Ik heb deze topic doorgenomen, dat vond ik genoeg geweest. Kan er niet aan begin van de topic een samenvatting geplaatst worden?quote:Op maandag 1 december 2014 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien moet jij de vorige topics even doorlezen?
Op alles getest.quote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef Samuray13 het volgende:
Heb je suikerziekte?
Voor wie rookt: kappen.
Knoflook ook laten staan, stoort wondgenezing.
Misschien moet je ook zoeken in de richting van kanker. Die werkt genezing wonden ook tegen.
(had dat ooit ergens gelezen)
Dat je jaren met een wond rondloopt is ongelooflijk. Ben je omringd door zoveel kneuzen die arts moeten voorstellen?
Of doen die lui dat om aan je te verdienen? (ziek houden mensen = eindeloos cashen)
Second opinion done?
9 december nog steedsquote:Op maandag 1 december 2014 22:33 schreef Geralt het volgende:
Weet je al wanneer de operatie is of nog niet?
Succes in elk geval al
gvdquote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
En de versie van Kaneelstokje:
[ afbeelding ]
Jouw versie getekend met de nieuwe tablet, neem ik aan?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is, wat ze, voor zover ik begreep, gaan doen. Even uitgetekend.
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw versie getekend met de nieuwe tablet, neem ik aan?
Zulk een vunzigheid mag je niet eens tekenen! Niet op die keurige tablet!quote:
Dat hechten ze geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:39 schreef d4v1d het volgende:
Maar ze halen dus een stuk huid weg en plaatsen dat een paar centimeter verder over de open wond heen? Wat gebeurt er dan met het stuk huid in het bruine gebied? Heelt dat wel?
Heb ik niet getekendquote:Op woensdag 3 december 2014 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zulk een vunzigheid mag je niet eens tekenen! Niet op die keurige tablet!
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
Maar mooi dat er een gratis penisvergroting bij zit
OMFG, daar ging mijn koffie. Door mijn neus...quote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:15 schreef Queller het volgende:
[..]
OMFG, daar ging mijn koffie. Door mijn neus...
Vraag of ze 'm gelijk ff op de goede plek zetten. Zo aan de zijkant is best lastig denk ik?
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Ik heb het plaatje even voor je gecorrigeerd!
[ link | afbeelding ]
Tot nu toe wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Goed, we gaan weer normaal doen! Staat de datum nog?
Gelukkig gaat er volgende week wat aan gebeuren ToTo. We duimen hier allemaal keihard voor jequote:Op maandag 1 december 2014 18:08 schreef Toto69 het volgende:
Zelf ook maar even vlug updaten dan; lig inmiddels bijna wel de volledige 10 centimeter van 2012 open, gaat echt nergens meer over. Merk ook dat ik vast zit in het verleden, veel oude dingen terug lezen, veel oude foto's bekijken van de tijden dat ik nog wel gewoon kon doen wat ik wilde. Spijtig.
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig gaat er volgende week wat aan gebeuren ToTo. We duimen hier allemaal keihard voor je
Lijkt me ook heel vervelend, als je op je buik moet liggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef agenda het volgende:
Kaneelstokje snapt er niks van, kan me niet voorstellen dat je een stijve krijgt van zo'n operatie.
![]()
Toto succes de 9e,
Dat ook jaquote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel vervelend, als je op je buik moet liggen.![]()
![]()
Nog minder dan een week, we duimen!
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef agenda het volgende:
Kaneelstokje snapt er niks van, kan me niet voorstellen dat je een stijve krijgt van zo'n operatie.
![]()
Toto succes de 9e,
Nee, niet naar m'n bovenrug.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Maar ze gaan de wond dus niet verleggen naar je bovenrug ofzoMeende ooit zoiets te hebben gelezen hier.
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel vervelend, als je op je buik moet liggen.![]()
![]()
Nog minder dan een week, we duimen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |