Toch jammer dat Alain Clark niet gaat.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond is Trijntje te zien in DWDD twitterde DWDD !

Wat scheld hij dan precies?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad kwetsend wat die Jan Dijkgraaf zei over Trijntje Oosterhuis😠ik ben ook geen fan van Trijntje maar ze hoeft niet uit gescholden te worden.

Staat dat fragment ergens online?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef glasshole het volgende:
[..]
Toch jammer dat Alain Clark niet gaat.
Ruud de Wild heeft Jan Dijkgraaf vandaag in zijn uitzending keihard aangepakt n.a.v. zijn kwetsende column in Metro:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnkk!ALMNdIKp9PSxA/
(check de reacties)

Skip naar 15:00quote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Staat dat fragment ergens online?

ja wat een lekker ding nog steedsquote:Op donderdag 13 november 2014 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond is Trijntje te zien in DWDD twitterde DWDD !

Wat een klootzakquote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ruud de Wild heeft Jan Dijkgraaf vandaag in zijn uitzending keihard aangepakt n.a.v. zijn kwetsende column in Metro:
(check de reacties)

Wat heeft zijn seksuele voorkeur er mee te maken ?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat een klootzak
Ken die hele vent niet.
Maar dit verdient lieve Trijntje niet.
Ach gewoon niks van aantrekken van z'n homofiele Jan Dijkgraaf.

Nichten zijn altijd vals heb ik weleens gehoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat heeft zijn seksuele voorkeur er mee te maken ?

Zo gedraag jij je nu ook overigensquote:Op donderdag 13 november 2014 21:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nichten zijn altijd vals heb ik weleens gehoord.
 .
. 

Geen dikke reet.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Zo gedraag jij je nu ook overigens.
Maar wat zegt die vent dan precies dat niet klopt?
Nee, hij zegt het wel lomp, bot en op een harde manier. Maar wat is er precies onjuist?

Daar verschillen de meningen ook in dit forum over...quote:Op donderdag 13 november 2014 21:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Geen dikke reet.
Geen schele rotkop.
Geen zeikerig kutaccent.
Geen gemeen smoelwerk.
En ze gaat de finale halen.
Wel een facebook-blooper.

Nouja niemand maakt z'n eigen uiterlijk, en ben benieuwd hoe lelijk die users dan zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen ook in dit forum over...

Trainen. Er zijn oefeningen waarmee je leert om je valse stemplooien te gebruiken en als je ze kunt gebruiken kun je voelen dat je er spanning op zet, dan kan je het ook weer loslaten.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Interessant maar hoe voorkom je dat dat gebeurt? Het is immers wel te leren. Vergelijk voor de grap eens hoe Elton John zong op het album Peachtree Road en hoe hij zijn eerdere liedjes zong. Hij had in de tussentijd flinke stemproblemen gekregen en hij is daarom zangles gaan volgen met een totaal ander stemgeluid als gevolg.

Wat een sneu ventje. Ook al dat volk in dit topic dat Trijntje afkraakt ogv uiterlijk terwijl ik weet dat er enorm veel zeekoeien hier op fok posten.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef glasshole het volgende:
[..]
(check de reacties)

Het slaat werkelijk nergens op die column. Ruud de Wild merkt terecht op dat je al fors achterstaat als je iemands uiterlijk er bij moet betrekken.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad kwetsend wat die Jan Dijkgraaf zei over Trijntje Oosterhuis😠ik ben ook geen fan van Trijntje maar ze hoeft niet uit gescholden te worden.

Ik heb de indruk dat ik het bij mezelf al wat beter heb gekregen in de afgelopen jaren maar geen idee hoe.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:15 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Trainen. Er zijn oefeningen waarmee je leert om je valse stemplooien te gebruiken en als je ze kunt gebruiken kun je voelen dat je er spanning op zet, dan kan je het ook weer loslaten.
Tevens helpt het om te oefenen om je 'keel' open te zetten door een soort giechel geluid. Dan merk je dat de boel net allemaal wat wijder staat, dan komt er ook moeilijker spanning op je valse stemplooien
Het is trouwens wel echt micromanagement, dus niet iets wat je binnen een week kunt aanleren en voelen.

Weet je of ik dat ergens kan terugluisteren?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het slaat werkelijk nergens op die column. Ruud de Wild merkt terecht op dat je al fors achterstaat als je iemands uiterlijk er bij moet betrekken.

Zie Glashol zijn reactie. Het is niet zo interessant hoor. Hij vraagt zich hardop af wat er mis met hem is en waarom hij zo gefrustreerd is, hij geeft aan dat het niet grappig is en wat ik eerder aangaf.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je of ik dat ergens kan terugluisteren?

Godver, heb nog omhoog zitten scrollen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zie Glashol zijn reactie.

Bronquote:Talentloze prutsers weer gepasseerd voor songfestival
Door Diederik Smit • dinsdag 11 november 2014
Talentloze prutsers zijn teleurgesteld over de keuze voor Trijntje Oosterhuis als Nederlandse inzending voor het Songfestival. Jarenlang was het traditie om incapabele stakkers naar het festival te sturen, maar de laatste jaren wordt steeds vaker gekozen voor mensen die iets kunnen. Dit tot onvrede van artiesten als Zanger Rinus en Marco Borsato die daardoor buiten de boot dreigen te vallen.

Terechte conclusie, jammer dat ze Marco Borsato noemen die alles behalve een talentloze prutser is. Hem over 1 kam scheren met Rinus is nogal dom.quote:

Dát zou inderdaad verrassend zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:05 schreef ato het volgende:
Iemand suggereert op een Eurovisie Side dat het ook latin kan zijn..

Je hebt door dat het een stukje uit de speld?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Terechte conclusie, jammer dat ze Marco Borsato noemen die alles behalve een talentloze prutser is. Hem over 1 kam scheren met Rinus is nogal dom.

Uiteraard. Het is niet omdat je parodie maakt dat je ineens alle logica moet negeren. Spot of niet, Borsato over 1 kam scheren met Rinus is te ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt door dat het een stukje uit de speld?

quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef Alan_Bastard het volgende:
Travestieten doen het altijd erg goed op het ESF, dus ik zie wel kansen voor Trijntje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef Alan_Bastard het volgende:
Travestieten doen het altijd erg goed op het ESF, dus ik zie wel kansen voor Trijntje
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |