SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Jawel johquote:Op zaterdag 8 november 2014 02:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alle 22 gaan naar de middenstip en blijven daar staan. Ik kan niks doen behalve quitten
Dat heb ik ook heel vaak. 5 tot 10 minuten wachten en het gaat alsnog gewoon verder. Is een bug, maar verder lost het zichzelf wel op. Ik druk wel altijd ff op pauze om een wissel te doen. Voor mijn gevoel gaat het dan wat sneller
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
goed, 2x een +-8.5.quote:bij jou?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
spannendquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Nog geen resultaten terug, maar zal er om hangenbeter alles net gehaald dan
Kiidquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Vitesse - Feyenoord is zondag gratis te bekijken voor de thuisblijvers.
http://www.feyenoordlive.nu/app/aanmelden/vitessefeyenoord![]()
Godver, ik heb dat al 3x gehad na een finale en 3x gequitquote:Op zaterdag 8 november 2014 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel joh
Dat heb ik ook heel vaak. 5 tot 10 minuten wachten en het gaat alsnog gewoon verder. Is een bug, maar verder lost het zichzelf wel op. Ik druk wel altijd ff op pauze om een wissel te doen. Voor mijn gevoel gaat het dan wat sneller![]()
![]()
Waarom is er een programma op Nederland 2 genaamd: "Sharia, waarom?" ?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Blijf maar problemen ondervinden met fut. Matches die ik speel en verlies worden wel gewoon geteld als verlies maar krijg geen coins. Matches die ik speel en win worden niet geteld maar fitness en conditie gaan er wel vanaf. Nu al de 3e keer dat ik promotie naar divisie 2 ben misgelopen. EA chat geprobeerd, 1,5 uur gewacht op antwoord maar nooit gekomen. Nu EA hq forum gegevens achtergelaten, blijkbaar hebben ontzettend veel mensen hier last van. Dit verpest alleen wel die hele game zoJe zou denken dat EA sinds fifa 13 wel de zaken op orde heeft maar natuurlijk niet
![]()
![]()
![]()
Hij is fijn. Deze zijn ook wel vet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:47 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_winst_derksen.html
http://www.dumpert.nl/med(...)en_voor_gebruik.html![]()
Heb je het wel 450x geprobeerd? Dat zou pas echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik kan geen gold cup spelen, ook geweldig![]()
*echt fantastischquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je het wel 450x geprobeerd? Dat zou pas echt geweldig zijn![]()
Ik dacht Roberto Carlos ook al.quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Van die 15 nieuwe legends zijn alleen nog maar Beckenbauer en Okocha gereleased![]()
Huuuuuu, een argentijnse CAM van United in het daily pack![]()
straks even kijken of er een James te scoren is
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoop op james onder de 250Kquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:16 schreef DutchSL het volgende:
Griezmann nog maar 126kdie gaat onder de 100k op deze manier.
griezmann ga ik niet halen denk ik al is de kans op een SIF wel minder groot.
#FreeTrapz![]()
Er is nog steeds geen enkele SIF volgens mij, terwijl er toch al wat kanshebbers waren zoals Naldo vorige week, lijkt er op dat EA dit jaar langer wil wachten daarmee.![]()
Ik heb de grootste aids ooit gevonden in de goldcup finale. Zweet team met Musa Doumbia Emenike, hij komt 1-0 achter en Aubameyamg komt erbij. Inmiddels 3 0 en Remy en Walker zijn erbij gekomen.
Waarom doen mensen dit. Ga dan lekker seasons doen ofzo
![]()
want in seasons spelen met snelle spelers is beter? zie de logica nog niet helemaalquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:20 schreef Kiid het volgende:
Ik heb de grootste aids ooit gevonden in de goldcup finale. Zweet team met Musa Doumbia Emenike, hij komt 1-0 achter en Aubameyamg komt erbij. Inmiddels 3 0 en Remy en Walker zijn erbij gekomen.
Waarom doen mensen dit. Ga dan lekker seasons doen ofzo
#FreeTrapz![]()
Omdat hij niet voor zijn plezier speelt. Alleen maar in rechte lijnen sprinten, als je dan toch niks erom geeft dan kan je net zo goed seasons spelen. Dan krijg je tenminste nog coins ervoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want in seasons spelen met snelle spelers is beter? zie de logica nog niet helemaal
Ik speel juist goldcup omdat ik moe werd van alle standaard zweet teams in divisie 1![]()
Nee, seasons is dé plek voor zulke pisventjes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want in seasons spelen met snelle spelers is beter? zie de logica nog niet helemaalSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik heb het hele jaar al het idee dat ik de meest grote schijt teams tegen me krijg in de gold cup, seasons valt nog wel mee maar komt ook omdat ik nog niet zo hoog zit waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor zijn plezier speelt. Alleen maar in rechte lijnen sprinten, als je dan toch niks erom geeft dan kan je net zo goed seasons spelen. Dan krijg je tenminste nog coins ervoor.
Ik speel juist goldcup omdat ik moe werd van alle standaard zweet teams in divisie 1Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kwam net iemand tegen in divisie 3 met een 50 chem bronze team die meteen leavede. Kunnen ze zo coins farmen?![]()
Valt voor mij wel mee als je het vergelijkt met wat je treft in divisie 1. Zit vol try-hards met bijpassende teamsquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb het hele jaar al het idee dat ik de meest grote schijt teams tegen me krijg in de gold cup, seasons valt nog wel mee maar komt ook omdat ik nog niet zo hoog zit waarschijnlijk.![]()
Heb je een heel goed team? Je hebt best kans dat hij dacht: "aint nobody got time for that"quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kwam net iemand tegen in divisie 3 met een 50 chem bronze team die meteen leavede. Kunnen ze zo coins farmen?![]()
Nee valt wel mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je een heel goed team? Je hebt best kans dat hij dacht: "aint nobody got time for that"![]()
Lahm er maar uit, Xabi er in. 0-0-4 wordt lastig in D1
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik sprint me ook een ongeluk hoor. Het is soms net tikkertje. Als je de bal hebt moet je om de tegenstanders heen rennen. Voor mooie dribbels of goed combinatiespel gaat het allemaal veel te snel. Even een keer extra nadenken en je bent de bal kwijt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat hij niet voor zijn plezier speelt. Alleen maar in rechte lijnen sprinten, als je dan toch niks erom geeft dan kan je net zo goed seasons spelen. Dan krijg je tenminste nog coins ervoor.
Ik speel juist goldcup omdat ik moe werd van alle standaard zweet teams in divisie 1Maar diep van binnen lach ik.![]()
jbgsquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
nah fut is toch stom. ik wacht wel op gta![]()
Meeste mensen gebruiken het inderdaad ter compensatiequote:Op zaterdag 8 november 2014 12:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik sprint me ook een ongeluk hoor. Het is soms net tikkertje. Als je de bal hebt moet je om de tegenstanders heen rennen. Voor mooie dribbels of goed combinatiespel gaat het allemaal veel te snel. Even een keer extra nadenken en je bent de bal kwijt.![]()
Als het spel daar gelegenheid toe geeft is het de schuld van de makers van het spel. Niet van de spelers.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meeste mensen gebruiken het inderdaad ter compensatieMaar diep van binnen lach ik.![]()
Klopt. Maar dat maakt het niet minder kut.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als het spel daar gelegenheid toe geeft is het de schuld van de makers van het spel. Niet van de spelers.![]()
jbggquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:56 schreef Henrys het volgende:
Aguero 40 goals in 14 wedstrijden
Altijd man of the matchDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is niemands schuld, je kiest er uiteindelijk zelf voor om zo te spelen. Ik snap alleen niet waarom en wat er leuk aan isquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als het spel daar gelegenheid toe geeft is het de schuld van de makers van het spel. Niet van de spelers.![]()
ik daar in tegen snap weer niet wat er leuk aan is om als een debiele te gaan lopen dribbelen en heel makkelijk 4 man te kunnen passerenquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is niemands schuld, je kiest er uiteindelijk zelf voor om zo te spelen. Ik snap alleen niet waarom en wat er leuk aan is![]()
soms zijn die gasten echt niet van de bal te krijgen
#FreeTrapz![]()
in een ideale wereld wissel je het afquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik daar in tegen snap weer niet wat er leuk aan is om als een debiele te gaan lopen dribbelen en heel makkelijk 4 man te kunnen passeren![]()
soms zijn die gasten echt niet van de bal te krijgen![]()
Waarom spelen jullie dit spel nogEr is sinds de release alleen maar gezeik over
Deed ik ook aan mee. Maar ik ben dan ook gewoon gestopt met spelen.
Speel heel soms nog een potje. Maar vrijwel nooit meer eigenlijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat er niks beters is. Volgende AC:Unity en die week daarop Dragon Age en Far Cry 4 maar daarna gewoon weer fifa omdat PES kut is en dit spel best wel goed en leuk is mits je wintquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:10 schreef over_hedge het volgende:
![]()
H2h is veel beter imo, en clubs is gewoon baas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:10 schreef over_hedge het volgende:
![]()
hopelijk wordt pes wat
4 man dribbelend passeren is toch best leuk?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik daar in tegen snap weer niet wat er leuk aan is om als een debiele te gaan lopen dribbelen en heel makkelijk 4 man te kunnen passeren![]()
soms zijn die gasten echt niet van de bal te krijgenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dit spel![]()
![]()
kan me niet eens meer irriteren zo slecht is het. 3x 1 op 1 komen met Tevez die hem dan op merkwaardige manier naast krijgt. Tegenstander 2 shots 2 goals. Dat in de laatste wedstrijd van het seizoen om te promoveren.![]()
haha kkslegtquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dit spel![]()
![]()
kan me niet eens meer irriteren zo slecht is het. 3x 1 op 1 komen met Tevez die hem dan op merkwaardige manier naast krijgt.![]()
liever geld aan EA geven idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wie wil nou niet met London FC spelen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
eindelijk ben je overgehaald door clubsquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
H2h is veel beter imo, en clubs is gewoon baas.
Ik eindig nu ook al 3 seizoenen met 1 punt te weinig om te promoveren naar divisie 1quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dit spel![]()
![]()
kan me niet eens meer irriteren zo slecht is het. 3x 1 op 1 komen met Tevez die hem dan op merkwaardige manier naast krijgt. Tegenstander 2 shots 2 goals. Dat in de laatste wedstrijd van het seizoen om te promoveren.![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eindelijk ben je overgehaald door clubs![]()
in het begin/eerdere fifa's deed je nooit zo vaak mee toch?quote:
In 13 begonnen mee te spelen maar toen het nieuwe eraf was niet meer geloof ik. 14 ook wel wat keren meegedaan tot iedereen de PS4 versie had en ik weer de 3quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in het begin/eerdere fifa's deed je nooit zo vaak mee toch?spelen nu ook meer verschillende mensen dus als ik wil kan ik elke avond spelen
![]()
![]()
Ja ik verwacht dat de overige 80min gedomineerd zal worden door Chelseaquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
vervelend ditWel de betere ploeg (atm) die scoort
![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
In 13 begonnen mee te spelen maar toen het nieuwe eraf was niet meer geloof ik. 14 ook wel wat keren meegedaan tot iedereen de PS4 versie had en ik weer de 3spelen nu ook meer verschillende mensen dus als ik wil kan ik elke avond spelen
hahah ja klopt
Heb soms echt het gevoel of ik door mezelf verslagen word ipv door de tegenstander.
Toure kopt een bal, van een corner, mijn keeper vangt hem, een speler achter hem struikelt uit het niets waardoor de keeper struikelt en achter de lijn loopt en zo krijg ik een goal tegen
Of je eigen spelers die tegen elkaar opknallen![]()
![]()
die zilveren teams in de hogere divisies krijgen ook echt alles mee he
niet te verslaan gewoonFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
tja, dat mailtje voor de release: Revolutionaire keepersquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:57 schreef Henrys het volgende:
Heb soms echt het gevoel of ik door mezelf verslagen word ipv door de tegenstander.
Toure kopt een bal, van een corner, mijn keeper vangt hem, een speler achter hem struikelt uit het niets waardoor de keeper struikelt en achter de lijn loopt en zo krijg ik een goal tegen
Of je eigen spelers die tegen elkaar opknallenIk zou al blij zijn als ze zouden functioneren als in Fifa 14. wat dat betreft zijn we gewoon flink misleid / in de maling genomen, of gewoon opgelicht.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
In Fifa 14 hielden ze alles tegen behalve kopballen, dat was ook niet leukquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
tja, dat mailtje voor de release: Revolutionaire keepersIk zou al blij zijn als ze zouden functioneren als in Fifa 14. wat dat betreft zijn we gewoon flink misleid / in de maling genomen, of gewoon opgelicht.
![]()
Hier hebben ze 2 jaar aan gewerkt, kan je het geloven?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
tja, dat mailtje voor de release: Revolutionaire keepersIk zou al blij zijn als ze zouden functioneren als in Fifa 14. wat dat betreft zijn we gewoon flink misleid / in de maling genomen, of gewoon opgelicht.
![]()
![]()
En Tim Howard gemotion capturedquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:10 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Hier hebben ze 2 jaar aan gewerkt, kan je het geloven?![]()
Bij elk ander product was het een schandaal geweest. Een tablet met een nieuwe feature die echt revolutionair isquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:10 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Hier hebben ze 2 jaar aan gewerkt, kan je het geloven?En dan blijkt later dat de hele gebruikerservaring van de tablet juist door die feature onvoldoende blijkt te zijn. Elk merk kan dan de deuren sluiten. Maar ja, in de games industrie ligt het blijkbaar anders.
Hazard heeft echt een ziekte opgelopen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
en gebanned op myteam ?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Vind Hazard nu juist goed spelen op zijn schoten na.quote:
Mijn auction house werkt niet. Bij jou wel? Bij iedereen die geglitched heeft werkt het niet maar ook niet bij sommige die niks gedaan hebben. Kan nog wel gewoon spelen en al mijn spelers gebruiken dus heb nog hoop dat ik de auction house weer kan gaan gebruiken. Heb nu wel Diamond Lillard![]()
![]()
tof.
- Kan geen cups meer spelen
- Krijg geen punten als je wint
Ga zo CoD halen totdat het gefixed is
Goeie keuzequote:Op zaterdag 8 november 2014 14:28 schreef The_Yakuza het volgende:
tof.
Ga zo NBA halen totdat het gefixed is![]()
![]()
ik kijk zo wel of bij mij auction werkt. Spelers heb ik in iig wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Vind Hazard nu juist goed spelen op zijn schoten na.
Mijn auction house werkt niet. Bij jou wel? Bij iedereen die geglitched heeft werkt het niet maar ook niet bij sommige die niks gedaan hebben. Kan nog wel gewoon spelen en al mijn spelers gebruiken dus heb nog hoop dat ik de auction house weer kan gaan gebruiken. Heb nu wel Diamond LillardHala Madrid !
Waarom Willian niet ipv Ramires op rechts, jammer dit.Hala Madrid !
Speelde gisteren met 2 randoms mypark. Hadden een 6 winstreakquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik kijk zo wel of bij mij auction werkt. Spelers heb ik in iig wel.
Als jouw pro nou wat hoger is dan is hij ook beast. 1 PG en 2 SFs bij MyPark en je ownt iedereen![]()
Bij mij werkt auction gewoonquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Speelde gisteren met 2 randoms mypark. Hadden een 6 winstreak
Als jouw pro nou wat hoger is dan is hij ook beast. 1 PG en 2 SFs bij MyPark en je ownt iedereenbohhhhh
Hala Madrid !
Hazard is wel konko gierig
Hala Madrid !
Krijg je echt spijt van. Die serie hebben ze zo hard verkracht. Nu meer een soort slechte Halo geworden met die gigantische sprongen die je kan makenquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:28 schreef The_Yakuza het volgende:
tof.
Ga zo CoD halen totdat het gefixed is![]()
Nog meer verkracht dan fifa? Fifa is gewoon haast onspeelbaar en met CoD vermaak ik me primaquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Krijg je echt spijt van. Die serie hebben ze zo hard verkracht. Nu meer een soort slechte Halo geworden met die gigantische sprongen die je kan maken
Echt blij dat ik na MW2 ofzo al van de CoD failtrain ben gesprongen. Helaas rolde ik toen onder de FIFA bus.![]()
Maar door het laatste ongeluk beleef je wel elke dag koddige momenten hier met je digitale makkers.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
Echt blij dat ik na MW2 ofzo al van de CoD failtrain ben gesprongen. Helaas rolde ik toen onder de FIFA bus.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Had het niet beter kunnen samenvattenquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar door het laatste ongeluk beleef je wel elke dag koddige momenten hier met je digitale makkers.![]()
![]()
Daarnaast ga ik half december alles verkopen en met TOTY Crespo en vrienden weer terugkopen. Kan ik mooi CoD doen in de tussentijdquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Krijg je echt spijt van. Die serie hebben ze zo hard verkracht. Nu meer een soort slechte Halo geworden met die gigantische sprongen die je kan maken
De stijgingen van de afgelopen jaren zo succesvolle discard IF's blijven dit jaar uit geloof ikVoor te duur verkopen lukt ook niet meer. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen zin meer heb ze allemaal steeds er op te zetten. Kut spel.
Dus:quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
die zin lijkt raar maar is wel correct
Half december: Alles verkopen
Half januari: Alles weer terug kopen.
Ivm een crash? En wie zijn de vrienden van Crespo?Maar diep van binnen lach ik.![]()
je madrequote:Op zaterdag 8 november 2014 15:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus:
Ivm een crash? En wie zijn de vrienden van Crespo?Hala Madrid !
hopelijk Effenberg en/of Piresquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus:
Ivm een crash? En wie zijn de vrienden van Crespo?
Half december is al bijna over een maand. Ik vrees dat ik dan nog steeds met dezelfde discard IF's zit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
hopelijk Effenberg en/of PiresMaar diep van binnen lach ik.![]()
Vet. Thanks voor de tip, pokerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:20 schreef Reemi het volgende:
Vet. Thanks voor de tip, pokerSticker op geplakt of ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Vet. Thanks voor de tip, pokerhahahahahaa sukkel Reemi is met 2 eeeeeeeeeeeeeeeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
godver voel me nu net clasiequote:Op zaterdag 8 november 2014 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaa sukkel Reemi is met 2 eeeeeeeeeeeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaa sukkel Remy is met een y![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Carrick lijkt me. Net als vorige week.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vet. Thanks voor de tip, pokerWaar heb je deze vandaan? Kwamen ze met pakketpost of in de brievenbus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flamingtoast. Brievenbus natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan? Kwamen ze met pakketpost of in de brievenbus?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 15:19:21Louis van Gaal is set to field @BlindDaley at centre-back for the first time, with @carras16 in midfield. #mufclive http://t.co/I8gW6HIsPZ reageer retweet
![]()
ohquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 15:19:21Louis van Gaal is set to field @BlindDaley at centre-back for the first time, with @carras16 in midfield. #mufclive http://t.co/I8gW6HIsPZ reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
uhhhhquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 15:19:21Louis van Gaal is set to field @BlindDaley at centre-back for the first time, with @carras16 in midfield. #mufclive http://t.co/I8gW6HIsPZ reageer retweet
![]()
Die gozer die een chinees nadoet in het publiek richting de scheids
Hala Madrid !
Haha dat zag ik ook jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:31 schreef BDIL het volgende:
Die gozer die een chinees nadoet in het publiek richting de scheids![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: