Geen idee. Maar ik gok een paar euro er van af (want van ¤19.99 kan natuurlijk ook niet zo héél veel meer af hèquote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef krissie100 het volgende:
Hoeveel is ie dan? bij een mooie prijs lijkt het mij wel wat
Ach, zoveel zal het niet schelen maar het als er iemand was die 'm toch wilde bestellen kan dus morgen nét even wat goedkoper krijgen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Oh lekker dan.![]()
Net besteld. Sterker nog, vandaag aan de deur gemist, morgen... oh nee, woensdag, maar ff ophalen, dan. Ach ja, boeie ook.
Eerlijk gezegd interesseert mij die aliexpress sale niet zoveel, ik moet namelijk gewoon werken morgen en heb dus geen tijd om te F5'en voor gadgets die ik niet nodig heb.quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef l0lownkill het volgende:
Iedereen helemaal wild over die aliexpress sale, ik weer jaloers terug te kijken met mijn CC-loze portemonnee
Er wordt dan overal ook vermeld dat je nu moet kijken en nu de spul in je mandje moet mikken en het dan tijdens de sale al in je mandje hebt staan en alleen nog hoeft af te rekenen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert mij die aliexpress sale niet zoveel, ik moet namelijk gewoon werken morgen en heb dus geen tijd om te F5'en voor gadgets die ik niet nodig heb.
True true. Straks zo goedkoop dat je er alsnog verzendkosten overheen moet gaan dokken.quote:Op maandag 10 november 2014 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik gok een paar euro er van af (want van ¤19.99 kan natuurlijk ook niet zo héél veel meer af hè)
[..]
Ach, zoveel zal het niet schelen maar het als er iemand was die 'm toch wilde bestellen kan dus morgen nét even wat goedkoper krijgen.
Heb 'm zelf niet nodig; heb gelukkig geen vloot aan apparatuur wat opgeladen moet worden.
quote:Er kan geen contact opgenomen worden met LightintheBox en dit is erg vervelend. Er staat dat mijn pakket met bulk air mail verzonden is maar ook hier kan ik geen contact gegevens van vinden op internet.
Pak die popcorn er maar bij, lekker languit op de bank; KLB / Mensen op klacht.nl #15 Waar wij een misleidende forumnaam hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:22 schreef JohnB52 het volgende:
Naar aanleiding van jullie verhaaltjes op klacht.nl kwam ik deze tegen:
[..]
Dat topicquote:Op dinsdag 11 november 2014 07:10 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Pak die popcorn er maar bij, lekker languit op de bank; KLB / Mensen op klacht.nl #15 Waar wij een misleidende forumnaam hebben
Ah, goeie tip!quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:10 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Pak die popcorn er maar bij, lekker languit op de bank; KLB / Mensen op klacht.nl #15 Waar wij een misleidende forumnaam hebben
quote:Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
SADES A60 7.1 Surround Sound Professional USB Vibration Wired Mic Gaming Headset
“made by gamers for gamers” Is de slogan van Sades, een merk dat de afgelopen tijd in China sterk aan populariteit heeft gewonnen. Tenminste dat is de ‘insider’ informatie die ik van een Chinese vriend kreeg. En omdat ik toch op zoek was naar een gaming headset besloten eentje van Sades te halen. Ze maken verschillende headsets maar dit model is een virtueel 7.1 surround sound setje met naar het schijnt hoge bouw en geluidskwaliteit.
Lightake schijnt officiële dealer te zijn, de Sades kwam in ieder geval in een doos met daarin de originele verpakking en zelfs een Sades plastic tas.
[ afbeelding ]
Bij levering blij verrast door de mooie doos en eerste indrukken van de koptelefoon. Zodra je de koptelefoon uit de stevige verpakking hebt kom je meteen in aanraking met de goede bouwkwaliteit. De dikke kabel, mooie details van het product doen niet onder voor mijn verwachtingen. Als je hem inplugt worden standaard drivers geïnstalleerd en gebeurt er .. niets. Je moet het bijgeleverde CDtje gebruiken om de drivers te installeren of de drivers van de website plukken. Maar zodra je dit gedaan hebt krijg je meteen een goede sound van de headphone. Via de software krijg je nog wat mogelijkheden om het geluid te regelen (zoals volume, mic. Imput en wat standaard equalizer settings).
[ afbeelding ]
De specificaties van de A60 beloven naast de bouwkwaliteit heel wat:
Luidspreker diameter: 50mm
Sound effect: 7.1 simulated sound channels
Frequency range: 20 to 20.000Hz
Sensitivity: 113 +/- 3dB at 1kHz
Impedance: 16 Ohm at 1kHz
Max Input power: 30mWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een overzicht van de Features:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over de bouwkwaliteit van de A60 kan ik kort zijn, deze is gewoon top. Vergelijkbaar met westerse high-end bedrijven. Van de vormovergangen en aansluitingen tot de mooie geweven kabel met super stevige USB-plug.
[ afbeelding ]
De band is verstelbaar met een klik-mechanisme wat erg stevig aanvoelt en de earpads+hoofdpad zijn gemaakt van een volgens mij lang-meegaand materiaal en voelt super aan op je hoofd.
[ afbeelding ]
Op het design van de A60 valt niet veel op te merken. Je moet er van houden, het is strak, hoekig en redelijk opvallend. Prima om thuis te gamen of naar lan-parties te gaan. Ik zou hem niet zomaar bij het over staat gaan gebruiken, maar daar is ook niet voor gemaakt. Ik heb de Blauw-Witte variant van de A60 maar hij is in twee andere kleuren combinaties ook beschikbaar, namelijk blauw+zwart en wit+zwart.
[ afbeelding ]
Aan de twee zijkanten zit het Sades logo met een RGB led. Het ledje aan de zijkant ziet er in eerste instantie leuk uit, maar je kan er eigenlijk niets mee. Hij cycled altijd tussen drie verschillende kleuren. Dus van blauw naar groen naar rood. Meer een gimmic dan een feature.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het geluid van de A60 is natuurlijk waar het eigenlijk om gaat. Dit is zoals ik al in andere online reviews gelezen had echt top. Voor muziek is hij goed, maar voor gamen/film ervaringen is het echt top. De 7.1 virtual surround drivers doen hun werk goed en geven je echt het gevoel een te zijn met het geluid uit de omgeving.
Dit komt onder andere ook door het supersterke maar niet te overdadige bas effect wat de koptelefoon creëert. Dit doet hij volgens mij met een set tril motoren/iets… dat extra trillingen veroorzaken zodat je de bas niet alleen hoort maar ook echt voelt. In eerste instantie dacht ik, wat een fake en wat onnodig. Maar het effect voegt echt wat toe. Met het middelste knopje op de remote kan je dit effect in drie standen bedienen; uit, middel en zwaar. Zet je het effect uit dan is het ‘immersive feeling’ wat van de koptelefoon krijgt een stuk minder dan als je hem aan zet. De zware stand kan soms iets te veel van het goede zijn maar de middenstand voegt zeer zeker (tegen mijn verwachtingen in) wat toe.
De koptelefoon heb ik oa getest met een paar leuke ‘surround’ effect video’s voor het 3D effect en dit is zoals ik al zei echt top.Heb Lightake gemaild en ze hebben besloten om de headset 25% korting te geven speciaal voor de komende 5 dagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
De 7.1 virtual surround drivers van de Sades A60 doen hun werk goed en geven je echt het gevoel een te zijn met het geluid uit de omgeving. Het tril effect voegt tegen mijn verwachtingen in ook echt wat toe. Qua design zou ik bij nader inzien voor een zwart-witte of zwart-blauwe kiezen, dan is het echt een super mooi apparaat nu is het witte toch een beetje matig. De kleureffecten aan de zijkant voegen niet echt wat toe, dus dit zou ik eigenlijk de minste feature van de koptelefoon vinden.
Qua draagcomfort is de A60 ook top, na enkele weken gebruik heb ik eigenlijk nog geen minpuntjes in draagcomfort kunnen ontdekken, de zachte kussens en goede pasvorm zijn wat mij betreft echt uitstekend.
Dit top geluid in combinatie met (bijna) superieure bouwkwaliteit maakt de Sades A60 echt een aanrader.
Engelse/Chinese markt Sades:
Nu Sades in china zo groot in populair zijn beginnen ze hun markt uit te breiden naar de rest van de wereld. Ik heb zelf een “Chinees” origineel model, de A60. In het westen noemt Sades zijn headphones allemaal bij een “naam” zoals de “Spellond” in het westen eigenlijk gewoon de A60 is. Zelf willen ze voorkomen dat de A60 ook geïmporteerd wordt in het westen en ze alleen de westerse variant hier verkopen.. maar ik/wij laten ons volgens mij niet tegenhouden
Wil je de Sades A60 ook kopen? Ik heb hem voor US$ 56.85 bij Lightake vandaan. Naar mijn ervaring altijd prima shipping en service daar.
Dus van 56$ voor $42, nu is het zeerzeker een top deal!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Grrrr, net nu ik midden in een verhuizing zit en eigenlijk geen geld voor zo'n dingen gereserveerd heb...quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb Lightake gemaild en ze hebben besloten om de headset 25% korting te geven speciaal voor de komende 5 dagen!
Dus van 56$ voor $42, nu is het zeerzeker een top deal!
Toptip! Net eentje besteld als cadeautje voor 5-12quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb Lightake gemaild en ze hebben besloten om de headset 25% korting te geven speciaal voor de komende 5 dagen!
Vast welquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:07 schreef Deezertje het volgende:
Zou zo'n winterjas nou wat zijn voor $6?
http://www.aliexpress.com(...)ats/32222612490.html
Thankies, zal m straks bestellenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die kan je het beste op banggood halen, dan weet je zeker dat je een goeie hebt: http://www.banggood.com/Waterproof-Shockproof-Bluetooth-Speaker-For-iPhone-6-6-Smartphone-p-911696.htmlquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:42 schreef Questular het volgende:
Door de aanschaf van een nieuwe keuken (niet uit china gehaald) heeft onze trouwe radio plaats moeten maken voor andere dingen, nu mis ik wel wat muziek in de keuken en zit er aan te denken zo een earson te bestellen. Nu wil ik wel zeker weten dat ik een echte earson bestel (ik meen me te herinneren dat er ook fake varianten in de omloop zijn), waar kan ik deze het beste bestellen?
Werkt die kortingscode niet meer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Morgen is die in een flashdeal van banggood 20 euro
Je staat nu wel op de zwarte lijst van Downstarquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://chinakorting.nl/co(...)rzicht/#.VGHzbGK3Muo
Of mag je hier niks plaatsen van die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |