Dat wordt proppen op de Megalomaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Ronald Plasterk
Beatrice de Graaf
Willem Bosch
Ellen ten Damme
Mara Hoek
Leonie Vleesenbeek
Don Vleesenbeek
Cecile Brouwer
Volle bak.
Geen probleem. Pauw weet precies hoe alles zo compact mogelijk in elkaar kan passen, als een puzzel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt proppen op de Megalomaan
Verbaast me dat er nog niets gebeurd is hier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker hier laten en wachten tot er eentje flipt
Mij ook , maar dat komt nog welquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbaast me dat er nog niets gebeurd is hier.
Er was een aanslag op een joods museum, voor de rest is het hier in West-Europa inderdaad rustig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mij ook , maar dat komt nog wel
WTFquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaat het er niet over dat die verschrikkelijke Trijntje naar het ESF gaat. Man man man.
Gal mag hier gespuwd worden.quote:
Trijntje maakt ons land kapot.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gal mag hier gespuwd worden.
ESF / [2015] Nederland: Trijntje Oosterhuis met een nummer van Anouk
100%antitrijn
We komen nooit meer van die verschrikkelijke familie afquote:
Dirk Kuyt gaat in Bosporus springenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Quick Boys moet nog altijd bekomen van de nederlaag.
Die dwaalt dronken door de Kattukse duinen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dirk Kuyt gaat in Bosporus springen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
Strenge SM slet , die dame. Maar wetenschapper? Meer doordrammer.
Voor het eerst in zijn leven dat ie niet hard werktquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dwaalt dronken door de Kattukse duinen.
Wat voor werk zou hij later gaan doen, denk je? De nieuwe Danny Blind?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn leven dat ie niet hard werkt
Danny heeft tenminste nog wat tactisch inzichtquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor werk zou hij later gaan doen, denk je? De nieuwe Danny Blind?
Ken hen niet, maar wel 2 keer aan tafel gezien. Nikszeggend.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Bosch zit voor Jan-joker aan tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |