:
Sporten als goed voornemenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Twee dagen per week.
De Rofco (à 90kg) is zojuist gearriveerd. En staat nu onderaan de trap naar ons huis.Ik heb zojuist de chamottestenen à 15kg/st één voor één naar boven gesjouwd. Nu is het wachten op assistentie.
Ik fiets 12km per dag, sport genoeg. Ik heb niet de ambitie om vrouwelijke bodybuilder te worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sporten als goed voornemen? Succes ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |