SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Jawel johquote:Op zaterdag 8 november 2014 02:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alle 22 gaan naar de middenstip en blijven daar staan. Ik kan niks doen behalve quitten
Dat heb ik ook heel vaak. 5 tot 10 minuten wachten en het gaat alsnog gewoon verder. Is een bug, maar verder lost het zichzelf wel op. Ik druk wel altijd ff op pauze om een wissel te doen. Voor mijn gevoel gaat het dan wat sneller
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
goed, 2x een +-8.5.quote:bij jou?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
spannendquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Nog geen resultaten terug, maar zal er om hangenbeter alles net gehaald dan
Kiidquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Vitesse - Feyenoord is zondag gratis te bekijken voor de thuisblijvers.
http://www.feyenoordlive.nu/app/aanmelden/vitessefeyenoord![]()
Godver, ik heb dat al 3x gehad na een finale en 3x gequitquote:Op zaterdag 8 november 2014 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel joh
Dat heb ik ook heel vaak. 5 tot 10 minuten wachten en het gaat alsnog gewoon verder. Is een bug, maar verder lost het zichzelf wel op. Ik druk wel altijd ff op pauze om een wissel te doen. Voor mijn gevoel gaat het dan wat sneller![]()
![]()
Waarom is er een programma op Nederland 2 genaamd: "Sharia, waarom?" ?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Blijf maar problemen ondervinden met fut. Matches die ik speel en verlies worden wel gewoon geteld als verlies maar krijg geen coins. Matches die ik speel en win worden niet geteld maar fitness en conditie gaan er wel vanaf. Nu al de 3e keer dat ik promotie naar divisie 2 ben misgelopen. EA chat geprobeerd, 1,5 uur gewacht op antwoord maar nooit gekomen. Nu EA hq forum gegevens achtergelaten, blijkbaar hebben ontzettend veel mensen hier last van. Dit verpest alleen wel die hele game zoJe zou denken dat EA sinds fifa 13 wel de zaken op orde heeft maar natuurlijk niet
![]()
![]()
![]()
Hij is fijn. Deze zijn ook wel vet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:47 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_winst_derksen.html
http://www.dumpert.nl/med(...)en_voor_gebruik.html![]()
Heb je het wel 450x geprobeerd? Dat zou pas echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik kan geen gold cup spelen, ook geweldig![]()
*echt fantastischquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je het wel 450x geprobeerd? Dat zou pas echt geweldig zijn![]()
Ik dacht Roberto Carlos ook al.quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Van die 15 nieuwe legends zijn alleen nog maar Beckenbauer en Okocha gereleased![]()
Huuuuuu, een argentijnse CAM van United in het daily pack![]()
straks even kijken of er een James te scoren is
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |