SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat snap ik nu. Ik legde alleen uit waarom ik me ermee bemoeide; uit interesse dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke, even serieus, dat is voor iedereen anders toch? De meerwaarde is dat het mij gelukkig maakt?
fuck you 2quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee dat is 1x per decennia
Trouwens, het is toch 'poloroid' ?
Oh. Oke.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nu. Ik legde alleen uit waarom ik me ermee bemoeide; uit interesse dus.
Vanwaar dit danquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, ik vind je een kk mongool. Rot op.
Poloroid? Is polaroid man. Heb je een iq van 50 ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee dat is 1x per decennia
Trouwens, het is toch 'poloroid' ?
Wow ik zou niet pikken als Borte zijndequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Poloroid? Is polaroid man. Heb je een iq van 50 ofzo
Jij wil echt klappen he.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Poloroid? Is polaroid man. Heb je een iq van 50 ofzo
Ik heb ook zoiets ergs meegemaakt. Mijn stagebegeleidser was blijkbaar 34, maar ik dacht 45. Sindsdien had ze hekel aan mijquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:09 schreef Landysh het volgende:
Ik heb gisteren iemand 5 jaar ouder geschat. Voel me vet schuldig.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets ergs meegemaakt. Mijn stagebegeleidser was blijkbaar 34, maar ik dacht 45. Sindsdien had ze hekel aan mij
K zou je steken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets ergs meegemaakt. Mijn stagebegeleidser was blijkbaar 34, maar ik dacht 45. Sindsdien had ze hekel aan mij
En dat 45 was aardig bedoelt. Ik wilde expres laag gokken
Haar temperament was wel vergelijkbaar. Had gewoon paar keer ruzie met haar(ze schreeuwende alles). De ruzies waren ook om niets.quote:
Dat krijg je ervan als je haar 10 jaar ouder schat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haar temperament was wel vergelijkbaar. Had gewoon paar keer ruzie met haar(ze schreeuwende alles). De ruzies waren ook om niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |