Maar die zijn gesloten.quote:Gratis nummer vanaf een Nederlandse vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon kunnen van toepassing zijn. Dit is afhankelijk van de overeenkomst tussen u en uw netwerkprovider. Gebruik het volgend telefoonnummer als u belt vanuit het buitenland: 00353 1 436 9033 (internationale kosten kunnen van toepassing zijn).
Heb net contact gehad met de credit-card maatschappij, ze zagen wel een test-transactie uit Singapore, maar de kaarten staan gewoon open en klaar voor gebruik. Heb het terwijl ik ze aan de telefoon had wederom geprobeerd: hetzelfde resultaat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Veel vooruitbetaalde creditcards worden niet geaccepteerd voor het verifiėren van verkopers. Vraag bij de creditcardmaatschappij het volgende na:
Is de creditcard geblokkeerd voor aankopen via het Internet of per telefoon?
Is het factuuradres van je bank hetzelfde als het adres dat je hebt ingevoerd?
Heeft de verkoper misschien iets niet goed staan in z'n instellingen of zoquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:17 schreef static het volgende:
[..]
Heb net contact gehad met de credit-card maatschappij, ze zagen wel een test-transactie uit Singapore, maar de kaarten staan gewoon open en klaar voor gebruik. Heb het terwijl ik ze aan de telefoon had wederom geprobeerd: hetzelfde resultaat.
Ja, die kan ik handmatig toevoegen. Vermoed dat er iets met Paypal aan de hand is - doen die niet de betalingen namens Ebay?quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Is het geregistreerde adres van de creditcard hetzelfde als je adres in je eBay-profiel?
Uhuh:quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:05 schreef hoas het volgende:
Gewoon via Paypall, ben laatst opgelicht op ebay en kreeg gewoon mijn geld terug
quote:We kunnen uw betaling op dit moment niet overmaken.
Keer terug naar de webwinkel en probeer een andere betaalmethode
Helaas kan uw betaling momenteel niet via uw PayPal-rekening worden verwerkt. Ga terug naar de webwinkel en probeer een andere betaalmethode (indien deze beschikbaar is).
Dat zou vloeiend moeten werken juist, Paypal is eigendom van eEbay.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:27 schreef static het volgende:
[..]
Ja, die kan ik handmatig toevoegen. Vermoed dat er iets met Paypal aan de hand is - doen die niet de betalingen namens Ebay?
Zoals ik hierboven al had gemeld:quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:35 schreef Boca_Raton het volgende:
PayPal NL bellen:
https://www.paypal.com/nl(...)home/?action=callus#
Schijtzooi.quote:8:00 uur CET tot 16:30 uur CET (van maandag tot en met vrijdag)
Agents are available to accept your call fromquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Bel hen op:
http://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/cusc?&inputtext=INQ_DOCUMENT_OC2114
Thanks.quote:
Ebay kan me niet helpen, alles ziet er goed uit. Word nu doorverbonden met Paypal.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Agents are available to accept your call from
Mon - Fri 8am - 10pm
Sat & Sun 9am - 6pm
Bel de Engelsen.
Net zo'n nutteloze opmerking als je geboorte.quote:
Ja, dat is balen ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:43 schreef static het volgende:
Zowel Ebay als Paypal komen er niet uit; hun advies is - na minstens drie kwartier aan de telefoon te hebben gehangen vanuit HK, lekkere rekening gaat dat worden - dat de seller me een factuur stuurt en ik die dan betaal.
Wat een rompslomp voor iets dat simpel zou moeten zijn.[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |